Mamy miasto do spalenia W poradniku do gry Cyberpunk 2077 zawarto kompletną solucję gry. Ponadto na łamach poradnika opublikowano szereg szczegółowych, obszernych map, na których zaznaczono wszystkie interesujące obiekty i lokacje gry.

Poradnik do Cyberpunk 2077 odkryje przed Tobą wszystkie sekrety i znajdźki ukryte w Night City. W naszym poradniku opisaliśmy dokładnie wszystkie misje główne, zadania poboczne oraz ich konsekwencje. Dodatkowo znajdziesz u nas opis wszystkich pozostałych aktywności pobocznych dostępnych w grze Cyberpunk 2077. Kolejną ważną rzeczą są skrupulatnie przygotowane mapy, które pomogą Ci zwiedzić wszystkie zakątki Night City. Dzięki temu będziesz mógł swobodnie eksplorować świat i nie omijać żadnych ciekawych miejsc.

W naszym poradniku znajdziesz również porady, która ułatwią Ci przechodzenie gry. Cyberpunk 2077 to rozległa gra, ale również rozbudowana pod względem mechaniki. Dlatego nasze porady na start przydadzą się początkującym, a objaśnienie kluczowych zagadnień z zakresu walki, eksploracji, skradania się, hakowania czy podróżowania umożliwi przyjemną i płynną rozgrywkę.

Ważnym elementem gry Cyberpunk 2077pojazdy, dzięki którym będziesz mógł poruszać się po rozległej mapie. W naszym poradniku znajdziesz ich dokładny opis, dodatkowo opisaliśmy działanie garażu w grze, abyś wiedział, jak kolekcjonować swoje skarby i jak ich używać.

Nasz atlas świata nieraz pomoże Ci w eksploracji metropolii. Zerknij do tego działu, jeśli chcesz zdobyć informacje o poszczególnych dzielnicach dostępnych w grze. Opisaliśmy dokładnie, jak się do nich dostać oraz co możesz w nich zdobyć.

W dziale FAQ znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, np. czy możesz ukończyć grę bez zabijania, czy w grze występują romanse, jakie pojazdy znajdziesz w grze i czy możesz ukończyć grę bez instalowania wszczepów. Strony te przygotowywane są tak, aby pomóc nie tylko początkującym graczom, ale również bohaterom, którzy zjedli zęby na tym tytule, ale poszukują ważnych informacji.

Ważnych aspektem gry są romanse. W naszym poradniku do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis, każdej postaci, z którą można romansować. Dzięki temu dowiesz się, jakiej jest orientacji i jak możesz rozpocząć z nią romans.

Zakończenia i towarzysze to kolejne dwa ogromne działy, które znajdziesz w naszym poradniku. Na stronach poświęconych zakończeniom w grze Cyberpunk 2077 dowiesz się, jakie zakończenie możesz uzyskać oraz jak doprowadzić do wymarzonego, przez ciebie, końca rozgrywki. Dzięki temu będziesz wiedział, jak postępować, aby się nie zawieść. W dziale z towarzyszami znajdziesz natomiast opis każdego członka ekipy.

Tworząc nasz poradnik nie zapomnieliśmy o podstawach. Znajdziesz w nas sterowanie i wymaganie sprzętowe. Dzięki temu będziesz mógł ocenić, czy gra pójdzie na twoim sprzęcie oraz co zrobić, aby działała ona lepiej.

Kolejnym ogromnym działem w naszym poradniku do Cyberpunk 2077 jest poradnik trofeowy. Znajdziesz tam nie tylko opis wszystkich dostępnych osiągnięć, ale również dokładne opisy poszczególnych, trudniejszych trofeów. Dzięki temu będziesz mógł szybko i przyjemnie zdobyć platynowe trofeum i chwalić się nim przed znajomymi.

Poradnik powstał w oparciu o materiały prasowe udostępnione przez twórców i dystrybutorów. Treści mogą ulec zmianie.

Data premiery

Cyberpunk 2077 ukaże się 16 kwietnia 2020 roku - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Cyberpunk 2077 ukaże się 16 kwietnia 2020 roku. Jeśli jednak chcesz już zakupić grę, możesz zrobić to, np. na oficjalnej stronie - https://www.cyberpunk.net/pl/pl/pre-order.

Zakupienie preordera nie dodaje jednak żadnych dodatkowych bonusów.

Na jakich platformach będzie dostępny Cyberpunk 2077?

Cyberpunk 2077 będzie dostępny na PC, PS4 oraz XBOX. W przypadku wersji na PC grę będzie można aktywować na Steam, Epic Games Store oraz na platformie GOG. Cyberpunk 2077 niemal na pewno ukaże się na konsole PlayStation 5 oraz Xbox Scarlett, aczkolwiek z potwierdzeniem tych informacji należy wstrzymać się aż doczekają się one oficjalnych specyfikacji i dat premier.

Gra Cyberpunk 2077 dostępna będzie także w ramach usługi streamingowej Google Stadia. Pozwala ona na prowadzenie rozgrywki bez konieczności posiadania konsoli czy komputera spełniającego co najmniej minimalne wymagania sprzętowe. Granie w ramach Google Stadia wymusza niestety zakupienie kopii gry, jak również wykupienie abonamentu i dysponowanie dostatecznie szybkim połączeniem z Internetem.

Czy Cyberpunk 2077 działa w rozdzielczości 4K?

Tak. Gra w rozdzielczości 4K będzie możliwa na PC, PS4 Pro i XBOX ONE X. W przypadku komputerów osobistych będzie trzeba jednak zainwestować co najmniej w GeForce GTX 1080Ti i Intel i7-8700K, aby móc cieszyć się płynną rozgrywką w 4K i 60 fpsach.

Jakie edycje posiada Cyberpunk 2077 i co one zawierają?

Cyberpunk 2077 będzie dostępny w dwóch edycjach: standardowej (w cenie 199,99 zł na PC i 269,99 zł na konsolach) oraz kolekcjonerskiej (749,99 zł).

Cyberpunk 2077 - edycja standardowa

1 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

  1. edycja standardowa gry Cyberpunk 2077;
  2. mapa Night City;
  3. pocztówki;
  4. naklejki;
  5. kompendium wiedzy o grze;
  6. ścieżka dźwiękowa;
  7. podręcznik do systemu RPG Cyberpunk 2020 (cyfrowy).

Cyberpunk 2077 - edycja kolekcjonerska

Warto zaznaczyć, że cała zawartość gry ma być dostępna już w wersji standardowej - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

  1. edycja standardowa gry Cyberpunk 2077;
  2. mapa Night City;
  3. pocztówki;
  4. naklejki;
  5. kompendium wiedzy o grze;
  6. ścieżka dźwiękowa;
  7. podręcznik do systemu RPG Cyberpunk 2020 (cyfrowy);
  8. ilustrowany artbook;
  9. pudełko w kształcie "mega-budynku;
  10. steelbook; 25-centymetrowa figurka V;
  11. metalowe spinki;
  12. metalowy breloczek do kluczy przypominający samochód V;
  13. zestaw naszywek.

Warto zaznaczyć, że cała zawartość gry ma być dostępna już w wersji standardowej. Edycja kolekcjonerska nie zawiera żadnych dodatkowych questów lub innych tego typu elementów, które byłyby niedostępne dla pozostałych graczy.

Gdzie toczy się akcja gry?

Akcja gry toczy się w fikcyjnym mieście Night City - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Akcja gry toczy się w fikcyjnym mieście Night City. To metropolia położona pomiędzy Los Angeles a San Francisco w stanie Kalifornia.

Miasto będzie podzielone na 6 dystryktów: City Center, Watson, Westbrook, Heywood, Pacifica oraz Santo Domingo. Wszystkie dzielnice są dostępne do eksploracji już od samego początku gry.

Czy Cyberpunk 2077 - Afterlife: The Card Game wchodzi w skład gry?

Cyberpunk 2077 - Afterlife: The Card Game to gra karciana, która trafi na rynek w 2020 roku - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Cyberpunk 2077 - Afterlife: The Card Game to gra karciana, która trafi na rynek w 2020 roku. Nie wchodzi ona w skład Cyberpunk 2077, a jedynie będzie do niej nawiązywać.

Czy w Cyberpunku 2077 będzie Gwint?

Nie. W grze nie pojawi się gwint ani jakakolwiek podobna mu gra karciana. Informacja ta została oficjalnie potwierdzona przez twórców gry.

Spekulacje na temat pojawienia się w Cyberpunku 2077 Android: Netrunner są zatem fałszywe.

Ile czasu zajmie przejście gry Cyberpunk 2077?

Twórcy zapewniają, że rozgrywka w Cyberpunku 2077 starczy na ponad 100 godzin. W ten czas wliczane są misje główne, poboczne i różnego typu aktywności. Oczywiście ten czas może znacznie się wydłużyć przez eksplorację świata, wykonywanie wszystkich dostępnych aktywności oraz szukaniu Easter eggów.

Czy w Cyberpunku 2077 mogę zabić dzieci?

Nie. W grze Cyberpunk 2077 nie będziesz mógł zaatakować dzieci czy postaci niezależnych związanych z fabułą gry. Dla innych bohaterów będziesz mógł być agresywny, jeśli tylko będziesz mieć taką ochotę.

Czy w Cyberpunku 2077 można zepsuć zadanie i grać dalej?

Tak. Twórcy potwierdzili, że część zadań można zepsuć. Jeśli zakończysz je porażką, wpłynie to na kolejne misje i decyzje bohaterów, w dalszych częściach rozgrywki.

Czy można mieć więcej niż jeden pojazd?

Tak, w grze będziesz mógł zdobyć kilka pojazdów, które będą stały w twoim garażu i będą do twojej dyspozycji - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tak, w grze będziesz mógł zdobyć kilka pojazdów, które będą stały w twoim garażu i będą do twojej dyspozycji. Dzięki temu będziesz mógł wybrać czym aktualnie chcesz pojeździć i codziennie podróżować innym wozem.

Dokładne informacje odnośnie pojazdów oraz garażu znajdziesz na oddzielnych stronach naszego poradnika.

Czy ważni NPC-e mogą zginąć?

Na pewno chcesz krzywdzić innych? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Na pewno chcesz krzywdzić innych?

Według wiadomości podawanych przez twórców większość ważnych npców w grze Cyberpunk 2077 nie może zginąć nawet jeśli gracz chciałby się ich pozbyć.

Wedle doniesień będziemy mogli jednak być agresywni wobec większość bohaterów, co będzie miało wpływ na nasze relacje z poszczególnymi osobami.

Czy można wszystko zobaczyć za jednym przejściem gry?

Nie. W Cyberpunku 2077 wiele będzie zależeć od naszych wyborów i umiejętności. Jeśli nie wykonasz jakiegoś zadania bądź wybierzesz inną drogę (niektóre decyzje mogą się wzajemnie wykluczać), możesz nie otrzymać danej misji bądź nie dotrzeć do konkretnej lokacji. Jeśli będziesz chciał poznać wszystkie tajemnice tej gry, będziesz zmuszony do parokrotnego przejścia tego tytułu (bądź do dokładnego przeanalizowania naszego poradnika).

Czy można ukończyć grę bez zabijania?

Tak. Twórcy obiecują, że w większość broni, które znajdziemy w grze, ma ulepszenie, które pozwoli na ogłuszenie przeciwnika. Dzięki temu będzie można przejść grę nie pozbawiając nikogo życia.

Dodatkowo przeciwników będzie można powalać, podduszać i zmuszać do zaśnięcia. Nawet jeśli twoja postać zmuszona zostanie np. do rozegrania potyczki z bossem, to po pokonaniu go będzie go mogła zneutralizować w sposób, który nie zakłada jego śmierci.

Cyberpunk 2077 a mikrotransakcje

Twórcy gry zapewniają, że w ich w produkcji nie natkniemy się na żadne mikrotransakcje - ani takie, które będą dodawały bonusy naszej postaci, ani takie, które będą zmieniały nasz wygląd.

Do gry będzie można jednak dokupić dwa duże DLC, które będą dostępne jakiś czas po wydaniu gry - konkretne daty nie są jeszcze znane. Będą to prawdopodobnie obszerne dodatki fabularne na wzór tych z Wiedźmina 3.

Cyberpunk 2077, a tryb battle royale

W grze nie będzie popularnego ostatnio trybu battle royale. Informacja ta została oficjalnie potwierdzona przez twórców Cyberpunka.

Jak wyglądają wybory moralne?

W grze Cyberpunk 2077 będziemy określać swoją postać poprzez wykonywanie różnorodnych aktywności i dokonywanie przeróżnych wyborów. W grze jednak nie pojawia się bezpośredni system moralności, informujący nas o tym, czy nasz wybory są dobre, czy złe. Wszystkiego dowiadujemy się z czasem, wykonując kolejne aktywności i obserwując nasz wpływ na świat.

Ile zakończeń ma Cyberpunk 2077?

Cyberpunk 2077 ma zaoferować graczom kilka różnorodnych zakończeń. Wpływać na nie będą decyzje podejmowanie przez bohatera w trakcie rozgrywki.

W naszym poradniku znajdziesz dokładny opis każdego zakończenia oraz dowiesz się, co zrobić, aby tak zakończyć grę.

Czy w Cyberpunku są losowe questy?

Wedle informacji podawanych przez twórców w grze nie będzie ani jednego losowego questa. Wszystkie misje mają być tworzone ręcznie, przez co powinny zawierać ciekawą fabułę, dzięki której zatracisz się w pobocznych aktywnościach.

Czy Cyberpunk oferuje wsparcie dla modów?

Gra Cyberpunk 2077 na start nie ma mieć oficjalnego wsparcia dla modów. Twórcy zapewniają jednak, że zajmą się tą sprawą po wydaniu gry. Na razie chcą w pełni skupić na rozwijaniu produkcji.

Czy w grze występuje podział na główne i poboczne misje?

W grze nie ma wyraźnego podziału ma misje poboczne i główne, wszystkie zadania będą na siebie oddziaływać - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W grze nie ma wyraźnego podziału ma misje poboczne i główne, wszystkie zadania będą na siebie oddziaływać. Ważniejsze questy rozpoznamy po ich długości oraz po tym, że w większym stopniu będą wpływały na dalsze losy Night City oraz głównych postaci gry.

Cyberpunk 2077 to FPS czy RPG?

Cyberpunk 2077 to gra RPG akcji z otwartym światem. W tej produkcji znajdziesz rozwój postaci, szeroką gamę umiejętności, perki zwiększające biegłość w danej dziedzinie oraz system wyborów.

Czy w Cyberpunku 2077 wybieramy klasę postaci?

Nie. Stworzona przez Ciebie postać jest bezklasowa, kształtowana wyłącznie na bazie odblokowywanych umiejętności i stylu gry.

Jednak przy rozpoczęciu rozgrywki możesz wybrać pochodzenie swojego bohatera. Ma to wpływ na miejsce, w którym rozpoczniesz rozgrywkę.

Czy bohater potrafi pływać?

Twój bohater jest w pełni wysportowany i chętny do eksplorowania świata. V może nie tylko biegać i prowadzić auta, ale również pływać! Z wodą będzie związanych sporo aktywności, które będziesz mógł wykonać, eksplorując świat gry.

Czy w Cyberpunku 2077 można odwiedzić dom uciech?

Zacznijmy ten temat od tego, że wybory romantyczne twojej postaci są zależne tylko od Ciebie. W grze ma pojawić się wiele bohaterów chętnych do romansów. Jednak kształtując swojego bohatera, wybierasz jego orientację seksualną, w zależności od tego wyboru niektóre wątki romantyczne mogą być niedostępne.

Jeśli jednak zależy Ci nie na długotrwałym romansie, a na jednorazowych przygodach, możesz korzystać z usług prostytutek dostępnych w grze.

Czy można wyjść z miasta?

Tak, autorzy potwierdzili, że Badlandsy będą dostępne dla każdego bohatera. Jeśli jednak chcesz zacząć w nich rozgrywkę, musisz rozpocząć grę jako nomad. W takiej sytuacji pojawisz się od razu na Badlandsach.

Czy można zmienić płeć?

W Cyberpunku 2077 będziesz mógł stworzyć postać jakąkolwiek sobie zamarzysz - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W Cyberpunku 2077 będziesz mógł stworzyć postać jakąkolwiek sobie zamarzysz. Twórcy obiecują, że każdy gracz będziesz mógł stworzyć bohatera, jakiego sobie wymarzy: czy to mężczyznę, kobietę czy osobę o niebinarnej tożsamości. Oznacza to, że w grze będziemy mogli zmienić płeć bohatera i dostosować ją do swoich preferencji.

Czy w grze są romanse?

Tak. W Cyberpunku 2077 znajdziesz kilka postaci, z którymi będziesz mógł romansować. Wpływ na twoje związki będzie mieć jednak twoja orientacja seksualna. W odróżnieniu od heteroseksualnego Geralta twoja postać będzie zależna od Ciebie i od Twoich wyborów.

Pamiętaj jednak, że większość postaci niezależnych również ma przypisana orientację seksualną, przez co możesz nie mieć szans u niektórych bohaterów.

Gdzie jest Keanu?

Wake the f*** up Samurai, we have a city to burn - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
"Wake the f*** up Samurai, we have a city to burn"

Johnny Silverhand, odtwarzany przez Keanu Reeves, ma odegrać bardzo ważną rolę w fabule Cyberpunka 2077. Postać ta występuje, w grze pojawia się w formie "cyfrowego ducha". Według słów autorów nie będzie on pełnić funkcji narratora, a będzie on pełnoprawną postacią z własnymi celami i motywacjami.

Czy Cyberpunk 2077 wspiera ray tracing?

Tak - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tak. Na powyższym screenie pokazana jest gra z włączonym ray tracingiem. Oznacza to, że Cyberpunk 2077 będzie oficjalnie wspierać tę technologię. Jednak do odpalenia tej opcji potrzebujesz solidnego sprzętu, aby móc cieszyć się płynną rozgrywką.

Czy można mieć własne zwierzątko (peta)?

Jedynym petem, który będzie towarzyszyć bohaterowi, jest bot-pająk. Jeżeli stworzysz postać specjalizującą się w umiejętnościach klasy Techie, to możesz ulepszać bota i dodawać mu nowe funkcje.

W Cyberpunku 2077 nie znajdziemy odpowiednika Płotki z Wiedźmina 3, czyli żywego zwierzęcego towarzysza, którego można byłoby dosiąść i na jego grzbiecie podróżować po świecie gry.

Czy w grze spotkam żywe zwierzęta?

Tak, aczkolwiek ich różnorodność będzie raczej niewielka. Podróżując po świecie Cyberpunka 2077 spotkasz przede wszystkim popularne udomowione odmiany zwierząt, np. psy i koty. Nie będzie można jednak ich zaadoptować.

Czy można wyłączyć HUD?

Tak, jeśli przeszkadza Ci interfejs, to można go wyłączyć. Jest on też domyślnie wyłączony w trybie hardcore. Nie tylko wzmocni on twoich wrogów, ale również pozbawi Cię interfejsu. W ten sposób pozbędziesz się chociażby informacji ile obrażeń zadajesz wrogom każdym strzałem. Utrudnione będzie też przemieszczanie się po Night City.

Czy w Cyberpunku można ustawić widok TPP?

Nie, ale widok może się zmieniać w określonych okolicznościach - w trakcie niektórych scen kamera przeskoczy w perspektywę TPP. Widok TPP będziesz mógł ręcznie załączyć podczas kierowania pojazdem.

Warto odnotować, że gra będzie pozwalała na zwiększenie pola widzenia (Field of View) po to żeby dostrzegać więcej elementów pomimo prowadzenia gry z widokiem z pierwszej osoby.

Czy w Cyberpunku 2077 jest pełny cykl dnia i nocy?

Tak. W grze nie tylko jest cykl dnia i nocy, ale również są zmiany pogody. Jednym z ciekawszych zjawisk pogodowych są kwaśne deszcze. Mają one bezpośredni wpływ na otoczenie.

Czy Cyberpunk 2077 zawiera tryb multiplayer?

W tym momencie twórcy nie są w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Na razie skupiają się oni na doświadczeniu dla singlowego gracza. Możliwe, że po premierze dodatkowy tryb zostanie dodany.

Czy Cyberpunk 2077 wyjdzie na Switcha?

W tym momencie nie ma takich informacji. Na razie gra została zapowiedziana na PC, PS4 i XBOX One.

Czy w Cyberpunk 2077 można zmienić lub udekorować mieszkanie?

Nie, główny bohater w trakcie przechodzenia gry będzie mieszkać w jednym z bloków w Night City. Gra nie pozwala na zmianę miejsca zamieszkania. Nie przewidziano też opcji dekorowania mieszkania czy zmiany mebli, przy czym jest to świadoma decyzja związana z oryginalną, przygnębiającą wizją Night City.

W przygotowaniu Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Poradnik do gry Cyberpunk 2077 jest w trakcie przygotowania.

W tym momencie nad nim pracujemy. Robimy wszystko, żeby poradnik ukazał się w okolicy premiery Cyberpunk 2077.

Cyberpunk 2077 - screen - 2019-08-22 - 402567Cyberpunk 2077 - screen - 2019-08-22 - 402566Cyberpunk 2077 - screen - 2019-08-22 - 402565Cyberpunk 2077 - screen - 2019-08-22 - 402564Cyberpunk 2077 - screen - 2019-08-22 - 402563Cyberpunk 2077 - screen - 2019-08-22 - 402562Cyberpunk 2077 - screen - 2019-08-21 - 402414Cyberpunk 2077 - screen - 2019-08-21 - 402413Cyberpunk 2077 - screen - 2019-08-21 - 402412