Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Droga do Hamartii (Road to Hamartia).

Obłęd Halfdana niestety się nasila przez co podejrzewa o zdradę nawet najbliższe mu osoby. Eivor ma sprawdzić, czy Faravid nie knuje za plecami swojego jarla.

Nagroda za wykonanie misji: 6 800 XP.

1 - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wróć do Halfdana (Return to Halfdan)

Po tym, jak udało Ci się rozprawić z przywódcą Piktów pora wrócić do Halfdana i zdać mu raport - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po tym, jak udało Ci się rozprawić z przywódcą Piktów pora wrócić do Halfdana i zdać mu raport. Co ciekawe, u boku jarla będzie stać Moira - zielarka o której wspomniał Faravid. Halfdan zapyta, czy Faravid jest lojalny, a Ty możesz odpowiedzieć w następujący sposób..

  1. Faravid planuje atak (Faravid is planning an attack): mówisz Halfdanowi o tym, że Faravid w tajemnicy planuje atak. Jarlowi nie spodoba się to, jednak poprosi Eivora, by w dalszym ciągu bacznie przyglądał się wojownikowi. Poprosi Cię również o obserwację Moiry;
  2. Faravid jest honorowy (Faravid is honorable): mówisz, że walczyłeś po stronie Faravida i że jest bardzo honorowym wojownikiem. Halfdan nie uwierzy w te słowa i powie, że trzeba dalej mieć Faravida na oku i poprosi również o to, by Eivor przyjrzał się Moirze.

Odszukaj Moirę i porozmawiaj z nią (Find and speak to Moira)

Udaj się na południową stronę Donecaestre, by porozmawiać z zielarką - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Udaj się na południową stronę Donecaestre, by porozmawiać z zielarką. Jeśli będziesz mieć problem ze zlokalizowaniem odpowiedniej chaty skorzystaj z pomocy kruka. Gdy dotrzesz na miejsce zauważysz, że Moiry nie ma w domu. Z listu, który zostawiła na stoliku dowiesz się, że udała się do Wyke, by pomóc bratu w opiece nad jego żoną.

Jedź do wioski by odszukać Moirę - jeden z domów w głębi lasów należy właśnie do niej - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jedź do wioski by odszukać Moirę - jeden z domów w głębi lasów należy właśnie do niej. Przed budynkiem stoją mieszkańcy i wykrzykują groźby pod adresem zielarki.

Zostało jeszcze 70% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...