Assassins Creed Valhalla: Petra - romans Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla dowiesz się jak nawiązać romans z Petrą. Informujemy o tym kim jest Petra, gdzie można ją spotkać, jakie kroki wykonuje się przed rozpoczęciem romansu i czy można przespać się z Petrą.

Romans z Petrą jest dostępny dla obu płci. Możesz grać postacią mężczyzny lub kobiety i nie zablokuje to żadnej opcji romansowej.

1 - Assassins Creed Valhalla: Petra - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Petra to łowczyni - Assassins Creed Valhalla: Petra - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Petra to łowczyni. Po raz pierwszy możesz ją spotkać stawiając w osadzie chatkę myśliwych - jest ona dostępna po awansowaniu osady na drugi poziom. W celu postawienia osady musisz wydać 600 materiałów budowlanych i 45 surowców.

W trakcie pierwszej rozmowy z Petrą dowiesz się o jej profesji, a także o tym, że "biznes łowiecki" prowadzi wspólnie z bratem Wallacem, który jest garbarzem. Wallace'owi można dostarczać trofea zwykłych i legendarnych zwierząt, przy czym nie jest to w ogóle związane z opcją nawiązania z Petrą romansu.

W trakcie jednej z kolejnych wizyt w osadzie Petra może zaczepić Eivora i poprosić o pomoc - Assassins Creed Valhalla: Petra - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W trakcie jednej z kolejnych wizyt w osadzie Petra może zaczepić Eivora i poprosić o pomoc. Z rozmowy dowiesz się o zaginięciu jej brata i możesz wyruszyć na wspólne jego poszukiwania w ramach pobocznego zadania Have You Seen This Man?.

Pełny opis przejścia wspomnianego questu znajdziesz w naszej solucji - Assassins Creed Valhalla: Petra - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Pełny opis przejścia wspomnianego questu znajdziesz w naszej solucji. Zakłada on m.in. zbadanie ostatniego miejsca pobytu Wallace'a, doprowadzenie do spotkania z białym łosiem, stoczenie bitwy z wilkami i doświadczenie różnorakich halucynacji.

Po powrocie do osady odszukaj ponownie Petrę i porozmawiaj z nią - Assassins Creed Valhalla: Petra - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po powrocie do osady odszukaj ponownie Petrę i porozmawiaj z nią. Wybierz opcję dialogową oznaczoną serduszkiem - możecie udać się na wspólną "randkę" na strzelnicę.

Podczas zawodów strzeleckich zwycięży ta osoba, która jako pierwsza zdobędzie 10, 15 lub 25 punktów. Możesz zwyciężyć lub pozwolić Petrze wygrać - nie ma to znaczenia.

2 - Assassins Creed Valhalla: Petra - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Po zakończonej randce możesz ponownie spotkać się z Petrą - Assassins Creed Valhalla: Petra - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po zakończonej randce możesz ponownie spotkać się z Petrą. Wyjawi ono swoje uczucia w stosunku do Eivora i zaproponuje wejście w stały związek. Możesz wybrać opcję dotyczącą odwzajemnienia uczucia - doprowadzi to do pocałunku z Petrą.

Akcja przeniesie się do pokoju Eivora w głównym budynku osady - Assassins Creed Valhalla: Petra - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Akcja przeniesie się do pokoju Eivora w głównym budynku osady. Eivor prześpi się z Petrą (w grze nie ma scen seksu, dojdzie do przyciemnienia ekranu i gra pokaże budynek z zewnątrz).

Po tym jak minie trochę czasu nad głową Petry ponownie może pojawić się ikona rozmowy - Assassins Creed Valhalla: Petra - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po tym jak minie trochę czasu nad głową Petry ponownie może pojawić się ikona rozmowy. W trakcie tego oraz wszystkich kolejnych spotkań z Petrą możesz:

  1. Wybrać się na randkę z Petrą - może ona dotyczyć pojedynku na strzelnicy, zawodów pijackich oraz gry w kości (orlog).
  2. Pocałować Petrę.
  3. Przespać się z Petrą.
  4. Zerwać z Petrą - nie jest to wymagane do rozpoczęcia kolejnego dużego romansu, opcję tę możesz po prostu zignorować.