Assassin's Creed Valhalla - Gniew Druidów - Dublin
Assassin's Creed Valhalla - Gniew Druidów - Dublin
Powiększ mapę

AC Valhalla Gniew Druidów: Dublin - mapa Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla Gniew Druidów zamieściliśmy mapę świata regionu Dublin w Irlandii. Możecie w nim zaliczyć kilka misji głównych. Na mapie zaznaczone zostały możliwe do odwiedzenia lokacje. Są wśród nich między innymi punkty widokowe, placówki handlowe, bogactwo, tajemnice i artefakty oraz wszystkie inne ważne punkty.

Podstawowe informacje o regionie

Dublin to pierwsza część Irlandii z misjami fabularnymi, do której traficie. Możesz zajmować się zaliczaniem głównych questów, ale pojawia się też okazja do zebrania sporej ilości sekretów.

  1. Sugerowana moc bohatera dla tego regionu to 55;
  2. Na tej części mapy znajdziecie 1 punkt szybkiej podróży (punkt widokowy);
  3. Znajduje się tu 1 placówka handlowa również umożliwiająca szybką podróż;
  4. W Dublinie jest 1 port, do którego możecie się szybko przenieść;
  5. W tym regionie jest osada;
  6. Nic nie blokuje Was, aby udać do pozostałych części mapy. Mają one ten sam poziom trudności;
  7. W każdej chwili możecie wrócić do Norwegii/Anglii, nie blokują Was żadne zadania fabularne.

Sztaba surowców

W Dublinie znajdziecie 3 sztaby. Są one oznaczone na mapie za pomocą złotych punktów, a kiedy się do nich zbliżycie, zobaczycie ikonę złotych sztab. W ten sposób łatwo traficie do celu.

Uczone księgi - zdolności

Na tej mapie możecie zdobyć 1 księgę wiedzy, która zapewni Wam nowe zdolności, ułatwiające walkę z przeciwnikami - AC Valhalla Gniew Druidów: Dublin - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na tej mapie możecie zdobyć 1 księgę wiedzy, która zapewni Wam nowe zdolności, ułatwiające walkę z przeciwnikami.

Wszystkie księgi opisaliśmy na osobnej stronie poradnika: Dublin - Zdolności.

Ładunek - zasoby w placówkach handlowych

W Dublinie natraficie na 4 ładunki, które zdobędziecie w trakcie najazdu na Opactwo Lambay.

Kopiec

W Dublinie znajdziecie 1 kopiec - AC Valhalla Gniew Druidów: Dublin - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W Dublinie znajdziecie 1 kopiec. Opisaliśmy go na oddzielnej stronie poradnika.

Ołtarz ofiarny

W tym regionie jest 1 ołtarz ofiarny - AC Valhalla Gniew Druidów: Dublin - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W tym regionie jest 1 ołtarz ofiarny. Jego opis znajdziecie na osobnej stronie poradnika.

Fragment Cyklu Irlandzkiego

W tej części mapy znajdziecie 1 Fragment Cyklu Irlandzkiego - AC Valhalla Gniew Druidów: Dublin - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W tej części mapy znajdziecie 1 Fragment Cyklu Irlandzkiego. Opisaliśmy go na osobnej stronie poradnika.

Mapa ukrycia skarbu

W regionie Dublin jest 1 mapa skarbów - AC Valhalla Gniew Druidów: Dublin - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W regionie Dublin jest 1 mapa skarbów. Znajdziecie jej opis na oddzielnej stronie poradnika.

Karta niesiona wiatrem

W regionie Dublin natraficie na 2 karty niesione wiatrem - AC Valhalla Gniew Druidów: Dublin - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W regionie Dublin natraficie na 2 karty niesione wiatrem. Ich lokacje znajdziecie na oddzielnej stronie poradnika.

Artefakt Ui Neilla

W tej lokacji znajdziecie 1 Artefakt Ui Neilla - AC Valhalla Gniew Druidów: Dublin - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W tej lokacji znajdziecie 1 Artefakt Ui Neilla. Opisaliśmy go na oddzielnej stronie poradnika.

Przeklęty symbol

W tej części mapy nie znajdziecie Przeklętego symbolu.

Legendarne zwierzę

W Dublinie nie spotkacie Legendarnego zwierzęcia.

Zagubiony drengr

W tej części mapy nie spotkacie Zagubionego drengra.

Wyposażenie

W Dublinie nie znajdziecie żadnego Wyposażenia.