Assassins Creed Valhalla: Róg Ragnara/The Horn of Ragnar - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji pobocznej Róg Ragnara (The Horn of Ragnar).

Nagroda za ukończenie misji: 1 200 XP.

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku spotkasz Brona - Assassins Creed Valhalla: Róg Ragnara/The Horn of Ragnar - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku spotkasz Brona. Mężczyzna będzie twierdził, że przypadkowo upuścił klucz do swojego domu i zniknął on w odmętach rzeki. Jeśli mu pomożesz, Bron obieca, że pokaże Ci róg, który mógł należeć do samego Ragnara Lothbroka.

Podejdź do drzwi i pomóż Bronowi je wyważyć, a następnie rozejrzyj się po wnętrzu chaty - Assassins Creed Valhalla: Róg Ragnara/The Horn of Ragnar - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Podejdź do drzwi i pomóż Bronowi je wyważyć, a następnie rozejrzyj się po wnętrzu chaty. Musisz odsunąć dwa ciężkie regały, by wejść do ukrytego pomieszczenia. W środku znajdziesz medalion - zabierz go.

Po chwili na miejscu zjawi się właściciel domu - Assassins Creed Valhalla: Róg Ragnara/The Horn of Ragnar - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po chwili na miejscu zjawi się właściciel domu. Wychodzi na to, że Bron wykorzystał Cię, by ukraść cenny naszyjnik. Musisz teraz zdecydować, po czyjej stronie staniesz:

  1. Będę bronić Brona (I will defend Bron): mówisz, że Bron jest Twoim przyjacielem i będziesz go bronić - musisz zlikwidować właściciela domu. Po walce Bron zdradzi Ci, że mężczyzna chwalił się tym naszyjnikiem w całej wiosce, a następnie podaruje Ci ten przedmiot;
  2. Pomogę ci pokonać Brona (I will help you defeat Bron): oddajesz mężczyźnie przedmiot i oskarżasz Brona o kłamstwo - będziesz musiał go zlikwidować.