Assassins Creed Valhalla: Lotem bliżej - jak zdobyć trofeum? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Flying Eivor trophy

Na tej stronie poradnika trofeowego do gry Assassin's Creed Valhalla dowiesz się jak zdobyć trofeum Lotem bliżej - Flying Eivor. Osiągnięcie to przyznawane jest za pozwolenie, by niszczyciel lub huskarl odrzucił Eivora na co najmniej 30 metrów.

Idealne miejsce do powalczenia o to trofeum to pokazane na obrazku Venonis z regionu Ledecestrescire w Anglii - Assassins Creed Valhalla: Lotem bliżej - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Idealne miejsce do powalczenia o to trofeum to pokazane na obrazku Venonis z regionu Ledecestrescire w Anglii.

Po dotarciu na miejsce zainteresuj się pokazanymi na obrazku wysokimi ruinami - Assassins Creed Valhalla: Lotem bliżej - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce zainteresuj się pokazanymi na obrazku wysokimi ruinami. Twoje zadanie to wspięcie się na ich szczyt.

Skorzystaj z pierwszej drabinki i następnie użyj łuku do tego żeby spuścić drugą drabinę - Assassins Creed Valhalla: Lotem bliżej - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Skorzystaj z pierwszej drabinki i następnie użyj łuku do tego żeby spuścić drugą drabinę. Pozwoli ci to dotrzeć na sam szczyt.

Zanim wejdziesz na górę zapisz stan gry, bo łatwo zawalić opisywaną próbę - Assassins Creed Valhalla: Lotem bliżej - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Zanim wejdziesz na górę zapisz stan gry, bo łatwo zawalić opisywaną próbę.

Po dotarciu na górę powinieneś spotkać 2 przeciwników. Zacznij od pozbycia się "zwykłego" przeciwnika i przystąp do pojedynku z elitarnym goliatem-niszczycielem.

Twoje zadanie to pozwolenie na to żeby przebywający tu goliat / niszczyciel złapał Eivora, tzn - Assassins Creed Valhalla: Lotem bliżej - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Twoje zadanie to pozwolenie na to żeby przebywający tu goliat / niszczyciel złapał Eivora, tzn. żeby udał się jeden z jego czerwonych ataków.

Kontynuuj próby aż elitarny przeciwnik po złapaniu Eivora rzuci nim na dużą odległość - Assassins Creed Valhalla: Lotem bliżej - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Kontynuuj próby aż elitarny przeciwnik po złapaniu Eivora rzuci nim na dużą odległość.

Trofeum powinieneś zdobyć w momencie śmierci, po kontakcie z ziemią - Assassins Creed Valhalla: Lotem bliżej - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Trofeum powinieneś zdobyć w momencie śmierci, po kontakcie z ziemią.

Jeśli zbyt wcześniej zginąłeś lub jeśli goliat przez przypadek sam spadł z dachu ruin, to załaduj utworzonego wcześniej sejwa i spróbuj ponownie.