Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Sciropescire, sekrety, lokacje Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

W Assassin's Creed Valhalla możesz spotkać ciekawe lokacje, w których Twoja postać zażyje nie do końca legalne substancje. W miejscach z grzybami możesz się zatrzymać i pozwolić bohaterowi zakosztować wizji oraz problemów zdrowotnych. Na tej stornie naszego poradnika dowiesz się gdzie znajdziesz muchomory (Fly Agaric), w regionie Sciropescire.

Zagadka z ogniskami

Muchomory znajdziesz idąc na zachód od punktu synchronizacji - Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Sciropescire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Muchomory znajdziesz idąc na zachód od punktu synchronizacji.

1 - Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Sciropescire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gryAby ukończyć tę aktywność poboczną musisz zmienić kolory ognisk - Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Sciropescire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Aby ukończyć tę aktywność poboczną musisz zmienić kolory ognisk. Zadbaj tylko o te, które są otoczone kamieniami. Wszelkie wolnostojące ogniska zostaw w spokoju. Gdy wykonasz sekwencję prawidłowo zakończysz zadanie poboczne.