Assassins Creed Valhalla: Krok po kroku/Chipping Away - solucja, opis przejścia Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Krok po kroku (Chipping Away).

Eivor otrzymuje zadanie osłabienia sił lady Eadwyn poprzez niszczenie jej zaopatrzenia, atakując jej posiłki i osłaniając fyrd Geadrika.

Nagroda za wykonanie misji: 5 100 XP.

Osłab kontrolę Eadwyn nad Oxenefordscire (Weaken Eadwyn's hold on Oxenefordscire)

Jeśli przechodzisz grę Assassin's Creed Valhalla według naszego przewodnika powinieneś mieć ukończone 50% postępu tej misji dzięki wcześniejszemu wykonaniu zadania Ognista zasadzka.

Po rozmowie z Fulke zejdź z klifu i wróć na obszar gospodarstwa Eatun, by spalić pozostałe wozy z zaopatrzeniem - Assassins Creed Valhalla: Krok po kroku/Chipping Away - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po rozmowie z Fulke zejdź z klifu i wróć na obszar gospodarstwa Eatun, by spalić pozostałe wozy z zaopatrzeniem. Zyskasz w ten sposób dodatkowy postęp misji.

Następnie udaj się na obszar, gdzie czekają na Ciebie fyrd Geadrika - grupa mężczyzn chcących walczyć o wolność Anglii - Assassins Creed Valhalla: Krok po kroku/Chipping Away - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Następnie udaj się na obszar, gdzie czekają na Ciebie fyrd Geadrika - grupa mężczyzn chcących walczyć o wolność Anglii.

Z rozmowy z nimi dowiesz się, że mężczyźni są ścigani przez ludzi Eadwyny - Assassins Creed Valhalla: Krok po kroku/Chipping Away - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Z rozmowy z nimi dowiesz się, że mężczyźni są ścigani przez ludzi Eadwyny. Po chwili na miejscu zaroi się od żołnierzy. Pokonaj ich, by zyskać nieco postępu misji.

Następnie udaj się do ruin Thaerelea (Thaerelea Ruins), do miejsca punktu synchronizacji - Assassins Creed Valhalla: Krok po kroku/Chipping Away - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Następnie udaj się do ruin Thaerelea (Thaerelea Ruins), do miejsca punktu synchronizacji. Najlepiej skorzystać z opcji szybkiej podróży.

Po chwili na miejscu pojawi się wielu żołnierzy Eadweny - Assassins Creed Valhalla: Krok po kroku/Chipping Away - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po chwili na miejscu pojawi się wielu żołnierzy Eadweny. Pokonaj przeciwników, by zyskać więcej postępu misji.

Udaj się teraz do małego obozu w lesie, niedaleko ruin Thaerelea - Assassins Creed Valhalla: Krok po kroku/Chipping Away - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Udaj się teraz do małego obozu w lesie, niedaleko ruin Thaerelea. Trafisz tam na oddział nieprzyjaciela i wozy z zaopatrzeniem.

Pozbądź się wrogów i spal zapasy, by ukończyć tę misję - Assassins Creed Valhalla: Krok po kroku/Chipping Away - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Pozbądź się wrogów i spal zapasy, by ukończyć tę misję. W ramach nagrody za tę misję otrzymasz 5 100 XP.