Mamy miasto do spalenia W poradniku do gry Cyberpunk 2077 zawarto kompletną solucję gry. Ponadto na łamach poradnika opublikowano szereg szczegółowych, obszernych map, na których zaznaczono wszystkie interesujące obiekty i lokacje gry.

Poradnik do Cyberpunk 2077 pomoże ci w ukończeniu tej wielkiej gry w 100% i odkryje przed Tobą wszystkie sekrety Night City. W naszym poradniku znajdziesz przede wszystkim opis przejścia wszystkich głównych i pobocznych misji. W solucji uwzględniliśmy różne warianty zaliczania questów oraz różne zakończenia. Równie istotnym rozdziałem poradnika jest atlas świata, w którym możesz znaleźć wysokiej jakości mapy wszystkich głównych dzielnic Night City i otaczających metropolię pustkowi. Mapki informują m.in. o miejscach rozpoczynania questów, znajdźkach czy unikalnych lokacjach do odwiedzenia.

W rozpoczęciu nowej przygody powinien pomóc przewodnik po grze Cyberpunk 2077. Na osobnych stronach omówiliśmy m.in. takie tematy jak stworzenie nowego bohatera, walka, eksploracja, rozwój postaci, hakowanie, crafting, korzystanie ze wszczepów, skradanie się, używanie pojazdów, romanse, czy zwiększanie reputacji. Uzupełnieniem przewodnika jest rozdział FAQ z odpowiedziami na często zadawane pytania - dowiesz się z niego m.in. czy można ukończyć grę bez zabijania postaci, czy korzystanie ze wszczepów jest obowiązkowe, jak szybciej rozwijać postać, jak łatwiej zdobywać kredyty, oraz jak pokonywać najtrudniejszych bossów.

Niniejszy poradnik uzupełniają strony dotyczące wymagań sprzętowych, sterowania oraz długości gry. Przygotowaliśmy również poradnik trofeowy, dzięki któremu zdobędziesz 100% osiagnięć i odblokujesz platynowe trofeum.

Opis przejścia gry Cyberpunk 2077

W grze Cyberpunk 2077 obowiązuje podział na główne oraz poboczne zadania. Misje głównej fabuły wymagane są do ukończenia gry, zaś poboczne zlecenia są całkowicie opcjonalne.

Po premierze gry zaczniemy dodawać opisy przejścia pierwszych misji. Przygotujemy również osobne strony na temat ważnych wyborów i dostępnych zakończeń gry.

Atlas świata / Mapy Night City

Miasto Night City w grze składa się z 6 ogromnych dzielnic i dodatkowo możliwe jest przemierzanie otaczających go pustkowi. Do wszystkich tych lokacji przygotujemy wysokiej jakości mapy, na których zaznaczone zostaną m.in. lokacje powiązane z wykonywaniem questów, sklepy i różnorakie lokale usługowe, miejsca zamieszkania ważnych NPC-ów i gangów, znajdźki i sekrety, a także unikalne miejsca kryjące się za pytajnikami.

Mapa świata Cyberpunk 2077 - Na stronie oprócz mapy Night City znajdziesz też m.in. informacje na temat transportu publicznego, szybkiej podróży, dostępności tuneli metra, czy zakresu swobody przemierzania świata gry.

Romanse w Cyberpunk 2077

W grze Cyberpunk 2077 pojawią się rozbudowane romanse. W grze nie zabraknie złożonych relacji z innymi NPC-ami, jak również nieocenzurowanych scen seksu. Po premierze gry dodamy informacje na temat wymagań i ograniczeń odnośnie romansowania z konkretnymi NPC-ami - mogą one dotyczyć np. orientacji seksualnej rozmówcy, czy jego/jej nastawienia do głównego bohatera.

Ogólne informacje o romansach - Możesz dowiedzieć się na jakich zasadach funkcjonują romanse, jakie są wymagania do nawiązania romansu z inną osobą, dlaczego romans jest nieudany oraz jak i gdzie znajdują się domy uciech, w których można przespać się z kimś bez wcześniejszego nawiązywania bliższych relacji.

Data premiery

Cyberpunk 2077 ukaże się 19 listopada 2020 roku - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Cyberpunk 2077 ukaże się 19 listopada 2020 roku.. Jeśli jednak chcesz już zakupić grę, możesz zrobić to, np. na oficjalnej stronie - https://www.cyberpunk.net/pl/pl/pre-order.

Zakupienie preordera nie dodaje jednak żadnych dodatkowych bonusów.

Platformy sprzętowe - na czym zagram w Cyberpunk 2077?

Cyberpunk 2077 będzie dostępny na następujące platformy sprzętowe:

  1. PC - wersja na komputery osobiste będzie dostępna m.in. na Steam, Epic Games Store oraz GOG
  2. PS4 i PS4 Pro
  3. Xbox One, Xbox One S i Xbox One X
  4. PS5 i PS5 Digital Edition
  5. Xbox Series S i Xbox Series X

Gra Cyberpunk 2077 dostępna będzie także w ramach platform streamingowych:

  1. Google Stadia
  2. GeForce Now

Streaming pozwala na prowadzenie rozgrywki bez konieczności posiadania konsoli czy komputera spełniającego co najmniej minimalne wymagania sprzętowe. Jednym z głównych wymogów jest natomiast posiadanie dostatecznie szybkiego połączenia z Internetem.

W przypadku usługi Google Stadia należy niestety zakupić własną kopię gry oraz dodatkowo wykupić abonament. Wersja oferowana na platformie GeForce Now ma z kolei dwie istotne cechy - oferuje integrację ze Steamem (grę możemy też uruchomić na własnym komputerze) oraz obsługę ray tracingu. Należy jednak zaznaczyć, że ray tracing będzie dostępny w ramach GeForce Now tylko dla osób opłacających abonament.

Długość gry

Twórcy zapewniają, że rozgrywka w Cyberpunku 2077 starczy na ponad 100 godzin. W ten czas wliczane są misje główne, poboczne i różnego typu aktywności. Oczywiście ten czas może znacznie się wydłużyć przez eksplorację świata, wykonywanie wszystkich dostępnych aktowności oraz szukaniu Easter eggów.

Główny wątek fabularny ma być nieco krótszy od tego z Wiedźmina 3, aczkolwiek gra ma pozwalać na przechodzenie go na znacznie więcej sposobów. Powinno to też bardziej zachęcić do przejścia całej gry więcej niż jeden raz.

Platynowe trofeum

W Cyberpunk 2077 zdobywanie trofeów i osiągnięć możliwe będzie na wszystkich platformach, na które wydana zostanie gra, tzn. na PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series S i Xbox Series X. W podstawowej grze dostępnych jest 45 osiągnięć, aczkolwiek kolejne trofea związane z dodatkową zawartością gry powinny zostać dodano po premierze.

Szczegółowy opis odblokowania wszystkich osiągnięć i zdobycia platynowego trofeum znajdziesz w naszym poradniku trofeowym.

Wymagania sprzętowe Cyberpunk 2077 na PC

  1. Procesor: Intel Core i5-3570K 3.4 GHz / AMD FX-8120 3.1 GHz
  2. Pamięć RAM: 8 GB
  3. Karta grafiki: GeForce GTX 780 (3 GB) / Radeon RX 470 lub lepsza
  4. DirectX: 12
  5. Miejsce na dysku: 70 GB (SSD zalecane)
  6. System operacyjny: Windows 7/10 64-bit

Więcej informacji m.in. o zalecanych wymaganiach, wsparciu dla technologii ray tracing oraz wersjach konsolowych Cyberpunk 2077 znajdziesz na stronie Wymagania sprzętowe.

W przygotowaniu Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Poradnik do gry Cyberpunk 2077 jest w trakcie przygotowania.

W tym momencie nad nim pracujemy. Robimy wszystko, żeby poradnik ukazał się w okolicy premiery Cyberpunk 2077.

Cyberpunk 2077 - screen - 2020-11-24 - 426697Cyberpunk 2077 - screen - 2020-11-24 - 426696Cyberpunk 2077 - screen - 2020-11-24 - 426695Cyberpunk 2077 - screen - 2020-11-24 - 426694Cyberpunk 2077 - screen - 2020-11-24 - 426693Cyberpunk 2077 - screen - 2020-11-24 - 426692Cyberpunk 2077 - screen - 2020-11-24 - 426691Cyberpunk 2077 - screen - 2020-11-24 - 426690Cyberpunk 2077 - screen - 2020-11-24 - 426689