Assassins Creed Valhalla: Randvi - romans Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla dowiesz się jak nawiązać romans z Randvi. Informujemy o tym kim jest Randvi, gdzie można ją spotkać, jakie kroki wykonuje się przed rozpoczęciem romansu i czy można przespać się z Randvi.

Romans z Randvi jest dostępny dla obu płci. Możesz grać postacią mężczyzny lub kobiety i nie zablokuje to żadnej opcji romansowej.

1 - Assassins Creed Valhalla: Randvi - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Randvi to żona Sigurda, przybranego brata Eivora - Assassins Creed Valhalla: Randvi - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Randvi to żona Sigurda, przybranego brata Eivora. Pojawia się ona od samego początku gry, gdyż początkowo mieszka w wiosce Fornburg w Norwegii. Randvi dołącza do Wikingów, którzy wyruszają na podbój Anglii. Od tego momentu możesz ją spotykać w głównym budynku osady. Randvi stoi przy stole z Mapą Przymierzy i trzeba z nią każdorazowo spotykać się przy planowaniu wypraw do nowych krain z zamiarem pozyskiwania kolejnych sojuszników.

Z rozmów z udziałem Randvi dowiesz się, że jej małżeństwo z Sigurdem zostało zaaranżowane dla dobra dwóch różnych wikińskich klanów i że nie obdarza swojego męża głębokimi uczuciami. W ochłodzeniu relacji Randvi z Sigurdem nie pomogło to, że przed wydarzeniami przedstawionymi w grze Sigurd dużo czasu spędził na podbojach, zaś w tym samym czasie Randvi mieszkała sama w Fornburgu.

Z Randvi powiązany jest poboczny quest Taken for Granted - Assassins Creed Valhalla: Randvi - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Z Randvi powiązany jest poboczny quest Taken for Granted. Okazja do rozpoczęcia tego zadania pojawia się pytając się Randvi, czy wszystko u niej w porządku. Ta "złota" opcja dialogowa powinna pojawić się w trakcie spotkania z Randvi po zawiązaniu trzech sojuszy i po zaliczeniu linii questowej w regionie Grantebridgescire. Dla przypomnienia jest to seria questów powiązanych z postacią Somy i dotyczących wytypowania zdrajcy w jej szeregach.

Jeśli pierwsze pytanie do Randvi nie doprowadzi do odblokowania questu, to spróbuj zagadać do niej ponownie (możesz spróbować od razu, bez czekania aż jeszcze dalej awansujesz w grze).

Randvi jest żądna przygód i jej quest dotyczy po prostu spędzenia z nią wolnego czasu - Assassins Creed Valhalla: Randvi - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Randvi jest żądna przygód i jej quest dotyczy po prostu spędzenia z nią wolnego czasu. Pierwsze zadanie w ramach tego questu to dotarcie do osady Grantebridge. Randvi poprosi o to żeby nie korzystać z łodzi. Możesz przepłynąć wpław przez rzekę z nią lub skorzystać z konia jeśli twój wierzchowiec zaliczył szkolenie z pływania.

Po dotarciu do Grantebridge bohaterowie będą mogli spotkać się z Magnim i pomóc mieszkańcom Grantebridge w pozbyciu się zagrożenia ze strony nowych bandytów. Najlepiej zaoferować swoją pomoc, zwłaszcza że pokonanie bandytów nie będzie bardzo trudne (goliata najlepiej osłabić atakiem z zaskoczenia lub zostawić sobie na koniec).

Po otrzymaniu podziękowań od Magniego Randvi zaproponuje wzięcie udziału w zawodach pijackich - Assassins Creed Valhalla: Randvi - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po otrzymaniu podziękowań od Magniego Randvi zaproponuje wzięcie udziału w zawodach pijackich. Najlepiej jej nie odmawiać, gdyż wygrana lub przegrana w zawodach ze spożywania alkoholu (to mini-gra rytmiczna) nie wpłynie na twoje szanse nawiązania z nią romansu.

Kolejne miejsce, które Eivor i Randvi postanowią odwiedzić, to ruiny wieży - Sunken Tower - Assassins Creed Valhalla: Randvi - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Kolejne miejsce, które Eivor i Randvi postanowią odwiedzić, to ruiny wieży - Sunken Tower. Po dotarciu na miejsce musisz rozpocząć wspinaczkę na wieżę. Nie próbuj docierać na sam szczyt (punkt widokowy). Wystarczy dotrzeć na niżej położoną małą półkę.

Załączy się scenka przerywnikowa, w trakcie której Randvi spontanicznie pocałuje Eivora.

Możesz wybrać opcję dialogową oznaczoną serduszkiem, dzięki czemu Eivor potwierdzi, że odwzajemnia uczucie - Assassins Creed Valhalla: Randvi - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Możesz wybrać opcję dialogową oznaczoną serduszkiem, dzięki czemu Eivor potwierdzi, że odwzajemnia uczucie.

Wyświetli się scenka przerywnikowa dotycząca przespania się z Randvi - Assassins Creed Valhalla: Randvi - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wyświetli się scenka przerywnikowa dotycząca przespania się z Randvi. Kolejnego dnia Eivor obudzi się bez Randvi u jego/jej boku i uzna, że Randvi w międzyczasie powróciła do Kruczej Przystani.

2 - Assassins Creed Valhalla: Randvi - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Z Randvi nadal możesz się spotykać - Assassins Creed Valhalla: Randvi - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Z Randvi nadal możesz się spotykać. Musisz w tym celu powrócić do głównego budynku osady i zagadać do niej. Możesz:

  1. Pocałować Randvi.
  2. Przespać się z Randvi.
  3. Zerwać z Randvi - nie jest to wymagane do rozpoczęcia kolejnego dużego romansu, opcję tę możesz po prostu zignorować.
3 - Assassins Creed Valhalla: Randvi - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Epilog - Po tym jak zaliczysz wydarzenia w ramach finału przygód Sigurda i Eivora w regionie Hordafylke dowiesz się, że Sigurd i Randvi rozwiedli się - Assassins Creed Valhalla: Randvi - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Epilog - Po tym jak zaliczysz wydarzenia w ramach finału przygód Sigurda i Eivora w regionie Hordafylke dowiesz się, że Sigurd i Randvi rozwiedli się.

Po ukończeniu wszystkich sag w Anglii możesz odblokować i rozegrać poboczny quest The Forge and the Flame dotyczący uczestnictwa w ślubie Gunnara i Brigid organizowanym w osadzie. Po ceremonii ślubnej Randvi odciągnie Eivora w ustronne miejsce. Kobieta również potwierdzi rozwód z mężem. Eivor i Randvi pocałują się.

Dodatkowa ciekawostka - Jeśli zdołałeś odblokować dobre zakończenie gry, to również w trakcie przyjęcia weselnego wyrazi on swoją radość odnośnie tego, że Eivor i Randvi przypadli sobie do gustu - Assassins Creed Valhalla: Randvi - romans - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Dodatkowa ciekawostka - Jeśli zdołałeś odblokować "dobre" zakończenie gry, to również w trakcie przyjęcia weselnego wyrazi on swoją radość odnośnie tego, że Eivor i Randvi przypadli sobie do gustu.