Assassins Creed Valhalla: Czas wyborów/Where the Stone Falls - ważny wybór Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz opis ważnego wyboru w regionie Lincolnscire, który będziesz musiał podjąć w misji Czas wyborów (Where the Stones Falls).

Wybór ma miejsce w końcowym etapie misji Czas wyborów. Ealdorman Lincolnscire umiera, a hrabstwo potrzebuje nowego władcy. O to stanowisko ubiega się troje kandydatów: Aelfgar, Hunwald oraz biskup Herefrith.

Ealdorman Linconscire - kogo wybrać?

Dwunastu uprawnionych lordów Lincolnscire oddało swoje głosy, ale nie udało się wyłonić zwycięzcy. Każdy kandydat otrzymał po cztery głosy więc decydujący głos będzie musiał oddać Eivor.

Zanim wybierzesz następnego ealdormana Lincolnscire dobrze się zastanów, bo Twoja decyzja będzie miała pewne konsekwencje - Assassins Creed Valhalla: Czas wyborów/Where the Stone Falls - ważny wybór - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Zanim wybierzesz następnego ealdormana Lincolnscire dobrze się zastanów, bo Twoja decyzja będzie miała pewne konsekwencje.

  1. Hunwald: gdy wybierzesz młodego Hunwalda, biskup ze swoimi wojskami zaatakuje salę obrad i ujawni się jako członek Zakonu Starożytnych. Hunwald poprosi później Eivora o to żeby przygotował w Kruczej Przystani miejsce dla jego narzeczonej. Zyskasz oczywiście sojusz z Lincolnscire;
  2. Aelfgar: gdy go wybierzesz, Herefrith ze swoimi wojskami zaatakuje salę obrad i ujawni się jako członek Zakonu Starożytnych. Hunwald pomimo swojego zdenerwowania zgadza się pomóc Aelfgarowi w powstrzymaniu biskupa. Gdy biskup zostanie pokonany, Aelfgar powie, że od teraz będziesz mieć w nim sojusznika. Hunwlad wraz ze swoją Łabędzicą dołączą do osady Krucza Przystań;
  3. Herefrith: wybór biskupa na ealdormana sprawi, że wątek Lincolnscire natychmiast zakończy się (nie przejdziesz do wykonywania misji Deszcz mieczy w Anecastre (A Sword-Showe in Anecastre)). Herefrith udzieli Ci sojuszu, a jego prawdziwa tożsamość zostanie ujawniona dopiero później. Hunwald zamieszka ze swoją Łabędzicą w normańskiej osadzie Brimsgy.