Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Droga do Hamartii (Road to Hamartia).

Obłęd Halfdana niestety się nasila przez co podejrzewa o zdradę nawet najbliższe mu osoby. Eivor ma sprawdzić, czy Faravid nie knuje za plecami swojego jarla.

Nagroda za wykonanie misji: 6 800 XP.

1 - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wróć do Halfdana (Return to Halfdan)

Po tym, jak udało Ci się rozprawić z przywódcą Piktów pora wrócić do Halfdana i zdać mu raport - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po tym, jak udało Ci się rozprawić z przywódcą Piktów pora wrócić do Halfdana i zdać mu raport. Co ciekawe, u boku jarla będzie stać Moira - zielarka o której wspomniał Faravid. Halfdan zapyta, czy Faravid jest lojalny, a Ty możesz odpowiedzieć w następujący sposób..

  1. Faravid planuje atak (Faravid is planning an attack): mówisz Halfdanowi o tym, że Faravid w tajemnicy planuje atak. Jarlowi nie spodoba się to, jednak poprosi Eivora, by w dalszym ciągu bacznie przyglądał się wojownikowi. Poprosi Cię również o obserwację Moiry;
  2. Faravid jest honorowy (Faravid is honorable): mówisz, że walczyłeś po stronie Faravida i że jest bardzo honorowym wojownikiem. Halfdan nie uwierzy w te słowa i powie, że trzeba dalej mieć Faravida na oku i poprosi również o to, by Eivor przyjrzał się Moirze.

Odszukaj Moirę i porozmawiaj z nią (Find and speak to Moira)

Udaj się na południową stronę Donecaestre, by porozmawiać z zielarką - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Udaj się na południową stronę Donecaestre, by porozmawiać z zielarką. Jeśli będziesz mieć problem ze zlokalizowaniem odpowiedniej chaty skorzystaj z pomocy kruka. Gdy dotrzesz na miejsce zauważysz, że Moiry nie ma w domu. Z listu, który zostawiła na stoliku dowiesz się, że udała się do Wyke, by pomóc bratu w opiece nad jego żoną.

Jedź do wioski by odszukać Moirę - jeden z domów w głębi lasów należy właśnie do niej - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jedź do wioski by odszukać Moirę - jeden z domów w głębi lasów należy właśnie do niej. Przed budynkiem stoją mieszkańcy i wykrzykują groźby pod adresem zielarki.

Główne drzwi są zabarykadowane, ale do wnętrza budynku dostaniesz się przez dach - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Główne drzwi są zabarykadowane, ale do wnętrza budynku dostaniesz się przez dach. Wystarczy rozbić drewnianą ściankę w szczycie dachu.

Pomóż Moirze wyjść z domu (Help Moira escape the house)

Kobieta obawia się wyjść z domu i zrobi to dopiero, gdy rozgniewany tłum stojący na zewnątrz rozejdzie się.

Problem z rozwścieczonym tłumem możesz rozwiązać na dwa sposoby - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Problem z rozwścieczonym tłumem możesz rozwiązać na dwa sposoby.

  1. Znajdę jakieś rozwiązanie (I can talk my way out of this): wyjdź na zewnątrz i porozmawiaj z ich przywódcą. Możesz przemówić mu do rozsądku (wymagany 3 poziom charyzmy), postraszyć mężczyznę Halfdanem lub zagrozić walką;
  2. Udawaj, że jesteś ranna (Pretend you are hurt): weź kobietę na ręce i wynieś ją do lasu. Tłum nie będzie wam przeszkadzał.
Bez względu na to, na jakie rozwiązanie się zdecydowałeś, porozmawiaj z Moirą - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Bez względu na to, na jakie rozwiązanie się zdecydowałeś, porozmawiaj z Moirą. Kobieta powie, że wcale nie podtruwa jarla i nawet poda wszystkie składniki, których używa do warzenia swojej mikstury. Wyjaśni również, że Halfdan ma problemy natury psychicznej.

Znajdź Halfdana i porozmawiaj z nim (Find and report to Halfdan)

Udaj się do pobliskiej świątyni, na północ od Donecaestre, by porozmawiać z Halfdanem - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Udaj się do pobliskiej świątyni, na północ od Donecaestre, by porozmawiać z Halfdanem. Mężczyzna stara się wyeliminować grupę zdrajców (bandytów), którzy przyczaili się na bagnach. Informacje otrzymał od jednego ze swoich zwiadowców.

Rozejrzyj się po bagnach, by odszukać zwiadowcę Halfdana - Olava - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Rozejrzyj się po bagnach, by odszukać zwiadowcę Halfdana - Olava. Znajdziesz go w prowizorycznym obozowisku na szczycie wysokich filarów. Niestety, mężczyzna będzie ledwo żywy.

Weź Olava na plecy i sprowadź go na dół - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Weź Olava na plecy i sprowadź go na dół. Ścieżka prowadzi po linach i wzdłuż filarów. Na końcu drogi trzeba zeskoczyć na ziemię.

Olav niestety nie przeżyje, a Halfdan rozkaże psu wytropić bandytów, którzy zamordowali jednego z jego zwiadowców - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Olav niestety nie przeżyje, a Halfdan rozkaże psu wytropić bandytów, którzy zamordowali jednego z jego zwiadowców. Podążaj za zwierzęciem, a dotrzesz do opuszczonych ruin. Wejdź do środka.

Rozbij drewnianą klapę, która zasłania wejście do podziemi i zejdź na sam dół, by się nieco rozejrzeć - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Rozbij drewnianą klapę, która zasłania wejście do podziemi i zejdź na sam dół, by się nieco rozejrzeć.

Prześliźnij się przez dziurę w ścianie, a następnie zanurkuj, by przepłynąć do dalszej części podziemnego kompleksu - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Prześliźnij się przez dziurę w ścianie, a następnie zanurkuj, by przepłynąć do dalszej części podziemnego kompleksu.

Weź dzban z oliwą (znajdziesz go w pomieszczeniu po prawej stronie od wejścia) i rozbij głazy blokujące przejście do tego pomieszczenia, by Halfdan mógł do Ciebie dołączyć - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Weź dzban z oliwą (znajdziesz go w pomieszczeniu po prawej stronie od wejścia) i rozbij głazy blokujące przejście do tego pomieszczenia, by Halfdan mógł do Ciebie dołączyć.

Z pomocą jarla wyważ czerwone drzwi, które znajdziesz w dalszej części korytarza - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Z pomocą jarla wyważ czerwone drzwi, które znajdziesz w dalszej części korytarza. Traficie do komnaty wypełnionej różnymi skarbami. Halfdan rozzłości się na widok bogactw i stwierdzi, że zostały mu one ukradzione. Gdy zapyta o Moirę, Eivor wyjaśni, że nie stanowi ona zagrożenia. Jarl nie uwierzy w to, że może być chory i zrzuci cała winę na truciznę, którą ktoś najwidoczniej mu podaje.

Znajdź źródło głosu (Find the source of the voice)

Zbierz klucz ze stołu, a następnie otwórz drzwi naprzeciwko komnaty w której przed chwilą byłeś - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Zbierz klucz ze stołu, a następnie otwórz drzwi naprzeciwko komnaty w której przed chwilą byłeś. Idź dalej, jak korytarz prowadzi, a wyjdziesz na powierzchnię.

Na zewnątrz trafisz na Ulfa i jego bandę - Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii/Road to Hamartia - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na zewnątrz trafisz na Ulfa i jego bandę. Mężczyzna zacznie tłumaczyć się, że wszystkie skarby otrzymał od Faravida za dobrze wykonaną pracę i że nie miał pojęcia o tym, że śmiertelnie zranił Olava - myślał, że to złodziej. Możesz podjąć decyzję co stanie się z Ulfem i jego ludźmi.

  1. Zdrajcy muszą ponieść karę (Traitors must suffer): Ulf i jego ludzie natychmiast zaatakują i będziesz musiał ich zabić;
  2. Nie zasługują na karę (They do not deserve punshiment): Halfdan powie, że mają szczęście, że Eivor wstawił się za nimi. Zapomni o tej zniewadze, jeśli mężczyźni zwrócą zrabowany skarb. Ulf odmówi i zostanie natychmiast zgładzony przez Halfdana. Reszta mężczyzn zrozumie przesłanie i oddali się bez walki.

Misja zakończy się, a w nagrodę otrzymasz 6 800 XP.