Assassins Creed Valhalla: Krwawe powitanie/A Bloody Welcome - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Krwawe powitanie (A Bloody Welcome).

Eivor dotrzymał swojej części umowy i zrobił co mógł, by schwytać Tedmunda. Pora wrócić do opata Cyneberta po informacje na temat Fulke.

Nagroda za wykonanie misji: 3 400 XP.

1 - Assassins Creed Valhalla: Krwawe powitanie/A Bloody Welcome - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Spotkaj się z Basimem (Meet with Basim)

Gdy wrócisz do opactwa nie zauważysz w pobliżu żadnych sług opata, konwent będzie całkowicie wyludniony - Assassins Creed Valhalla: Krwawe powitanie/A Bloody Welcome - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy wrócisz do opactwa nie zauważysz w pobliżu żadnych sług opata, konwent będzie całkowicie wyludniony. Z rozmowy z Basimem dowiesz się, że opat jest w swoich komnatach i pora złożyć mu wizytę, a broń lepiej mieć w pogotowiu.

Po wejściu do komnaty zauważysz, że w środku czeka na Ciebie paladyn Fulke we własnej osobie - Assassins Creed Valhalla: Krwawe powitanie/A Bloody Welcome - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po wejściu do komnaty zauważysz, że w środku czeka na Ciebie paladyn Fulke we własnej osobie. Cynebert niestety nie przeżył tego spotkania.

Fulke wychodzi z komnat opata i rozkazuje swoim ludziom wyeliminować Eivora i Basima - Assassins Creed Valhalla: Krwawe powitanie/A Bloody Welcome - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Fulke wychodzi z komnat opata i rozkazuje swoim ludziom wyeliminować Eivora i Basima. Wyjdź na zewnątrz i wyeliminuj strażników lub użyj drabiny, by wydostań się z pomieszczenia przez dach i wyjdź poza teren opactwa, by uniknąć walki. Gdy będziesz już w bezpiecznym miejscu porozmawiaj z Basimem.

Jeśli chcesz wyeliminować strażników po cichu, skorzystaj z wyjścia na dach, a następnie zaskocz ich atakiem z góry lub w plecy.

Udaj się do Canterbury (Travel to Canterbury)

W trakcie rozmowy ze swoimi strażnikami Fulke zdradziła miejsce swojej samotni, która znajduje się w Canterbury - Assassins Creed Valhalla: Krwawe powitanie/A Bloody Welcome - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W trakcie rozmowy ze swoimi strażnikami Fulke zdradziła miejsce swojej samotni, która znajduje się w Canterbury. Eivor z Basimem postanawiają sprawdzić ten trop w nadziei, że uda im się znaleźć Sigurda.

Dostań się do katedry (Infiltrate the Cathedral)

Canterbury to doskonale strzeżone miasto dlatego jeśli chcesz poruszać się niezauważenie warto skorzystać z kamuflażu.

Jeśli chcesz dostać się do wnętrza katedry po cichu po prostu wyważ wraz z Basimem czerwone boczne drzwi - Assassins Creed Valhalla: Krwawe powitanie/A Bloody Welcome - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jeśli chcesz dostać się do wnętrza katedry po cichu po prostu wyważ wraz z Basimem czerwone boczne drzwi.

Alternatywne wejście do katedry prowadzi po rusztowaniu i przez jedno z otwartych okien - Assassins Creed Valhalla: Krwawe powitanie/A Bloody Welcome - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Alternatywne wejście do katedry prowadzi po rusztowaniu i przez jedno z otwartych okien.

Poszukaj Fulke (Search for Fulke)

W środku stacjonuje sporo strażników wraz z kilkoma elitarnymi jednostkami na czele - Assassins Creed Valhalla: Krwawe powitanie/A Bloody Welcome - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W środku stacjonuje sporo strażników wraz z kilkoma elitarnymi jednostkami na czele. Wszystko wskazuje na to, że Fulke rzeczywiście chciała zwabić Eivora i Basima w pułapkę. Pozbądź się żołnierzy.

Następnie wejdź we wnękę z zielono-czerwoną flagą z wizerunkiem krzyża i idź przed siebie, a dojdziesz do zejścia do krypty - Assassins Creed Valhalla: Krwawe powitanie/A Bloody Welcome - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Następnie wejdź we wnękę z zielono-czerwoną flagą z wizerunkiem krzyża i idź przed siebie, a dojdziesz do zejścia do krypty. Zejdź pod ziemię.

Na dole natkniesz się na kolejnego elitarnego wroga - Assassins Creed Valhalla: Krwawe powitanie/A Bloody Welcome - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na dole natkniesz się na kolejnego elitarnego wroga. Pokonaj go, by zdobyć klucz do samotni Fulke, a następnie otwórz drzwi na końcu podziemnej komnaty.

Jeśli chcesz, przeczytaj notatki, które znajdziesz w samotni paladynki, a następnie idź korytarzem po prawej stronie aż dojdziesz do czerwonych drzwi - Assassins Creed Valhalla: Krwawe powitanie/A Bloody Welcome - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jeśli chcesz, przeczytaj notatki, które znajdziesz w samotni paladynki, a następnie idź korytarzem po prawej stronie aż dojdziesz do czerwonych drzwi. Otwórz je, by obejrzeć przerywnik filmowy.

Niestety, Eivorowi nie udało się znaleźć Fulke i Sigurda - Assassins Creed Valhalla: Krwawe powitanie/A Bloody Welcome - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Niestety, Eivorowi nie udało się znaleźć Fulke i Sigurda. Na miejscu zastał tylko pustą salę tortur i odrąbane przedramię w pudełku. Misja zakończy się, a w nagrodę otrzymasz 3 400 XP.