Assassins Creed Valhalla: Prawo urodzenia/Birthrights - solucja, opis przejścia Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Prawo urodzenia (Birthrights).

Po tym jak Eivorowi udało się raz na zawsze rozprawić z Kjotvem Okrutnym młody Król Harald wezwał wszystkie norweskie klany na althing (zgromadzenie) do Alrekstad. Eivor opuszcza rodzinne strony i wybiera się w podróż do Hordafylke.

Nagroda za ukończenie misji: 3 400 XP.

Do Alrekstad możesz dotrzeć lądem lub zdecydować się na podróż Drakkarem - Assassins Creed Valhalla: Prawo urodzenia/Birthrights - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Dotrzyj do Alrekstad (Reach Alrekstad)

Do Alrekstad możesz dotrzeć lądem lub zdecydować się na podróż Drakkarem. Idąc lądem będziesz mieć okazję wyeliminować kilku wrogów i zebrać nieco surowców więc jest to lepsze rozwiązanie.

Gdy tylko wejdziesz do osady będziesz musiał spotkać się z Sigurdem - Assassins Creed Valhalla: Prawo urodzenia/Birthrights - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy tylko wejdziesz do osady będziesz musiał spotkać się z Sigurdem. Znajdziesz go w budynku widocznym na powyższym obrazku. Gdy tylko wejdziesz do środka aktywujesz przerywnik filmowy.

Idź za Basimem (Follow Basim)

Na tym etapie misji Prawo urodzenia przejdziesz krótki samouczek z kamuflażu. Basim nauczy Cię, jak wmieszać się w tłum i poruszać się niepostrzeżenie tuż przed nosem wroga. Idź za Basimem, załóż na głowę kaptur i wysłuchaj jego rad.

W pewnym momencie Basim zatrzyma się i zleci Eivorowi krótki wypad na wrogie terytorium - Assassins Creed Valhalla: Prawo urodzenia/Birthrights - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W pewnym momencie Basim zatrzyma się i zleci Eivorowi krótki wypad na wrogie terytorium. Idź do wyznaczonego miejsca i staraj się nie rzucać w oczy. Aby sztuczka zadziałała musisz obejść wojowników stojących na warcie: idź przy namiotach po prawej stronie i nie zatrzymuj się nawet w momencie, gdy zaczną Cię zaczepiać.

Twoim celem jest chata za obozującymi wojownikami - Assassins Creed Valhalla: Prawo urodzenia/Birthrights - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Twoim celem jest chata za obozującymi wojownikami. Podejdź do drzwi, otwórz je i obejrzyj krótki przerywnik filmowy. W środku kryje się Grom z którym Eivor na razie nie może się rozprawić, by nie złamać warunków króla Haralda.

Wróć do Sigurda (Return to Sigurd)

Po konfrontacji z Gromem, tchórzliwym synem Kjotve Okrutnego, wróć do Sigurda - Assassins Creed Valhalla: Prawo urodzenia/Birthrights - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po konfrontacji z Gromem, tchórzliwym synem Kjotve Okrutnego, wróć do Sigurda. Gdy tylko wejdziesz do budynku widocznego na powyższym obrazku będziesz świadkiem spotkania zwołanego przez króla Haralda.

W trakcie przemówienia króla Haralda do dyskusji włączy się Grom - Assassins Creed Valhalla: Prawo urodzenia/Birthrights - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W trakcie przemówienia króla Haralda do dyskusji włączy się Grom. Będziesz musiał podjąć teraz decyzje co z nim zrobić. Możesz kazać go zabić, wygnać lub oddać jego los w ręce Haralda.

Bez względu na Twój wybór król Harald uzna Groma za wyrzutka i skaże go na wygnanie.

W późniejszym czasie król Harald zaproponuje Eivorowi dołączenie do jego klanu - Assassins Creed Valhalla: Prawo urodzenia/Birthrights - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W późniejszym czasie król Harald zaproponuje Eivorowi dołączenie do jego klanu. Po raz kolejny będziesz mógł wybrać jedną z trzech opcji.

Bez względu na Twoją decyzję odpowiedź króla Haralda będzie taka sama. Jeśli Eivor i Sigurd zdecydują się zostać w Norwegii to wyłącznie pod jego rozkazami.

Rozmowa z królem zakończy tę misję, a w ramach nagrody otrzymasz 3 400 XP.