Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Lincolnscire, sekrety, lokacje Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

W Assassin's Creed Valhalla możesz spotkać ciekawe lokacje, w których Twoja postać zażyje nie do końca legalne substancje. W miejscach z grzybami możesz się zatrzymać i pozwolić bohaterowi zakosztować wizji oraz problemów zdrowotnych. Na tej stornie naszego poradnika dowiesz się gdzie znajdziesz muchomory (Fly Agaric), w regionie Lincolnscire.

Walka z niedźwiedziami

Muchomory znajdziesz idąc na zachód od punktu synchronizacji - Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Lincolnscire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Muchomory znajdziesz idąc na zachód od punktu synchronizacji.

1 - Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Lincolnscire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gryAby ukończyć tę aktywność poboczną musisz zabić przeciwników - Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Lincolnscire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Aby ukończyć tę aktywność poboczną musisz zabić przeciwników. Wyskoczy ich pięciu, każdy będzie na poziomie 180. Jeśli, więc wybierzesz się tam za szybko i przecenisz swoje możliwości, możesz zginać w szybkim tempie. Pamiętaj jednak, że te aktywności możesz powtarzać, aż do skutku.

Warto rozpocząć walkę z pełnymi punktami zdrowia i sporą ilością adrenaliny.