Assassins Creed Valhalla: Wygląd postaci - jak zmienić? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

W Assassin's Creed Valhalla nie znajdziesz rozbudowanego kreatora postaci pozwalające wpłynąć na wszystkie aspektu wyglądu bohatera. Na początku rozgrywki decydujesz o płci postaci, ale większość elementów wyglądu jak z góry narzucona. Możesz jednak w pewien sposób wpłynąć na wygląd Eivora poprzez zmianę fryzury czy wykonanie tatuaży - na niniejszej stronie poradnika dowiesz się jak to zrobić.

Jak zmienić wygląd postaci?

Wygląd postaci możesz zmieniać w Warsztacie tatuatora (Tattoo Shop) - znajdziesz go w każdej osadzie (obiekt możesz również wybudować samodzielnie) - Assassins Creed Valhalla: Wygląd postaci - jak zmienić? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wygląd postaci możesz zmieniać w Warsztacie tatuatora (Tattoo Shop) - znajdziesz go w każdej osadzie (obiekt możesz również wybudować samodzielnie). Masz możliwość zmiany fryzury, koloru włosów, a także nałożenia różnorodnych tatuaży i barw wojennych. Na początku rozgrywki nie uzyskasz dostępu do wszystkich elementów, ale nowe elementy wyglądu możesz zdobywać poprzez odnajdywanie schematów w świecie gry albo poprzez skorzystanie z mikrotransakcji. W tym drugim przypadku konieczne będzie spożytkowanie tzw. kredytów Helix Credits kupowanych za prawdziwe pieniądze.

Oprócz dodatkowych elementów wyglądu, w każdej chwili możesz zmienić płeć swojego bohatera. Wystarczy, że otworzysz ekwipunek, a następnie przejdziesz do menu Animusa i wybierzesz opcję zmiany płci postaci.