Assassins Creed Valhalla: Krew i powinność/Of Blood and Bonds - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Krew i powinność (Of Blood and Bonds).

Zdrajca, król Ricsige, został zdemaskowany i wygląda na to, że sztylety kryjące się w mroku zniknęły na dobre.

Nagroda za wykonanie misji: 3 400 XP.

1 - Assassins Creed Valhalla: Krew i powinność/Of Blood and Bonds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Dotrzyj do królewskiej siedziby (Return to the Royal Hall)

Udaj się do królewskiej siedziby w Jorvik, by uczestniczyć w ceremonii koronacji Halfdana na nowego króla - Assassins Creed Valhalla: Krew i powinność/Of Blood and Bonds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Udaj się do królewskiej siedziby w Jorvik, by uczestniczyć w ceremonii koronacji Halfdana na nowego króla. Jak się okaże, jarla nie będzie na miejscu. Moira poinformuje Cię, że Halfdan wyszedł na zewnątrz z Faravidem.

Obydwu mężczyzn znajdziesz na murach obronnych miasta - Assassins Creed Valhalla: Krew i powinność/Of Blood and Bonds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Obydwu mężczyzn znajdziesz na murach obronnych miasta. Porozmawiaj z Halfdanem, a następnie udaj się wraz z nim do siedziby królewskiej. Jeśli nie chcesz uczestniczyć w aktywnościach związanych ze świętem od razu porozmawiaj z jarlem, by rozpocząć ceremonię.

W czasie ceremonii Halfdan zacznie kasłać i wypuści kielich z ręki - Assassins Creed Valhalla: Krew i powinność/Of Blood and Bonds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W czasie ceremonii Halfdan zacznie kasłać i wypuści kielich z ręki. Okaże się, że naczynie zostało wykonane z ołowiu - toksycznego metalu. To właśnie kielichy z których pił jarl były źródłem jego choroby i oskarża o to Faravida. Możesz stanąć po stronie jednego z nich.

  1. Jesteś szalony, Halfdanie (You are insane, Halfdan): mówisz Halfdanowi żeby przestał, przez co Eivor również zostanie posądzony o zdradę. Jarl w gniewie rzuca młotem w ludzi zgromadzonych w sali, a Faravid mówi, że nie będzie podążał za królem, który uważa go za zdrajcę. Wojownik zostaje wygnany przez Halfdana i ma więcej nie pokazywać się w tych stronach. Eivor wychodzi za Faravidem, by się pożegnać;
  2. Wycofaj się lub walcz ze mną, Faravidzie (Stand down or fight me, Faravid): mówisz, że zdrada nigdy nie może pozostać bezkarna po czym walczysz z Faravidem.

Pokonaj Faravida (Defeat Faravid)

Faravid to bardzo sprawny wojownik, który w mistrzowskim stopniu opanował sztukę walki długim mieczem. Płynnie wyprowadza cięcia i pchnięcia łącząc je w zabójcze kombinacje, które potrafią wyrządzić spore obrażenia.

W trakcie pojedynku warto trafić w dwa czułe punkty przeciwnika: głowa oraz prawa stopa - Assassins Creed Valhalla: Krew i powinność/Of Blood and Bonds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W trakcie pojedynku warto trafić w dwa czułe punkty przeciwnika: głowa oraz prawa stopa. Faravid zostanie wtedy ogłuszony.

Otwiera to drogę do wyprowadzenia potężnego ataku, który od razu uszczupli pasek zdrowia bossa o około 1/3 - Assassins Creed Valhalla: Krew i powinność/Of Blood and Bonds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Otwiera to drogę do wyprowadzenia potężnego ataku, który od razu uszczupli pasek zdrowia bossa o około 1/3.

Większość specjalnych ataków Faravida sygnalizowana jest żółtym rozbłyskiem runy i można je zablokować lub sparować - Assassins Creed Valhalla: Krew i powinność/Of Blood and Bonds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Większość specjalnych ataków Faravida sygnalizowana jest żółtym rozbłyskiem runy i można je zablokować lub sparować. Ataki, które poprzedza czerwony rozbłysk runy trzeba bezwzględnie unikać.

Faravid posiada w zanadrzu jedną sztuczkę, która może utrudnić nieco walkę - Assassins Creed Valhalla: Krew i powinność/Of Blood and Bonds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Faravid posiada w zanadrzu jedną sztuczkę, która może utrudnić nieco walkę. Boss korzysta z bomb dymnych, którymi może rzucać w wybranym przez siebie kierunku. Po wybuchu tworzą zasłonę dymną, która ogranicza widoczność przez co trudniej odgadnąć zamiary przeciwnika.

Jak większość bossów z którymi przyjdzie Ci walczyć w grze Assassins Creed Valhalla, Faravid posiada zdolność leczenia - Assassins Creed Valhalla: Krew i powinność/Of Blood and Bonds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jak większość bossów z którymi przyjdzie Ci walczyć w grze Assassin's Creed Valhalla, Faravid posiada zdolność leczenia. Gdy dookoła niego pojawi się biała runiczna aura i mężczyzna zacznie pić z bukłaka to znak, że zaraz zacznie uzupełniać brakujące zdrowie. Natychmiast uderz przeciwnika, by przerwać efekt leczenia.

Gdy uda Ci się pokonać Faravida nie będziesz mógł go dobić lecz podprowadzisz go do Halfdana i rzucisz na kolana, by ten go osądził - Assassins Creed Valhalla: Krew i powinność/Of Blood and Bonds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy uda Ci się pokonać Faravida nie będziesz mógł go dobić lecz podprowadzisz go do Halfdana i rzucisz na kolana, by ten go osądził. Faravid odmawia dalszej walki z jarlem mówiąc, że zawsze pozwalał mu wygrać więc i tym razem postąpi w ten sam sposób. Halfdan w gniewie zmiażdży głowę swojego starego przyjaciela i tak zakończy się życie Faravida. Nie wiadomo, czy rzeczywiście był zdrajcą. Eivor zyska kolejnego sojusznika, a misja dobiegnie końca. W ramach nagrody otrzymasz 1 700 XP.

Jeśli zastanawiasz się, czy pierwsze rozwiązanie (stanięcie po stronie Faravida) przyniesie odpowiedź na to, czy Faravid naprawdę zdradził swojego jarla to odpowiedź brzmi nie - Assassins Creed Valhalla: Krew i powinność/Of Blood and Bonds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jeśli zastanawiasz się, czy pierwsze rozwiązanie (stanięcie po stronie Faravida) przyniesie odpowiedź na to, czy Faravid naprawdę zdradził swojego jarla to odpowiedź brzmi nie. Gdy Eivor o to spyta, mężczyzna zagadkowo odpowie, że ma nadzieję na to, że jeszcze kiedyś razem wzniosą swoje włócznie do góry i odjedzie w nieznanym kierunku.