Assassins Creed Valhalla: Ostatni jesienny liść/The Last Leaf of Fall - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji pobocznej Ostatni jesienny liść (The Last Leaf of Fall).

Nagroda za ukończenie misji: 1 200 XP.

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku spotkasz dziecko, Mae, która najwidoczniej przejmuje się losem jakiegoś liścia na drzewie - Assassins Creed Valhalla: Ostatni jesienny liść/The Last Leaf of Fall - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku spotkasz dziecko, Mae, która najwidoczniej przejmuje się losem jakiegoś liścia na drzewie.

Z rozmowy dowiesz się, że jej ojciec udał się do Lincoln w celu znalezienia pracy i wróci zanim wszystkie liście opadną z drzewa - Assassins Creed Valhalla: Ostatni jesienny liść/The Last Leaf of Fall - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Z rozmowy dowiesz się, że jej ojciec udał się do Lincoln w celu znalezienia pracy i wróci zanim wszystkie liście opadną z drzewa. Niestety, minęło 6 tygodni, a on wciąż nie wrócił. W trakcie rozmowy możesz wybrać jedną z 3 opcji dialogowych.

Jeśli nie chcesz, by dziewczynka Cię znienawidziła lepiej będzie wybrać 1 lub 3 opcję dialogową. Mimo wszystko, bez względu na to, na którą opcję się zdecydujesz dziewczynka powróci do obserwacji liścia.

Jedynym rozwiązaniem tego zadania pobocznego jest spowodowanie, by liść spadł - Assassins Creed Valhalla: Ostatni jesienny liść/The Last Leaf of Fall - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jedynym rozwiązaniem tego zadania pobocznego jest spowodowanie, by liść spadł. Uderz w drzewo, a po chwili liść znajdzie się na ziemi, a dziewczynka odejdzie od drzewa i schowa się w domu.

Liść możesz podnieść i zanieść go do chatki, a następnie położyć go na taborecie zaraz przy posłaniu dziewczynki jednak nie wpływa to w żaden sposób na nagrodę, którą otrzymasz za wykonanie tego zadania - Assassins Creed Valhalla: Ostatni jesienny liść/The Last Leaf of Fall - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Liść możesz podnieść i zanieść go do chatki, a następnie położyć go na taborecie zaraz przy posłaniu dziewczynki jednak nie wpływa to w żaden sposób na nagrodę, którą otrzymasz za wykonanie tego zadania.