Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla zawiera informacje jak zidentyfikować oraz wyeliminować Lirę (The Lyre) z Zakonu Starożytnych. Mężczyzna ten jest jednym z 5 magistrów w szeregach zakonu. Oprócz opisania kim jest Lira i jak go pokonać podajemy personalia 6 członków zakonu podległych temu magistrowi.

Strona o członkach Zakonu Starożytnych jest w przygotowaniu. W najbliższym czasie dodamy kolejne opisy.

Sierpak - The Billhook

1 - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Ślad 1/2 - Zabij członka Zakonu o pseudonimie Pergamin - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ślad 1/2 - Zabij członka Zakonu o pseudonimie Pergamin. To jedna z osób opisanych na stronie na temat magistra 4 - Imadło. Alternatywnie możesz zabić członka zakonu o pseudonimie Kowadło - opialiśmy go w kolejnym podpunkcie.

Ślad 2/2 - Odwiedź wioskę Aelfgarstun znajdującą się w zachodniej części regionu Lincolnscire. Ślad jest w jednej z chatek.

2 - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Havelok - Sierpak przebywa w północnej części miasta Lincoln w regionie Lincolnscire - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Havelok - Sierpak przebywa w północnej części miasta Lincoln w regionie Lincolnscire. Możesz go znaleźć przed jedną z chatek lub wewnątrz budynku.

Kowadło - The Anvil

3 - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Ślad 1/2 - Zabij członka Zakonu o pseudonimie Jaszczur (The Scabbard) - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ślad 1/2 - Zabij członka Zakonu o pseudonimie Jaszczur (The Scabbard). To jedna z osób opisanych na stronie na temat magistra 5 - Kil.

Ślad 2/2 - Odwiedź opactwo Saint Albanes Abbey zlokalizowane w regionie Oxenefordscire. Ślad możesz odnaleźć pod gołym niebem, na terenie kuźni. Jeśli nie chcesz walki, to zakradnij się do kuźni unikając wrogów z klasztoru. Nie trzeba organizować rajdu.

4 - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Patryk (Patrick) - Kowadło przebywa na terenie wioski Oxeneforda zlokalizowanej na zachodnim krańcu regionu Oxenefordscire - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Patryk (Patrick) - Kowadło przebywa na terenie wioski Oxeneforda zlokalizowanej na zachodnim krańcu regionu Oxenefordscire. Cel znajdziesz w kuźni. Patryka najprościej jest zabić atakiem z użyciem ukrytego ostrza. W okolicy nie powinno być strażników, ale dla pewności oddal się szybko od wioski po zabójstwie.

Hebel - The Lathe

5 - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Ślad 1/3 - Zabij zelota o imieniu Horsa - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ślad 1/3 - Zabij zelota o imieniu Horsa. Podróżuje on na granicy regionów Oxenefordscire oraz Grantebridgescire (przejdź do strony o zelotach).

Ślad 2/3 - Odwiedź wioskę Buckingham w regionie Oxenefordscire. Musisz pokonać tutejszego gracza w orloga (mini-gra w kości).

6 - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Ślad 3/3 - Odwiedź lokację Eatun Barn sąsiadującą z wioską Oxeneforda na zachodnim krańcu regiony Oxenefordscire - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ślad 3/3 - Odwiedź lokację Eatun Barn sąsiadującą z wioską Oxeneforda na zachodnim krańcu regiony Oxenefordscire. Ślad jest w jaskini, do której dostępu broni osłabiona ściana - użyj wybuchowej strzały lub rzuć w ścianę czerwonym dzbanem z olejem. Przejdź przez jaskinię i przesuń dużą przeszkodę żeby dotrzeć do pomieszczenia ze śladem.

7 - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Mucel - Hebel przebywa w wiosce Buckingham w Oxenefordscire - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Mucel - Hebel przebywa w wiosce Buckingham w Oxenefordscire. Cel możesz odnaleźć przechadzający się po wiosce lub siedzący przy wodzie. Z atakiem najlepiej zaczekać aż w najbliższej okolicy nie będzie strażników.

Ożóg - The Ash-Spear

Ślad 1/2 - Zabij zelota o imieniu Wuffa - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ślad 1/2 - Zabij zelota o imieniu Wuffa. Podróżuje on po regionie Wschodnia Anglia (przejdź do strony o zelotach).

Ślad 2/2 - Odwiedź wieżę Ruined Tower, która jest jednym z punktów szybkiej podróży w regionie Wschodnia Anglia. Ślad odnajduje się na wozie u podstawy wieży.

8 - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Gifle - Ożóg przebywa w kryjówce w lesie (Forest Hideout) znajdującej się w regionie Wschodnia Anglia (East Anglia), na wschód od miasta Grantebridge - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gifle - Ożóg przebywa w kryjówce w lesie (Forest Hideout) znajdującej się w regionie Wschodnia Anglia (East Anglia), na wschód od miasta Grantebridge. Nie musisz pozbywać się wszystkich wrogów z obozu. Wystarczy żeby zginął sam Gifle - możesz go pokonać w bezpośredniej walce lub z ukrycia (najlepiej wzmocnionym ukrytem ostrzem, bo jest elitarnym wrogiem).

Trzpień - The Tang

9 - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Wigmund - Trzpień to członek Zakonu, którego pokonasz w trakcie przechodzenia kampanii, a konkretnie podczas zaliczania linii fabularnej powiązanej z regionem Grantebridgescire - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wigmund - Trzpień to członek Zakonu, którego pokonasz w trakcie przechodzenia kampanii, a konkretnie podczas zaliczania linii fabularnej powiązanej z regionem Grantebridgescire. Paladyn ukrywa się w klasztorze Isle of Ely Monastery odwiedzanym w ramach głównego questu An Island of Eels. Możesz zaatakować opactwo lub zakraść się na jego teren i zamordować Wigmunda atakiem z zaskoczenia.

Pastorał - The Crozier

10 - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Biskup Herefrith - Pastorał to członek Zakonu, którego pokonasz w trakcie przechodzenia kampanii, a konkretnie podczas zaliczania linii fabularnej powiązanej z regionem Lincolnscire - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Biskup Herefrith - Pastorał to członek Zakonu, którego pokonasz w trakcie przechodzenia kampanii, a konkretnie podczas zaliczania linii fabularnej powiązanej z regionem Lincolnscire. Moment ujawnienia biskupa jako członka Zakonu jest uzależniony od tego jak zagłosujesz podczas zaliczania sagi Lincolnscire:

  1. Jeśli wybierzesz Biskupa Herefritha do przejęcia kontroli nad Lincolnscire, to jego powiązanie z Zakonem ujawnione zostanie później. Będziesz musiał powrócić do Lincolnscire i rozprawić się z nim.
  2. Jeśli wybierzesz jednego z dwóch pozostałych kandydatów (Aelfgara lub Hunwalda), to wściekły Herferith od razu naśle podległych sobie żołnierzy na uczestników obrad. Po pokonaniu przeciwników będziesz mógł od razu rozpocząć inwazję na fort Anecastre, w którym ukrywa się biskup.

Magister - Lira (The Lyre)

Magister Lira to Tatfrid - Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Magister Lira to Tatfrid. Jego tożsamość jest automatycznie odkrywana po zidentyfikowaniu i zamordowaniu powyżej 6 innych członków Zakonu.

Tatfrid przebywa na terenie osady Grantebridge w regionie Grantebridgescire. Może wykonywać różne czynności i przebywa w różnych częściach osady. , m.in. grać na instrumencie. Najlepiej poszukać okazji do zakradnięcia się do celu od tyłu i użycia ukrytego ostrza.