Assassins Creed Valhalla: Mapa skarbów - Oxenefordscire, sekrety, lokacje Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

W Assassin's Creed Valhalla możesz znaleźć mapy prowadzące do skarbów (Treasure Hoard Map). Czasami są one w formie zagadki, innym razem to rysunek terenu, na którym znajdziesz skarb. Na tej stornie naszego poradnika dowiesz się gdzie znajdziesz mapę skarbów, w regionie Oxenefordscire.

1 mapa

Mapę skarbu znajdziesz w południowej części regionu - Assassins Creed Valhalla: Mapa skarbów - Oxenefordscire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Mapę skarbu znajdziesz w południowej części regionu.

1 - Assassins Creed Valhalla: Mapa skarbów - Oxenefordscire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Musisz zniszczyć deski, które blokują wejście do studni, a następnie powoli zeskoczyć po jej ścianach - Assassins Creed Valhalla: Mapa skarbów - Oxenefordscire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Musisz zniszczyć deski, które blokują wejście do studni, a następnie powoli zeskoczyć po jej ścianach. Nie martw się, studnia od dawna jest nieużywana, więc na spokojnie możesz wskoczyć do środka. Na samym dnie czeka na Ciebie mapa skarbów.

2 mapa

Mapa znajduje się w jaskini, w zachodniej części regionu - Assassins Creed Valhalla: Mapa skarbów - Oxenefordscire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Mapa znajduje się w jaskini, w zachodniej części regionu.

Nie jest ciężko ją znaleźć, leży na grobie, zaraz przy wejściu - Assassins Creed Valhalla: Mapa skarbów - Oxenefordscire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Nie jest ciężko ją znaleźć, leży na grobie, zaraz przy wejściu.

2 etap - skarb

2 - Assassins Creed Valhalla: Mapa skarbów - Oxenefordscire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry3 - Assassins Creed Valhalla: Mapa skarbów - Oxenefordscire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do grySkarb znajdziesz w północno wschodniej części regionu, zaraz obok Gospodarstwa Scotthoh - Assassins Creed Valhalla: Mapa skarbów - Oxenefordscire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Skarb znajdziesz w północno wschodniej części regionu, zaraz obok Gospodarstwa Scotthoh.

Schemat ukryty jest w studni, musisz jedynie zbić drewniane wieko i wskoczyć do środka - Assassins Creed Valhalla: Mapa skarbów - Oxenefordscire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Schemat ukryty jest w studni, musisz jedynie zbić drewniane wieko i wskoczyć do środka.

Musisz uważać, ponieważ mapy skarbów są strasznie zbugowane. Jeśli pojawiasz się w lokacji, a nie zobaczysz w niej skarbu spróbuj wyłączyć i włączyć grę. Dzięki temu może się ona zresetować, a to da Ci szansę na zdobycie schematu.

Pamiętaj również o tym, aby za każdym razem przyjrzeć się pierw mapie, którą zdobędziesz.