Assassins Creed Valhalla: Doświadczenie - jak szybko zdobywać? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Zdobywanie doświadczenia pozwoli Ci osiągać kolejne poziomy postaci i tym samym umożliwi Ci rozwój bohatera w Assassin's Creed Valhalla. Na niniejszej stronie poradnika dowiesz się, jak szybko zdobywać doświadczenie - poprzez walkę, eksplorację i wykonywanie zadań.

Zabijanie przeciwników

Walka, a konkretnie zabijanie przeciwników jest podstawowym sposobem na zdobywanie doświadczenia w Assassins Creed Valhalla - Assassins Creed Valhalla: Doświadczenie - jak szybko zdobywać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Walka, a konkretnie zabijanie przeciwników jest podstawowym sposobem na zdobywanie doświadczenia w Assassin's Creed Valhalla. Każdy zabity wróg dostarczy Ci określoną liczbę punktów doświadczenia - w zależności od siły danego wroga. Zabicie zwykłego przeciwnika dostarczy Ci kilkanaście lub kilkadziesiąt punktów, ale pokonanie elitarnego wroga (z nazwą i unikalnym paskiem zdrowia) może skończyć się zdobyciem nawet kilkuset punktów doświadczenia. Jeśli więc zależy Ci na szybkim awansowaniu postaci - skup się na zabijaniu najtrudniejszych przeciwników.

Eksploracja świata

Równie skutecznym sposobem zdobywania doświadczenia jest eksploracja świata - Assassins Creed Valhalla: Doświadczenie - jak szybko zdobywać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Równie skutecznym sposobem zdobywania doświadczenia jest eksploracja świata. Większość czynności związana z odkrywaniem mapy jest nagradzana punktami doświadczenia. Odkrywanie nowych regionów i pojedynczych lokacji, otwieranie rzadkich skrzyń ze skarbami czy znajdowanie sekretów - dzięki tym aktywnościom szybko zdobędziesz dodatkowe punkty doświadczenia.

WSZYSTKIE SEKRETY ASSASSIN'S CREED VALHALLA

W znalezieniu wszystkich sekretów gry pomoże Ci osobny dział naszego poradnika - zajrzyj na stronę z listą sekretów.

Wykonywanie zadań

Bardzo dobrym i naturalnym sposobem zdobywania doświadczenia jest wykonywanie zadań - Assassins Creed Valhalla: Doświadczenie - jak szybko zdobywać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Bardzo dobrym i naturalnym sposobem zdobywania doświadczenia jest wykonywanie zadań. Za ukończone misje główne otrzymasz mnóstwo doświadczenia, ale warto również wykonywać zadania poboczne. Znajdziesz je we wszystkich osadach i miastach, a także poza nimi. Zadania główne otrzymujesz automatycznie, ale misje poboczne musisz rozpocząć samemu - najłatwiej je znaleźć poprzez użycie kruka i skierowanie się do niebieskich oznaczeń.