Assassins Creed Valhalla: Ostatni najazd/The Last Raid - solucja, opis przejścia Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji pobocznej Ostatni najazd (The Last Raid).

Nagroda za ukończenie misji: 1 200 XP.

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku spotkasz wikinga, który pracuje przy łodzi i twierdzi, że ma najlepszą załogę łupieżczą w całym Oxenefordscire - Assassins Creed Valhalla: Ostatni najazd/The Last Raid - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku spotkasz wikinga, który pracuje przy łodzi i twierdzi, że ma najlepszą załogę łupieżczą w całym Oxenefordscire. Musisz pomóc mu w przygotowaniach.

Wrzuć nieco rudy do beczki, przygotuj deski na stole warsztatowym, opraw ryby, a na końcu zadmij w róg (wybierz go z menu czynności) - Assassins Creed Valhalla: Ostatni najazd/The Last Raid - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wrzuć nieco rudy do beczki, przygotuj deski na stole warsztatowym, opraw ryby, a na końcu zadmij w róg (wybierz go z menu czynności).

W pobliżu pojawi się kilka wilków - Assassins Creed Valhalla: Ostatni najazd/The Last Raid - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W pobliżu pojawi się kilka wilków. Rozpraw się z nimi, a następnie pomów z mężczyzną, by ukończyć to zadanie.