Mamy miasto do spalenia Poradnik do Cyberpunk 2077 to solucja, porady i opis przejścia gry. Porady do takich elementów jak walka, sekrety, romanse, eksploracja i hidden gems. Opisujemy najważniejsze wybory V, wymagania sprzętowe, opis sterowania i poradnik trofeowy.

Poradnik do Cyberpunk 2077 pomoże ci w ukończeniu tej wielkiej gry w 100% i odkryje przed Tobą wszystkie sekrety Night City. W naszym poradniku znajdziesz przede wszystkim opis przejścia wszystkich głównych i pobocznych misji. W solucji uwzględniliśmy różne warianty zaliczania questów oraz różne zakończenia. Równie istotnym rozdziałem poradnika jest atlas świata, w którym możesz znaleźć wysokiej jakości mapy wszystkich głównych dzielnic Night City i otaczających metropolię pustkowi. Mapki informują m.in. o miejscach rozpoczynania questów, znajdźkach czy unikalnych lokacjach do odwiedzenia.

W rozpoczęciu nowej przygody powinien pomóc przewodnik po grze Cyberpunk 2077. Na osobnych stronach omówiliśmy m.in. takie tematy jak stworzenie nowego bohatera, walka, eksploracja, rozwój postaci, hakowanie, crafting, korzystanie ze wszczepów, skradanie się, używanie pojazdów, romanse, czy zwiększanie reputacji. Uzupełnieniem przewodnika jest rozdział FAQ z odpowiedziami na często zadawane pytania - dowiesz się z niego m.in. czy można ukończyć grę bez zabijania postaci, czy korzystanie ze wszczepów jest obowiązkowe, jak szybciej rozwijać postać, jak łatwiej zdobywać kredyty, oraz jak pokonywać najtrudniejszych bossów.

Niniejszy poradnik uzupełniają strony dotyczące wymagań sprzętowych, sterowania oraz długości gry. Przygotowaliśmy również poradnik trofeowy, dzięki któremu zdobędziesz 100% osiagnięć i odblokujesz platynowe trofeum.

Cyberpunk 2077: Podpowiedzi dla początkujących

Poniżej znajdziesz szereg porad i wskazówek dla graczy, którzy rozpoczynają swoją przygodę z grą Cyberpunk 2077. Wyjaśniamy kilka istotnych kwestii i przypominamy o najważniejszych mechanikach rozgrywki. Więcej podpowiedzi znajdziesz w osobnym rozdziale Porady na start.

  1. Wybór pochodzenia V nie jest zbyt istotny. Najważniejszą zmianą jest inny początek gry - rozpoczniesz w innym miejscu mapy, twoja postać będzie miała inną przeszłość i do wykonania będą inne czynności w ramach prologu. Po ukończeniu misji pochodzenia kolejne questy są już takie same dla wszystkich pochodzeń i możesz jedynie czasami wybierać specjalne opcje dialogowe powiązane z twoją przeszłością.
  2. W grze nie ma sztywnie ustalonych klas postaci. Jest to duże ułatwienie w kontekście tworzenia postaci związanej z ulubionym lub ulubionymi stylami gry. Nadal możesz grać jako postać o ściśle wyznaczonej specjalizacji, ale możliwe jest też granie bohaterem, którego build jest bardzo nietypowy lub bardzo wszechstronny.
  3. Jak najczęściej używaj skanera powiązanego z optyką V. Korzystanie z niego jest darmowe i nie zużywa energii ani żadnych innych zasobów. Skaner przyda ci się przede wszystkim do odnajdywania lootu i interaktywnych obiektów. Używa się go również do hakowania poprzez namierzanie urządzeń lub przeciwników.
  4. Wiele questów możesz rozgrywać na różne sposoby. Mogą one dotyczyć np. staczania bezpośrednich walk z przeciwnikami, skradania się, unikania konfrontacji poprzez odpowiednie poprowadzenie rozmów, czy włamywania się do systemów bezpieczeństwa. W podejmowaniu właściwych decyzji (szczególnie w przypadku ważnych wyborów) może ci pomóc częste zapisywanie stanu gry.
  5. Używaj zróżnicowanego arsenału. V może mieć w gotowości trzy różne bronie (w tym także broń białą) i warto zadbać o to żeby były to zupełnie inne ich rodzaje. Pozwoli ci to być przygotowanym na różne sytuacje (np. walka w zwarciu, ciche zabijanie bronią z tłumikiem, walka na odległość) i nie martwić się tak bardzo o wyczerpanie amunicji.
  6. Odkładaj kredyty na zakup nowych wszczepów u ripperdoca. Kupowanie implantów powinno być twoim priorytetem w pierwszych godzinach gry. Możesz dzięki nim m.in. wyposażyć V w ostrza modliszkowe, zwiększyć limit udźwigu, wydłużyć pasek zdrowia czy umożliwić sobie aktywowanie spowolnienia czasu.
  7. Korzystaj z mini-mapy oraz z mapy Night City. Na mini-mapie możesz przede wszystkim zauważyć ikony lootu oraz przeciwników, a także ścieżkę podróży do aktualnego celu misji. Na mapie świata możesz z kolei sprawdzać m.in. znaczniki sklepów czy nowych questów i kontraktów do odblokowania.
  8. Oprócz głównych poziomów doświadczenia możesz też rozwijać reputację i umiejętności. W przypadku reputacji możesz pozyskiwać xp pomagając mieszkańcom Night City oraz funkcjonariuszom proszącym o wsparcie. Punkty xp dla umiejętności zdobędziesz wykonując powiązane z nimi czynności (np. atakując wrogów z użyciem karabinów szturmowych dla drzewka umiejętności Karabiny).

Cyberpunk 2077: Wszystkie główne misje

W grze Cyberpunk 2077 obowiązuje podział na główne oraz poboczne zadania. Misje głównej fabuły wymagane są do ukończenia gry, zaś poboczne zlecenia są całkowicie opcjonalne.

Poniżej znajdziesz listę głównych misji gry:

Questy przeszłości / pochodzenia postaci

  1. Zawsze wiatr w oczy - Nomad (The Nomad) - to główny quest w dzielnicy Badlands - jest to początkowa misja dla pochodzenia Nomad
  2. Koledzy z sąsiedztwa - Punk (The Streetkid) - to główny quest w dzielnicy Heywood - jest to początkowa misja dla pochodzenia Street Kid
  3. Zawsze masz prze*ebane - Korp (The Corpo-Rat) - to główny quest w dzielnicy City Center - jest to początkowa misja dla pochodzenia Korp

Prolog

  1. Ostatnia taka robota (The Rescue)

Akt 1

  1. Miasto snów (The Ripperdoc)
  2. Pierwsza zasada Afterlife (The Ride)
  3. Cherchez la Femme (The Information)
  4. Bilet wstępu (The Pickup)
  5. Skok na głęboką wodę (The Heist)
  6. Operacja Firestorm (Love Like Fire) - To pierwszy quest Johnny'ego Silverhanda.

Akt 2

  1. Wielki Sen (Playing for Time)
  2. Dom lalek (Automatic Love)
  3. Nieznane przyjemności (The Space In Between)
  4. Bezład (Disasterpiece)
  5. Trzecia część nocy (Double Life)
  6. Na rozdrożach (Ghost Town)
  7. Ostatni gasi światło (Lightning Breaks)
  8. Pasażer (Life During Wartime)
  9. Stary znajomy (Down on the Street)
  10. Koty w ciemności (Gimme Danger)
  11. Przerwane milczenie (Play It Safe)
  12. Mieszkanie nr 303 (Search and Destroy)
  13. Witaj w Pacifice (M'ap Tann Pelen)
  14. Rozpoznanie wzorca (I Walk the Line)
  15. Czynnik ludzki (Transmission)

Akt 3

  1. Komu bije dzwon (Nocturne OP55N1) - To quest będący tzw. punktem bez powrotu (point of no return). Rozpoczęcie zaliczania go oznacza awansowanie do finału kampanii.

Współpraca z Hanako i korporacją Arasaka

  1. Początek końca (Last Caress)
  2. Siostra i brat (Totalimmortal)

Współpraca z Panam i Aldecaldos

  1. Przed burzą (We Gotta Live Together)
  2. Linia oporu (Forward to Death)
  3. Kwarantanna (Belly of the Beast)

Współpraca Johnny'ego z Rogue

  1. Zagraj to jeszcze raz, Rogue (For Whom the Bell Tolls)
  2. Ostatnie tango w Night City (Knockin' on Heaven's Door)

Cyberpunk 2077: Wszystkie poboczne misje

Poniżej znajdziesz listę pobocznych misji gry:

Eksploracja świata

  1. Palący interes
  2. Sacrum i profanum
  3. Gdzie moja bryka? - To pierwszy z questów Delamaina - zaawansowanej AI.
  4. Delamain: Rekompensata
  5. Delamain: Readmisja
  6. Delamain: Reanimacja - To ostatni z questów o zbuntowanej sztucznej inteligencji Delamain.
  7. Gdy patrzysz w otchłań
  8. Wyboista droga
  9. Numer Jeden!
  10. Misja kontener
  11. Relikt przeszłości
  12. J + J = WNM
  13. Szybka i wściekła - To seria questów z przystępowania do wyścigów samochodowych.
  14. Stróże bezprawia - River - To pierwszy quest detektywa Rivera Warda.
  15. Kwestia czasu - River
  16. Chłopiec z pistoletem - River - To ostatni quest River Warda, który oferuje też okazję nawiązania romansu z tą postacią.
  17. Ostatnia przysługa
  18. Bunraku
  19. Uliczna sprawiedliwość - To pierwszy z kilku questów powiązanych z postacią Joshuy.
  20. Znak Jonasza
  21. Pasja
  22. Przesyłka polecona
  23. Kto nie jest z nami
  24. Bohater
  25. Dotyk żywiołów
  26. Pistolet niepowtarzalny
  27. Only Pain

Zadania kampanii fabularnej

  1. Widzimy się w Afterlife - To epilog wątku Jackiego, czyli przyjaciela V z początku kampanii.
  2. Anihilacja - Judy - To pierwszy spośród kilku questów Judy Alvarez, zaprzyjaźnionej edytorki braindansów.
  3. Mechaniczna dziewczyna - Judy
  4. Pizza party - Judy
  5. Tysiące twarzy, setki miraży - Judy
  6. W topieli - Judy - To ostatni quest Judy, który oferuje też okazję do związania się z nią.
  7. Kto sieje wiatr - Panam - To pierwszy spośród kilku questów Panam Palmer, najemniczki, którą V poznaje w ramach głównej fabuły.
  8. Nie mów Saulowi - Panam
  9. Właściwy moment - Panam - To ostatni quest Panam, który oferuje też okazję do związania się z nią.
  10. Gdzie jest Johnny? - Rogue i Johnny
  11. W starym kinie - Rogue i Johnny
  12. Niespodzianka! - Kerry
  13. Second Conflict - Kerry
  14. A Like Supreme - Kerry
  15. Sturm Und Drang - Kerry
  16. Na krzywy ryj - Kerry
  17. Ciemna materia - Kerry
  18. Teoria wielkiego wybuchu - Kerry

Cyberpunk 2077: Romanse

W grze Cyberpunk 2077 pojawią się rozbudowane romanse. W grze nie zabraknie złożonych relacji z innymi NPC-ami, jak również nieocenzurowanych scen seksu. Po premierze gry dodamy informacje na temat wymagań i ograniczeń odnośnie romansowania z konkretnymi NPC-ami - mogą one dotyczyć np. orientacji seksualnej rozmówcy, czy jego/jej nastawienia do głównego bohatera.

  1. Ogólne informacje o romansach - Możesz dowiedzieć się na jakich zasadach funkcjonują romanse, jakie są wymagania do nawiązania romansu z inną osobą, dlaczego romans jest nieudany oraz jak i gdzie znajdują się domy uciech, w których można przespać się z kimś bez wcześniejszego nawiązywania bliższych relacji.
  2. Judy Alvarez - To edytorka braindansu, którą poznasz w barze Lizzie's Bar w akcie 1. Judy pojawia się też w drugim akcie kampanii.
  3. Meredith Stout - To pracownica ugrupowania Militech, z którą można opcjonalnie spotkać się przed wyruszeniem do fabryki All Foods w akcie 1.
  4. Panam Palmer - To najemniczka i była nomadka, z którą V nawiążę współpracę w ramach zaliczania misji drugiego aktu kampanii.
  5. Alt Cunningham - To netrunnerka powiązana z postacią Johnny'ego Silverhanda.
  6. Rogue Amendiares - To fixerka i właścicielka klubu Afterlife powiązana z postacią Johnny'ego Silverhanda.
  7. Kerry Eurodyne - To były członek kapeli muzycznej Samurai, której frontmanem był Johnny Silverhand.
  8. River Ward - To detektyw NCPD, któremu V może asystować w śledztwie dotyczącym zabójstwa burmistrza Night City.
  9. Seksworker - Informujemy o tym jak odnajdywać domy uciech w Night City i jakie usługi oferują seksworkerzy / prostytutki.

Cyberpunk 2077: Wszystkie zakończenia

Cyberpunk 2077 to gra z wieloma zakończeniami głównego wątku fabularnego. W naszym poradniku znajdziesz informacje o wymaganiach do odblokowania poszczególnych zakończeń:

  1. Lista zakończeń - Na stronie znajdziesz listę wszystkich głównych i sekretnych zakończeń Cyberpunk 2077. Oprócz tego informujemy kiedy dokonuje się wyboru zakończenia i czy można obejrzeć różne zakończenia bez konieczności powtarzania kampanii.
  2. Zakończenie korporacyjne
  3. Zakończenie nomadzkie
  4. Zakończenie Johnny'ego
  5. Najgorsze zakończenie

Cyberpunk 2077: Ważne wybory

W oddzielnym rozdziale poradnika zestawiliśmy wszystkie ważne wybory fabularne gry Cyberpunk 2077, które podejmuje się w trakcie przechodzenia kampanii. Mogą one mieć wpływ na otrzymywane nagrody, przebieg kolejnych zadań oraz na ilość dostępnych zakończeń gry.

  1. Lista wszystkich ważnych wyborów

Akt 1

  1. Flathead - Co zrobić z Maelstromem? - Robota można odzyskać m.in. dogadując się z Maelstromem albo Militechem, czy atakując członków gangu.
  2. Plan Evelyn Parker - powiedzieć Dexowi?
  3. Jackie - gdzie go zawieźć?

Akt 2

  1. Woodman - jak go przesłuchiwać? - Informacje można pozyskać pokojowo lub po rozegranej walce.
  2. Rekonesans Takemury - Warto z nim iść?
  3. Oda - zabić czy oszczędzić? - To jeden z bossów i wyboru dokonuje się po wygranej walce.
  4. Takemura - warto ratować, czy nie?
  5. NetWatch / Voodoo Boys - kogo wybrać?

Cyberpunk 2077: Sekrety i znajdźki

Cyberpunk 2077 nie jest grą z ogromną liczbą sekretów do odkrycia, aczkolwiek znajdźki, które są obecne w grze, powiązane są z jej wybranymi trofeami.

  1. Karty tarota - Dowiesz się gdzie znaleźć 20 murali / graffiti, kiedy można zacząć kolekcjonować karty tarota i czy mają one jakieś zastosowanie.
  2. Kolekcja Johnny'ego Silverhanda - Możesz zająć się odnalezieniem m.in. różnych elementów ubioru Johnny'ego, a także jego broni i samochodu.

Cyberpunk 2077: Bossowie

W trakcie przechodzenia gry Cyberpunk 2077 bohater zmierza się z bossami powiązanymi z głównymi lub pobocznymi misjami. Nie wszystkie konfrontacje są obowiązkowe. Niektórych starć można uniknąć np. zaliczając quest w alternatywny sposób albo pomyślnie przeprowadzając rozmowę z bossem.

  1. Sasquatch - jest ona przywódczynią gangu Animals. Spotkasz ją w trakcie zaliczania misji fabularnej w regionie Pacifica.
  2. Royce - To jeden z członków gangu Maelstrom. Do konfrontacji z nim dojdzie w jednej z początkowej głównych misji dotyczących pozyskania robota Flathead.
  3. Woodman - To właściciel przybytku Clouds - lokalu z lalkami (prostytutkami z wszczepami dopasowującymi doznania do upodobań klientów).
  4. Bliźniacy / czempioni w Kabuki - To dwóch opcjonalnych przeciwników, których można pokonać na ringu w walce na pięści.
  5. Oda - To elitarny przeciwnik powiązany z wątkiem Takemury i Hanako. Oda korzysta m.in. z ostrzy modliszkowych i broni smart.
  6. Adam Smasher - To finałowy boss i główny antagonista Johnny'ego Silverhanda. Konfrontacja ma miejsce w finale kampanii.

Cyberpunk 2077: Podejrzenie cyberpsychozy - mini-bossowie

  1. Cyberpsychopaci - kim są? - Opisaliśmy główne założenia walk z cyberpsychopatami - bossami. Dowiesz się też jak się ich odnajduje.
  2. Porucznik Mower
  3. Głęboko pod ziemią
  4. Bilet do pierwszej ligi
  5. Gdzie leży pies pogrzebany
  6. Demony wojny
  7. Krwawy rytuał
  8. Dom na wzgórzu
  9. Druga szansa
  10. Dym na molo
  11. Prawo Talionu
  12. Ziemia jałowa
  13. Tanio i źle
  14. Pod mostem
  15. Litera Prawa
  16. Seaside Cafe
  17. Duch z miasta nocy
  18. I nikt cię nie wysłucha

Cyberpunk 2077: Kontrakty

Watson

  1. Neutralizacja
  2. Odzyskanie własności
  3. Kradzież
  4. Sabotaż
  5. Ratunek

Westbrook

  1. Przesyłka specjalna
  2. Odzyskanie własności
  3. Kradzież
  4. Sabotaż
  5. Ratunek

Pacyfika

  1. Kradzież

Badlands

  1. Kradzież
  2. Przesyłka specjalna
  3. Sabotaż
  4. Ratunek
  5. Neutralizacja

Santo Domingo

  1. Odzyskanie własności
  2. Kradzież
  3. Sabotaż
  4. Ratunek
  5. Neutralizacja

Heywood

  1. Odzyskanie własności
  2. Kradzież
  3. Ratunek
  4. Neutralizacja

City Center

  1. Kradzież
  2. Sabotaż
  3. Neutralizacja

Cyberpunk 2077: Kroniki kryminalne

  1. Watson
  2. Westbrook
  3. Pacifyka
  4. Badlands
  5. Santo Domingo
  6. Heywood
  7. City Center

Cyberpunk 2077: Mapy Night City - atlas świata

Miasto Night City w grze składa się z 6 ogromnych dzielnic i dodatkowo możliwe jest przemierzanie otaczających go pustkowi. Do wszystkich tych lokacji przygotujemy wysokiej jakości mapy, na których zaznaczone zostaną m.in. lokacje powiązane z wykonywaniem questów, sklepy i różnorakie lokale usługowe, miejsca zamieszkania ważnych NPC-ów i gangów, znajdźki i sekrety, a także unikalne miejsca kryjące się za pytajnikami.

  1. Mapa świata Cyberpunk 2077 - Na stronie oprócz mapy Night City znajdziesz też m.in. informacje na temat transportu publicznego, szybkiej podróży, dostępności tuneli metra, czy zakresu swobody przemierzania świata gry.
  2. Sugerowana kolejność eksploracji - Każdy dystrykt Night City ma przeciwników z pewnego przedziału poziomów doświadczenia. Dowiesz się w jakiej kolejności najlepiej badać i zaliczać dostępne regiony.
  3. Dzielnica City Center
  4. Dzielnica Heywood
  5. Dzielnica Pacifica
  6. Dzielnica Santo Domingo
  7. Dzielnica Watson
  8. Dzielnica Westbrook
  9. Pustkowia Badlands
  10. Darmowe pojazdy - lista - Na stronie jest zestawienie darmowych aut i motocykli, które możesz zdobyć za zaliczanie questów lub odnaleźć w świecie gry.

Cyberpunk 2077: Optymalne ustawienia graficzne - jak zwiększyć ilość FPS?

W kilku prostych krokach możesz znacznie polepszyć płynność gry i jakość grafiki w grze Cyberpunk 2077, pozbyć się efektu ziarna znanego z filmów i efektu rozmycia, a także ziarnistych odblasków na płaskich powierzchniach (chodniki, ulice). Najważniejsze opcje graficzne, które w znacznym stopniu obciążają sprzęt, zostały wyszczególnione poniżej.

  1. Ziarno filmowe: wyłączone;
  2. Aberracja chromatyczna: wyłączone;
  3. Głębia ostrości: wyłączone;
  4. Rozmycie w ruchu: wyłączone;
  5. Rozdzielczość mgły wolumetrycznej: warto obniżyć do średniej lub niskiej wartości (nie wyłączy to całkowicie efektu mgły);
  6. Jakość wolumetrycznych chmur: warto zmniejszyć wartość do średniej lub całkowicie wyłączyć;
  7. Odbicia w przestrzeni ekranu: jeśli nie możesz pozwolić sobie na ustawienia Ultra lub Psycho, zdecydowanie lepiej całkowicie wyłączyć tę opcję. Odpowiada ona na brzydki efekt ziarnistości podłoża.

Więcej informacji na temat odpowiednich ustawień graficznych gry Cyberpunk 2077 w wersji PC znajdziesz na osobnej stronie niniejszego poradnika.

Cyberpunk 2077: FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z bohaterem, kampanią, walką, wszczepami i eksploracją Night City w Cyberpunk 2077.

V - główny bohater:

  1. Limit udźwigu - jak zwiększać?
  2. Schematy do craftingu - skąd wziąć?
  3. Rozwój postaci - jak przebiega?
  4. XP - jak szybciej zdobywać?
  5. Drzazgi umiejętności - co to jest?
  6. RAM cyberdecku - jak zwiększyć?
  7. Zmiana wyglądu - czy jest później możliwa?
  8. Limit poziomu doświadczenia (level cap) - czy istnieje?
  9. Umiejętności - jakie czynności je rozwijają?
  10. Broń - jak schować?
  11. Reset perków - czy jest możliwy?
  12. Legendarne komponenty, crafting - skąd?
  13. Najlepsze atuty (perki) - które to?
  14. Uszkodzenie chipu Relic - co zrobić?

Kampania:

  1. Najczęściej zadawane pytania
  2. Treści 18+ - czy są w grze?
  3. Kredyty / Euro-dolary - jak gromadzić?
  4. Ukończenie gry bez zabijania - da się?
  5. Ogranie bez wszczepów - czy możliwe?
  6. Cyberspace - co to i jak się dostać?
  7. SMS / Wiadomość tekstowa - jak wysłać?
  8. Uratowanie Evelyn - czy jest możliwe?
  9. Angel czy Skye - kogo wybrać?
  10. Najlepsze pochodzenie - które?
  11. Strzelnica - jak wygrać?
  12. Basilisk/Militech - można odblokować?
  13. Punkt bez odwrotu - czy jest?

Walka, skradanie się i hakowanie:

  1. Tłumik do broni - jak zamontować?
  2. Nie mogę pokonać wrogów - dlaczego?
  3. Jestem hakowany - co zrobić?
  4. Modyfikacje - jak podmieniać?
  5. Pułapki - jak rozbrajać?
  6. Leczenie - jak odzyskiwać punkty zdrowia?
  7. Ciężka broń - czy można umieścić w inwentarzu?
  8. Amunicja - jak odnawiać zapasy?
  9. Przebijające pociski - jak działają?

Wszczepy:

  1. Bronie typu Smart - jak używać?
  2. Ostrza modliszkowe - jak odblokować?
  3. Pięści Goryla - jak odblokować?
  4. Monostruna - jak odblokować?

Eksploracja Night City:

  1. Upływ czasu - jak przyspieszyć?
  2. Pytajniki na mapie - czy są w grze?
  3. Szybka podróż - jak korzystać?
  4. Samochód - jak ukraść?
  5. Pojazd - jak przywołać?
  6. Zamknięte drzwi - jak otworzyć?
  7. Pojazdy - jakie rodzaje są w grze?
  8. Wyścigi w Night City - jak odblokować?
  9. Rupiecie / złom - czy mają jakieś zastosowanie?
  10. Samochód - jak naprawiać?
  11. Kot - jak zdobyć / adoptować?
  12. Rayfield Aerondight - jak zdobyć?
  13. Porsche 911 - jak zdobyć?
  14. Latarka - czy jest w grze?

Cyberpunk 2077: Przewodnik po grze

W naszym poradniku do Cyberpunk 2077 znajdziesz rozdział będący przewodnikiem po grze (strategy guide). Skupiliśmy się w nim na najważniejszych mechanikach rozgrywki. Powinno ci to pomóc w zrozumieniu podstaw gry i w prawidłowym rozwijaniu sterowanej postaci.

  1. Rozwój postaci - Dowiesz się na jakich zasadach przebiega rozwój V i jak awansuje się na kolejne poziomy doświadczenia.
  2. Wybór poziomu trudności - Wyjaśniamy najważniejsze różnice pomiędzy 4 głównymi poziomami trudności. Oprócz tego dowiesz się czy można zmieniać stopień trudności.
  3. Walka - Omówiliśmy podstawy rozgrywania walk i utrzymywania V przy życiu. Dowiesz się też o atakowaniu przeciwników z zaskoczenia.
  4. Kreator postaci - Zestawiliśmy wszytskie kroki związane z utworzeniem nowej postaci. Dowiesz się o zmianie wyglądu i płci V, a także o wyborze pochodzenia i atrybutów.
  5. Hakowanie - Poznasz podstawy hakowania, a także dowiesz się jak zwiększać umiejętności hakera i jak poprawnie używać hacków na przeciwnikach.
  6. Braindans - Wyjaśniliśmy co to jest braindance w świecie gry Cyberpunk, a także jakie opcje kontroli są dostępne podczas analizowania nagrań braindance.
  7. Skradanie i walka po cichu - Poznasz najważniejsze mechaniki związane z całkowitym unikaniem konfrontacji oraz cichym neutralizowaniem wrogów.
  8. Ekwipunek - Wyjaśniamy jakie są główne sloty ekwipunku, jak szybko wybierać rzeczy z inwentarza i czy ma on ograniczoną pojemność.
  9. Kradzież i inne przestępstwa - Dowiesz się jakie są główne rodzaje przestępstw oraz jak uciekać policji.
  10. Śmierć i jej konsekwencje - Informujemy jakie wybory pojawiają się po śmierci V i jak można zabezpieczyć się przed nagłym zgonem bohatera.
  11. Handlarze - Dowiesz się jakie są główne rodzaje sklepów, jak wygląda kupowanie i sprzedawanie rzeczy, oraz dlaczego niektóre towary są niedostępne.

Cyberpunk 2077: Trudniejsze zagadki

Na osobnych stronach naszego poradnika do Cyberpunk 2077 zamieściliśmy szczegółowe rozwiązania bardziej skomplikowanych zagadek. Dowiesz się krok po kroku jak rozwiązać każdą łamigłówkę w grze.

  1. Drugi braindance - Gdzie ukryty został Relikt? - Opisujemy analizę nagrania Evelyn Parker pod kątem zlokalizowania ukrytego sejfu w apartamencie z Reliktem.
  2. Brick - jak go uwolnić? - Okazja do oswobodzenia Bricka pojawia się podczas badania fabryki All Foods w misji fabularnych. Trzeba otworzyć drzwi i rozbroić minę pułapkę.
  3. Robot Flathead - jak go przeprowadzić? - Pokazujemy jakie polecenia wydawać robotowi żeby docelowo dotarł do netrunnera i podłączył się do niego.
  4. Kwestia czasu - zagadka z komputerem - Rozwiązanie tej zagadki to część jednego z questów River Warda. Jest ona wymagana do odnalezienia zaginionego Randy'ego.

Cyberpunk 2077: Data premiery

Cyberpunk 2077 ukazał się 10 grudnia 2020 roku.

Cyberpunk 2077: Platformy sprzętowe - na czym zagram?

Cyberpunk 2077 będzie dostępny na następujące platformy sprzętowe:

  1. PC - wersja na komputery osobiste będzie dostępna m.in. na Steam, Epic Games Store oraz GOG
  2. PS4 i PS4 Pro
  3. Xbox One, Xbox One S i Xbox One X
  4. PS5 i PS5 Digital Edition
  5. Xbox Series S i Xbox Series X

Gra Cyberpunk 2077 dostępna będzie także w ramach platform streamingowych:

  1. Google Stadia
  2. GeForce Now

Streaming pozwala na prowadzenie rozgrywki bez konieczności posiadania konsoli czy komputera spełniającego co najmniej minimalne wymagania sprzętowe. Jednym z głównych wymogów jest natomiast posiadanie dostatecznie szybkiego połączenia z Internetem.

W przypadku usługi Google Stadia należy niestety zakupić własną kopię gry oraz dodatkowo wykupić abonament. Wersja oferowana na platformie GeForce Now ma z kolei dwie istotne cechy - oferuje integrację ze Steamem (grę możemy też uruchomić na własnym komputerze) oraz obsługę ray tracingu. Należy jednak zaznaczyć, że ray tracing będzie dostępny w ramach GeForce Now tylko dla osób opłacających abonament.

Cyberpunk 2077: Długość gry

Całkowity czas rozgrywki w Cyberpunk 2077 może znacząco różnić się w zależności od tego czy zainteresujesz się całą zawartością gry. Gracze, który postawią na speedrun i skupią się jedynie na najważniejszych misjach głównej fabuły napisy końcowe mogą obejrzeć już po około 20 godzinach. Cyberpunk 2077 ma jednak różne zakończenia i chcąc je obejrzeć trzeba też zająć się innymi głównymi questami. Spowoduje to wydłużenie czasu rozgrywki do około 35-40 godzin. Warto zaznaczyć, że główny wątek fabularny Cyberpunk 2077 jest krótszy od tego z Wiedźmina 3, aczkolwiek rozgrywka może przebiegać w nieliniowy sposób. Jest też zachęta do wielokrotnego przechodzenia gry.

W Cyberpunk 2077 do zbadania jest ogromna metropolia wraz z przylegającymi do niej pustkowiami. Badanie mapy świata i zajmowanie się pobocznymi questami, kontraktami i aktywnościami związanymi z pomaganiem policji Night City wydłuży czas gry do nawet ponad 100 godzin. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ile czasu zajmuje przejście gry Cyberpunk 2077.

Cyberpunk 2077: Platynowe trofeum

W Cyberpunk 2077 zdobywanie trofeów i osiągnięć możliwe będzie na wszystkich platformach, na które wydana zostanie gra, tzn. na PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series S i Xbox Series X. W podstawowej grze dostępnych jest 45 osiągnięć, aczkolwiek kolejne trofea związane z dodatkową zawartością gry powinny zostać dodano po premierze.

Szczegółowy opis odblokowania wszystkich osiągnięć i zdobycia platynowego trofeum znajdziesz w naszym poradniku trofeowym. W naszym poradniku do osiągnięć podpowiadamy również jak zdobyć wszystkie trofea i odblokować platynę w wyniku pojedynczego przejścia gry (nie licząc ścisłego finału, w którym wątki rozgałęziają się).

Cyberpunk 2077: Wymagania sprzętowe PC

  1. Procesor: Intel Core i5-3570K 3.4 GHz / AMD FX-8120 3.1 GHz
  2. Pamięć RAM: 8 GB
  3. Karta grafiki: GeForce GTX 780 (3 GB) / Radeon RX 470 lub lepsza
  4. DirectX: 12
  5. Miejsce na dysku: 70 GB (SSD zalecane)
  6. System operacyjny: Windows 7/10 64-bit

Więcej informacji m.in. o zalecanych wymaganiach, wsparciu dla technologii ray tracing oraz wersjach konsolowych Cyberpunk 2077 znajdziesz na stronie Wymagania sprzętowe.

Cyberpunk 2077: Ustawienia grafiki i interfejsu

Przygotowaliśmy szereg przydatnych stron na temat modyfikowania ustawień gry Cyberpunk 2077:

  1. Cenzura nagości - jak działa? - Dowiesz się czy jest ona domyślnie włączona i czy można zmienić jej ustawienia w opcjach gry.
  2. Widok TPP i oglądanie V - Dowiesz się czy można ustawić kamerę z perspektywy trzeciej osoby (TPP) podczas swobodnego podróżowania po Night City.
  3. Wskaźniki obrażeń - jak wyłączyć? - Działają one na podobnych zasadach np. do gier z serii Borderlands i mogą psuć imersję.
  4. Rozmycie grafiki / blur na konsolach - Dowiesz się kiedy może występować efekt rozmycia i jak go ograniczyć dzięki wyłączeniu filtrów graficznych.
  5. Przeładowany interfejs - co wyłaczyć? - Podpowiadamy jak ograniczyć liczbę niepotrzebnych informacji na ekranie, a jakie elementy HUD-a są autentycznie przydatne.
  6. Optymalne ustawienia graficzne - Podpowiadamy jakich zmian dokonywać w ustawieniach grafiki, by gra nadal wyglądała ładnie i nie obciążała komputera ustawieniami wymagającej dużej mocy obliczeniowej.

Cyberpunk 2077: Wersja polska

Cyberpunk 2077 zaoferuje kompletny polski dubbing, dzięki czemu wszystkie napotykane postacie będą przemawiały w rodzimym języku. Gra pozwoli również na przełączenie się na angielski dubbing przy jednoczesnym zachowaniu polskich napisów. Komplet informacji na ten temat znajdziesz na stronie Polska wersja gry.

Informacje o Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Autorzy : Natalia N.Tenn Fras, Jacek Stranger Hałas, Łukasz Qwert Telesiński, Radosław Wasik

Poradnik zawiera : strony: 52, ilustracje: 91 .

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 7 grudnia 2020, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 9 sierpnia 2019, odwiedź Opis przejścia

Uniwersum świata Cyberpunk

Ostatnia aktualizacja : 9 sierpnia 2019, odwiedź Uniwersum świata Cyberpunk

Popularne strony w Cyberpunk 2077 - poradnik do gry