Assassins Creed Valhalla: Chłodne powitanie/Unwelcome - solucja, opis przejścia Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Chłodne powitanie (Unwelcome).

Na drodze Klanu Kruka pojawiła się kolejna przeszkoda - po odejściu synów Ragnara ich dawną osadę przejęli bandyci. Pora ich wyeliminować i przejąć teren dla własnych celów.

Nagroda za ukończenie misji: 3 400 XP.

Pozbądź się bandytów (Get rid of the bandits)

Gdy tylko Klan Kruka dobije do brzegu Sigurd nawiąże rozmowę z bandytami. Niestety, opryszkowie nie są zbyt przyjaźni i od razu chwycą za broń, by przepędzić przybyszów.

Na wybrzeżu zaroi się od wrogów - Assassins Creed Valhalla: Chłodne powitanie/Unwelcome - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na wybrzeżu zaroi się od wrogów. Do pomocy będziesz mieć wiernych wojowników Klanu Kruka więc szybko powinniście sobie poradzić. Wśród przeciwników znajdzie się kilku łuczników i procarzy, których warto wyeliminować w pierwszej kolejności. Reszta przeciwników uzbrojona jest w broń białą - unikaj ich ataków lub paruj ich ciosy, by szybko ich wyeliminować.

Po walce udaj się do długiego domu - Assassins Creed Valhalla: Chłodne powitanie/Unwelcome - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po walce udaj się do długiego domu. Do środka możesz wejść przez dziurę w szczycie. W środku znajdziesz dwoje zakładników: Yanli i Rowana, którzy zgodzą się dołączyć do wikingów. W ten sposób Klan Kruka zdobył nowy dom - Ravensthorpe. Rozmowa z zakładnikami zakończy tę misję, a w ramach nagrody otrzymasz 3 400XP.