Assassins Creed Valhalla: Estrid - romans Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla dowiesz się jak nawiązać romans z Estrid. Informujemy o tym kim jest Estrid, gdzie można ją spotkać, jakie kroki wykonuje się przed rozpoczęciem romansu i czy można przespać się z Estrid.

Romans z Estrid jest dostępny dla obu płci. Możesz grać postacią mężczyzny lub kobiety i nie zablokuje to żadnej opcji romansowej.

1 - Assassins Creed Valhalla: Estrid - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Estrid to żona Birstana - władcy krainy Essexe w grze - Assassins Creed Valhalla: Estrid - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Estrid to żona Birstana - władcy krainy Essexe w grze. Do pierwszego spotkania z Estrid dojdzie tuż po rozpoczęciu sagi - linii fabularnej regionu Essexe. Kobieta początkowo przebywa w mieście Colcestre.

Z pierwszych spotkań oraz wpisu do kodeksu na temat Estrid dowiesz się, że żyje ona w nieszczęśliwym zaaranżowanym małżeństwie, do którego zmuszona została będąc jeszcze młodą szlachcianką. Birstan jest bardziej zainteresowany wyprawami na polowania niż własną żoną. Seria questów w Essexe dotyczy m.in. zaaranżowania porwania Estrid za jej przyzwoleniem po to żeby podstępem umożliwić jej opuszczenie Anglii i powrót w rodzinne strony.

Okazja do przespania się z Estrid pojawia się po tym jak zaliczysz jej upozorowane porwanie w ramach głównego questu Taken - Assassins Creed Valhalla: Estrid - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Okazja do przespania się z Estrid pojawia się po tym jak zaliczysz jej upozorowane porwanie w ramach głównego questu Taken. Do rozmowy z Estrid dojdzie w tymczasowym obozie. Kobieta zaprosi Eivora na prywatne spotkanie. Musisz na nie zdecydować się zanim opuścisz obóz i wyruszysz na spotkanie z Birstanem w ramach nowego głównego questu Twists and Turns.

Estrid znajdziesz siedzącą na kocu na terenie obozu, obok wielkiego drzewa - Assassins Creed Valhalla: Estrid - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Estrid znajdziesz siedzącą na kocu na terenie obozu, obok wielkiego drzewa.

2 - Assassins Creed Valhalla: Estrid - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Z rozmowy z Estrid dowiesz się, że podoba się jej Eivor i że chciałaby spędzić wspólnie czas - Assassins Creed Valhalla: Estrid - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Z rozmowy z Estrid dowiesz się, że podoba się jej Eivor i że chciałaby spędzić wspólnie czas. Możesz wybrać opcję dialogową oznaczoną serduszkiem ze strzałą i odwzajemnić zainteresowanie.

Eivor prześpi się z Estrid - Assassins Creed Valhalla: Estrid - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Eivor prześpi się z Estrid. Jest to niestety tylko przelotny romans i po wznowieniu rozgrywki będziesz musiał zająć się kontynuowaniem linii fabularnej regionu Essexe.