Assassins Creed Valhalla: Strzała na celowniku/Firing the Arrow - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Strzała na celowniku (Firing the Arrow).

Eivor i Stowe z Lundenu nawiązują współpracę, by wytropić Strzałę - jednego z ludzi Sternika. Eivor liczy na to, że gdy jego podkomendni zostaną wyeliminowani, Sternik wyjdzie z ukrycia i trafi prosto w ich ręce.

Nagroda za wykonanie misji: 5 100 XP.

1 - Assassins Creed Valhalla: Strzała na celowniku/Firing the Arrow - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Spotkaj się ze Stowem na Zachodnim Targowisku (Meet Stowe in the West Market)

Udaj się w wyznaczone miejsce, by porozmawiać ze Stowem - Assassins Creed Valhalla: Strzała na celowniku/Firing the Arrow - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Udaj się w wyznaczone miejsce, by porozmawiać ze Stowem. Szeryf zdradzi Ci, że słyszał plotki o pewnym człowieku od którego można dostać monetę, która zapewnia wstęp na turniej organizowany przez ludzi Strzały.

Zdobądź monetę (Acquire a coin)

W trakcie poruszania się po targowisku musisz uważać na to, by nie zostać zdemaskowanym przez strażników. Monetę możesz zdobyć na kilka sposobów.

Na targowisku znajdziesz ludzi szepczących o turnieju i są już w posiadaniu monet - Assassins Creed Valhalla: Strzała na celowniku/Firing the Arrow - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na targowisku znajdziesz ludzi szepczących o turnieju i są już w posiadaniu monet. Dowiesz się, że monetami handluje Hussa.

Jeśli chcesz możesz od razu okraść jednego z łowców przebywających na targu i w ten sposób zdobyć wejściówkę na turniej - Assassins Creed Valhalla: Strzała na celowniku/Firing the Arrow - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jeśli chcesz możesz od razu okraść jednego z łowców przebywających na targu i w ten sposób zdobyć wejściówkę na turniej.

Kolejnego człowieka będącego w posiadaniu monety znajdziesz w małym zagajniku po prawej stronie - Assassins Creed Valhalla: Strzała na celowniku/Firing the Arrow - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Kolejnego człowieka będącego w posiadaniu monety znajdziesz w małym zagajniku po prawej stronie.

  1. Jeśli podsłuchałeś wcześniej rozmowę na targu powiedz, że przysyła Cię Hussa. Gdy mężczyzna zapyta co myślisz o cudzoziemcach odpowiedz, że nie mogą przewyższyć was liczebnie, a dostaniesz swoją monetę;
  2. Okradnij mężczyznę;
  3. Wykończ go i zabierz monetę z jego ciała.

Ukończ wyzwanie Strzały (Complete the Arrow's challenge)

Udaj się do Amfiteatru w Londinium (Londinium Amphitheatre) i porozmawiaj z normańską wojowniczką.

Kobieta podda Cię testowi strzeleckiemu - Assassins Creed Valhalla: Strzała na celowniku/Firing the Arrow - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Kobieta podda Cię testowi strzeleckiemu. Jeśli chcesz nieco poćwiczyć możesz zdecydować się na ukończenie rundy treningowej przed przystąpieniem do prawdziwego sprawdzianu.

Zasady turnieju są bardzo proste - Assassins Creed Valhalla: Strzała na celowniku/Firing the Arrow - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Zasady turnieju są bardzo proste. Musisz po prostu trafić we wszystkie cele zanim skończy się czas (30 sekund). Pamiętaj, że celuj w dalsze cele musisz celować w górną część tarczy, by strzała trafiła w cel. Gdy Twoja próba zakończy się sukcesem Eivor otrzyma szansę na spotkanie się ze Strzałą.

Znajdź i zabij Strzałę (Find and assassinate The Arrow)

Udaj się pod Cesarki Łuk (Imperial Arch) i porozmawiaj z Hussą - Assassins Creed Valhalla: Strzała na celowniku/Firing the Arrow - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Udaj się pod Cesarki Łuk (Imperial Arch) i porozmawiaj z Hussą. Obejrzysz w tym momencie krótki przerywnik filmowy w którym Avgos będzie wygłaszał swoją przemowę.

To właśnie ten człowiek posługuje się przydomkiem Strzała (The Arrow) - Assassins Creed Valhalla: Strzała na celowniku/Firing the Arrow - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

To właśnie ten człowiek posługuje się przydomkiem Strzała (The Arrow). Podejdź do niego i wykończ go za pomocą Ukrytego Ostrza.

Jeśli nie zabijesz Strzały jednym ciosem mężczyzna rzuci się do ucieczki i będziesz musiał go dogonić, by dokończyć zlecone Ci zadanie.

Gdy zadanie zostanie wykonane wróć do Stowego, by zdać mu raport i zakończyć tę misję - Assassins Creed Valhalla: Strzała na celowniku/Firing the Arrow - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy zadanie zostanie wykonane wróć do Stowego, by zdać mu raport i zakończyć tę misję. W ramach nagrody otrzymasz 5 100 XP.