Assassins Creed Valhalla: Oczekujące dostawy/Pending Deliveries - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Oczekujące dostawy (Pending Deliveries).

Nagroda za ukończenie misji: 40 sztuk srebra za zrealizowanie każdej dostawy.

Zadanie polega na dostarczeniu czterech przedmiotów (Kamienna płyta, Słój różanego miodu, Skrzynia z miskami, Kowadło) do odpowiednich odbiorców, którzy znajdują się w różnych miejscach na obszarze całej Anglii.

Najszybszym sposobem na zrealizowanie tego zadania jest przewiezienie przedmiotu łodzią jak najbliżej punktu odbioru. Postaw znacznik na mapie i każ załodze płynąć do wyznaczonego miejsca.

Rozpoczęcie zadania

Zadanie Oczekujące dostawy (Pending Deliveries) możesz rozpocząć poprzez przeczytanie listu, który znajdziesz na tyłach sklepu w Kruczej Przystani - Assassins Creed Valhalla: Oczekujące dostawy/Pending Deliveries - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Zadanie Oczekujące dostawy (Pending Deliveries) możesz rozpocząć poprzez przeczytanie listu, który znajdziesz na tyłach sklepu w Kruczej Przystani. W liście są też zawarte wskazówki, gdzie dany przedmiot powinien zostać dostarczony.

Kamienna płyta (Stone slab) - Gdzie dostarczyć?

Kamienną płytę należy dostarczyć do właścicielki gospodarstwa, na południowy wschód od południowego mostu w Lincolnscire - Assassins Creed Valhalla: Oczekujące dostawy/Pending Deliveries - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Kamienną płytę należy dostarczyć do właścicielki gospodarstwa, na południowy wschód od południowego mostu w Lincolnscire. Odpowiednią lokalizację zaznaczyliśmy na powyższym obrazku.

Na powyższym obrazku można zauważyć kobietę, która odbierze kamienną płytę (Stone slab) - Assassins Creed Valhalla: Oczekujące dostawy/Pending Deliveries - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na powyższym obrazku można zauważyć kobietę, która odbierze kamienną płytę (Stone slab).

Słój różanego miodu (Jar of Rosewater Mead) - Gdzie dostarczyć?

Słój różanego miodu należy dostarczyć do chaty pustelnika u podnóża góry, na północ od źródła Sabriny w Glowecestre - Assassins Creed Valhalla: Oczekujące dostawy/Pending Deliveries - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Słój różanego miodu należy dostarczyć do chaty pustelnika u podnóża góry, na północ od źródła Sabriny w Glowecestre. Odpowiednią lokalizację zaznaczyliśmy na powyższym obrazku.

Na powyższym obrazku można zauważyć mężczyznę, który odbierze słój różanego miodu (Jar of Rosewater Mead) - Assassins Creed Valhalla: Oczekujące dostawy/Pending Deliveries - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na powyższym obrazku można zauważyć mężczyznę, który odbierze słój różanego miodu (Jar of Rosewater Mead).

Skrzynia z miskami (Crate of Bowls) - Gdzie dostarczyć?

Skrzynia z miskami powinna trafić do wytwórcy klejnotów w Ledecestre, pomiędzy kościołem a starą rzymską łaźnią - Assassins Creed Valhalla: Oczekujące dostawy/Pending Deliveries - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Skrzynia z miskami powinna trafić do wytwórcy klejnotów w Ledecestre, pomiędzy kościołem a starą rzymską łaźnią. Odpowiednią lokalizację zaznaczyliśmy na powyższym obrazku.

Na powyższym obrazku można zauważyć kobietę, która odbierze skrzynię z miskami (Crate of Bowls) - Assassins Creed Valhalla: Oczekujące dostawy/Pending Deliveries - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na powyższym obrazku można zauważyć kobietę, która odbierze skrzynię z miskami (Crate of Bowls).

Kowadło (Anvil) - Gdzie dostarczyć?

Kowadło należy dostarczyć do kowala w Lundenie - Assassins Creed Valhalla: Oczekujące dostawy/Pending Deliveries - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Kowadło należy dostarczyć do kowala w Lundenie. Warsztat stoi obok kościoła, w pobliżu zachodniej bramy. Odpowiednią lokalizację zaznaczyliśmy na powyższym obrazku.

Na powyższym obrazku można zauważyć mężczyznę, który odbierze kowadło (Anvil) - Assassins Creed Valhalla: Oczekujące dostawy/Pending Deliveries - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na powyższym obrazku można zauważyć mężczyznę, który odbierze kowadło (Anvil).