Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla zawiera informacje jak zidentyfikować oraz wyeliminować Imadło (The Vice) z Zakonu Starożytnych. Mężczyzna ten jest jednym z 5 magistrów w szeregach zakonu. Oprócz opisania kim jest Kil i jak go pokonać podajemy personalia 6 członków zakonu podległych temu magistrowi.

Koniecznie unikaj zamordowania któregoś z członków z Zakonu z Jorvik podczas zwykłej eksploracji świata - konkretnie chodzi tu o Zagiew, Igłę i Skarbiec. Przedwczesne wyeliminowanie którejś z tych osób po spotkaniu jej na ulicach Jorvik może doprowadzić do uszkodzenia sejwów i możesz stracić dużo ze swoich postępów. Polecamy najpierw zaliczyć całą linię fabularną w Jorvik i dopiero wtedy zająć się opcjonalną eksploracją miasta.

Pergamin - The Vellum

1 - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Ślad 1/2 - Zabij członka Zakonu o pseudonimie Pendent (The Baldric) - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ślad 1/2 - Zabij członka Zakonu o pseudonimie Pendent (The Baldric). To jedna z osób opisanych na stronie na temat magistra 5 - Kil.

Ślad 2/2 - Odwiedź duży obóz Thieves' Warren znajdujący się w regionie Glowecestrescire, na północ od miasta Glowecestre. Ślad jest wewnątrz zabarykadowanego budynku, do którego możesz przedostać się od strony dziury w podłodze.

2 - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Eanbhert - Pergamin przebywa w mieście Glowecestre - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Eanbhert - Pergamin przebywa w mieście Glowecestre. Możesz go znaleźć w jednym z budynków w dokach, przy wodzie. Do wnętrza budynku przedostań się przez zaznaczony na obrazku 2 otwór przy dachu. Eanbherta możesz zabić bez ryzyka alarmowania okolicy.

Grot - The Dart

3 - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Ślad 1/2 - Zabij członka Zakonu o pseudonimie Pergamin - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ślad 1/2 - Zabij członka Zakonu o pseudonimie Pergamin. Osobę tę opisaliśmy w poprzednim podpunkcie.

Ślad 2/2 - Przenieś się dzięki szybkiej podróży do zaznaczonych na obrazku 1 ruin wieży w regionie Sciropescire. Nie zeskakuj z dachu wieży, tylko zacznij z niej powoli schodzić. Po drodze miniesz otwartą okiennicę z obrazka 2. Pozwoli ci ona przedostać się do pomieszczenia ze śladem.

4 - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Tata, Obrońca Wyrdu Otty (Tata, Defender of Ottas Wyrd) - Grot przebywa w wiosce Quatford w regionie Sciropescire - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Tata, Obrońca Wyrdu Otty (Tata, Defender of Otta's Wyrd) - Grot przebywa w wiosce Quatford w regionie Sciropescire. Po dotarciu na miejsce odwiedź stajnię, w której pracuje poszukiwana osoba. Tatę możesz łatwo zabić z użyciem ukrytego ostrza.

Szkutniczka - The Adze

5 - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Ślad 1/3 - Zabij zelota o imieniu Cola - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ślad 1/3 - Zabij zelota o imieniu Cola. Podróżuje on w pobliżu granic aż czterech regionów - Lincolnscire, Eurviscire, Snotinghamscire oraz Ledecestrescire (przejdź do strony o zelotach).

Ślad 2/3 - Odwiedź wioskę Ledecestre w regionie Ledecestrescire. Odszukaj ikonę rogów - musisz wygrać mini-grę pijacką, która polega na rytmicznym wciskaniu przycisku i wychylaniu gałki w lewo lub w prawo gdy zajdzie taka potrzeba. Jeśli boisz się utraty srebra, to wybierz najniższy zakład (100 srebra) lub zapisz postępy przed przystąpieniem do mini-gry.

6 - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Ślad 3/3 - Odwiedź wioskę Cweornic zlokalizowaną w zachodniej części regionu Ledecestrescire - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ślad 3/3 - Odwiedź wioskę Cweornic zlokalizowaną w zachodniej części regionu Ledecestrescire. Poszukiwany ślad jest wewnątrz najpilniej strzeżonego budynku na wzgórzu.

7 - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Gunilla - Szkutniczka przebywa w wiosce Repton w regionie Ledecestrescire - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gunilla - Szkutniczka przebywa w wiosce Repton w regionie Ledecestrescire. Kobietę możesz odnaleźć pracującą w dokach. Bardzo łatwo można ją zabić zeskakując na nią z wyższej półki i korzystając z ukrytego ostrza.

Zagiew - The Firebrand

8 - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Przeorysza Ingeborga (Abbess Ingeborg) - Zagiew to członkini Zakonu, którą pokonasz w trakcie przechodzenia kampanii, a konkretnie podczas zaliczania linii fabularnej powiązanej z miastem Jorvik - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Przeorysza Ingeborga (Abbess Ingeborg) - Zagiew to członkini Zakonu, którą pokonasz w trakcie przechodzenia kampanii, a konkretnie podczas zaliczania linii fabularnej powiązanej z miastem Jorvik. Eivor zdoła zidentyfikować oraz wyeliminować Zagiew w ramach głównego questu Burning the Firebrand.

Tuż po zdemaskowaniu Ingeborg można ją zabić. Wewnątrz budynku przebywają trzy kobiety i Zagiew jest tą, która nie ma żółtego oznaczenia i pytajnika w nazwie. Jeśli posiadasz umiejętność Zaawansowana likwidacja, to możesz od razu zeskoczyć na Ingeborg i ją zabić. W przeciwnym razie czeka cię bezpośredia walka z Ingeborg i jej podwładnymi.

Igła - The Needle

9 - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Grigorii - Igła to członek Zakonu, którego pokonasz w trakcie przechodzenia kampanii, a konkretnie podczas zaliczania linii fabularnej powiązanej z miastem Jorvik - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Grigorii - Igła to członek Zakonu, którego pokonasz w trakcie przechodzenia kampanii, a konkretnie podczas zaliczania linii fabularnej powiązanej z miastem Jorvik. Eivor zdoła zidentyfikować oraz wyeliminować Igłę w ramach głównego questu Pricking the Needle.

Igłę będziesz mógł dopaść po wydostaniu się z kanałów. Grigorii przebywa na targowisku i najlepiej jest go zaatakować jednego z dachów - użyj łuku lub zeskocz na niego celem użycia ukrytego ostrza. Spodziewaj się walki z jego obstawą i innymi strażnikami z okolicy.

Skarbnik - The Vault

10 - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Audun - Skarbnik to członek Zakonu, którego pokonasz w trakcie przechodzenia kampanii, a konkretnie podczas zaliczania linii fabularnej powiązanej z miastem Jorvik - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Audun - Skarbnik to członek Zakonu, którego pokonasz w trakcie przechodzenia kampanii, a konkretnie podczas zaliczania linii fabularnej powiązanej z miastem Jorvik. Eivor zdoła zidentyfikować oraz wyeliminować Skarbnika w ramach głównego questu Closing the Vault.

Do konfrontacji z Audunem dojdzie niezależnie od tego czy poprawnie go wytypujesz spośród osób obecnych na przyjęciu czy też nie. Mężczyzna po otruciu gości przyjęcia rzuci się do ucieczki. Zignoruj walki w teatrze i wyrusz w pościg za nim. Możesz go zabić z użyciem łuku lub rzucić się na niego i użyć ostrza.

Nie zabijaj Skarbnika jeśli spotkasz go w teatrze podczas zwykłej eksploracji Jorviku. Jego przedwczesna śmierć może doprowadzić do uszkodzenia sejwów. Audun musi zginąć dopiero po przystąpieniu do powiązanego z nim questu.

Magister - Imadło (The Vice)

11 - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Magister Imadło to Szeryf Derby (Reeve Derby) - Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Magister Imadło to Szeryf Derby (Reeve Derby). Jego tożsamość jest automatycznie odkrywana po zidentyfikowaniu i zamordowaniu opisanych powyżej 6 innych członków Zakonu.

Szeryf Derby przebywa w wiosce Picheringa znajdującej się w regionie Eurvicscire. Najlepiej jest dotrzeć do tej lokacji nocną porą. Jest wtedy duża szansa, że szeryf będzie spał we własnym domu. Możesz go zabić we śnie.