Assassins Creed Valhalla: Chowanie uzbrojenia - czy jest możliwe? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Niniejsza strona poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla opisuje w jaki sposób ukrywać uzbrojenie Eivora. Nasze porady opisują jak sprawić, aby poszczególne części ekwipunku były niewidoczne w trakcie rozgrywki. Ukrywanie poszczególnych części uzbrojenia sprawia, że wybrany element nie jest widoczny na bohaterze, ale jego statystyki dalej wpływają na postać.

Jak chować uzbrojenie?

Każdą część uzbrojenia możesz ukryć otwierając okno ekwipunku, najeżdżając na wybrany element uzbrojenia, a następnie wybierając opcję Ukryj wyposażenie (Hide Gear) - Assassins Creed Valhalla: Chowanie uzbrojenia - czy jest możliwe? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Każdą część uzbrojenia możesz ukryć otwierając okno ekwipunku, najeżdżając na wybrany element uzbrojenia, a następnie wybierając opcję Ukryj wyposażenie (Hide Gear). W ten sposób wybrane uzbrojenie (łuk, tarcza czy pancerz) będzie niewidoczne w trakcie rozgrywki. Trzeba dodać, że ukryty pancerz dalej zwiększa Twoje statystyki, a z ukrytej broni możesz korzystać w dowolnym momencie.

W przypadku ukrycia elementów pancerza, nie będą one widoczne w trakcie gry, ale dalej będą spełniały swoje funkcje. Z kolei ukrycie np. łuku sprawi, że dopóki nie naciśniesz przycisku strzelania, łuk nie będzie widoczny na plecach Eivora (dotyczy to też tarczy i pozostałych broni).

Na powyższym obrazku łuk i tarcza zostały ukryte - Assassins Creed Valhalla: Chowanie uzbrojenia - czy jest możliwe? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na powyższym obrazku łuk i tarcza zostały ukryte. Wystarczy jednak nacisnąć przycisk użycia danego przedmioty, a natychmiastowo pojawi się on w rękach Eivora. Z kolei po skończeniu używania przedmiotu, zostanie on ponownie schowany.