Assassins Creed Valhalla: Kościana maska - jak zdjąć? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz odpowiedź na dość proste pytanie jak zdjąć kościaną maskę, którą główny bohater pozyskuje w regionie Glowecestrescire. Eivor od tego momentu przez pewien czas automatycznie korzysta z maski i umieszcza ją na twarzy bez pytania.

Eivor po raz pierwszy założy kościaną maskę w ramach zaliczania głównego zadania The First Night of Samhain - Assassins Creed Valhalla: Kościana maska - jak zdjąć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Eivor po raz pierwszy założy kościaną maskę w ramach zaliczania głównego zadania The First Night of Samhain. Dotyczy ono obchodów lokalnego święta, które bardzo przypomina współczesne Halloween. Będziesz musiał pukać do drzwi różnych domostw z pytaniem "cukierek albo psikus".

Eivor nie zaprzestanie używania kościanej maski nawet po zakończonych obchodach corocznego święta - Assassins Creed Valhalla: Kościana maska - jak zdjąć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Eivor nie zaprzestanie używania kościanej maski nawet po zakończonych obchodach corocznego święta. Może to sprawić ci dyskomfort jeśli nie chcesz żeby kościana maska widoczna była na ekranie. Maski nie znajdziesz nigdzie w inwentarzu. Problem ten możesz rozwiązać na trzy główne sposoby:

  1. Załączyć na chwilę tryb fotograficzny. Po wyjściu z trybu photo mode Eivor powinien mieć zdjętą maskę.
  2. Podróżować bez założonego kaptura. Eivor zakłada maskę tylko jeśli ma założony kaptur.
  3. Opuścić region Glowecestrescire. Główny bohater używa maski na potrzeby unikania wykrycia. Jako że nie jest mu ona potrzebna w innych krainach nie będzie z niej korzystał. Na ponowne założenie maski zdecyduje się dopiero po ewentualnym powrocie do Glowecestre.