Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry

Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Assassins Creed Valhalla: Osaczony diabeł/Devil's Hole - solucja, opis przejścia Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji pobocznej Osaczony diabeł (Devil's Hole).

Nagroda za ukończenie misji: 1 200 XP.

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku spotkasz grupę anglosaskich mężczyzn z mnichami - Assassins Creed Valhalla: Osaczony diabeł/Devils Hole - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku spotkasz grupę anglosaskich mężczyzn z mnichami. Gdy zapytasz mężczyznę w habicie, co tu robią, dowiesz się, że proszą Boga, aby dał im siłę do zmierzenia się z tym, co mieszka w jaskini. Ponoć wszystkie dziwne rzeczy, które dzieją się w okolicy z udziałem zwierząt, to jego sprawka.

Wejdź do jaskini, a natkniesz się tam na zaklinacza zwierząt, który twierdzi, że słucha zwierząt, a one słuchają jego - Assassins Creed Valhalla: Osaczony diabeł/Devils Hole - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wejdź do jaskini, a natkniesz się tam na zaklinacza zwierząt, który twierdzi, że słucha zwierząt, a one słuchają jego. Mężczyzna będzie tłumaczył się, że krzywda spotkała tylko tych, którzy skrzywdzili zwierzęta, ale nigdy nie poszczuł swoich podopiecznych na dzieci. Musisz w tym momencie podjąć decyzję, czy zaklinacz zwierząt zasłużył na karę.

  1. Nie zasługujesz na śmierć (You don't deserve to die): mówisz, że tylko bronił tych, których kocha i każesz zostać mu w jaskini. Zaklinacz mówi, żebyś nie zabijał mnichów tylko ich nastraszył. Wychodzisz na zewnątrz i masz dwie możliwości: zgładzić mnicha lub skorzystać ze zdolności Krucza Dywersja (Raven Disctraction), by wezwać swojego kruka i przepędzić tłum. Bez względu na Twój wybór, musisz wrócić do zaklinacza zwierząt i pomówić z nim, by ukończyć to zadanie;
  2. Mord to mord (Murder is murder): walczysz z mężczyzną i niedźwiedziem po czym wychodzisz na zewnątrz i mówisz mnichowi, że ukarałeś tego, kogo zwali diabłem.