Assassins Creed Valhalla: Ulubiona rozrywka Skadi - jak zdobyć trofeum? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika trofeowego do gry Assassin's Creed Valhalla dowiesz się jak zdobyć trofeum Ulubiona rozrywka Skadi - Skadi's Hobby. Osiągnięcie to przyznawane jest za wykonanie 150-metrowego ślizgu na śniegu.

Trofeum to możesz zdobyć już w pierwszych godzinach gry, gdyż okazja do odblokowania go pojawia się w startowym regionie Rygjafylke w Norwegii - Assassins Creed Valhalla: Ulubiona rozrywka Skadi - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Trofeum to możesz zdobyć już w pierwszych godzinach gry, gdyż okazja do odblokowania go pojawia się w "startowym" regionie Rygjafylke w Norwegii. Przenieś się konkretnie do zaznaczonego na obrazku punktu widokowego Fannaraki Summit.

Ślizg wykonuje się kilkadziesiąt metrów na południowy-wschód od szczytu góry - obszar ten zaznaczyliśmy na obrazku - Assassins Creed Valhalla: Ulubiona rozrywka Skadi - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ślizg wykonuje się kilkadziesiąt metrów na południowy-wschód od szczytu góry - obszar ten zaznaczyliśmy na obrazku.

Miejsce rozpoczęcia zjazdu pokazuje powyższy obrazek - Assassins Creed Valhalla: Ulubiona rozrywka Skadi - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Miejsce rozpoczęcia zjazdu pokazuje powyższy obrazek. Zanim rozpoczniesz zjazd zapisz stan gry. Pozwoli ci to łatwo powtórzyć próbę na wypadek jej zawalenia.

Musisz zjeżdżać slalomem i omijać małe wzniesienie, gdyż w miejscach tych Eivor może wyraźnie zwolnić i przerwać przedwcześnie ślizg - Assassins Creed Valhalla: Ulubiona rozrywka Skadi - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Musisz zjeżdżać slalomem i omijać małe wzniesienie, gdyż w miejscach tych Eivor może wyraźnie zwolnić i przerwać przedwcześnie ślizg.

Jeśli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to trofeum odblokuje się tuż po zakończeniem zjazdu - Assassins Creed Valhalla: Ulubiona rozrywka Skadi - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jeśli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to trofeum odblokuje się tuż po zakończeniem zjazdu.