Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 zamieściliśmy opis przejścia pobocznego zadania zatytułowanego J + J = WNM (The Highwayman). Z naszej solucji dowiesz się gdzie jest pierwszy garaż, gdzie przebywa James, gdzie znaleźć Josie i jak otworzyć drugi garaż i odebrać darmowy motocykl.

Dodatkowa uwaga - Quest ten jako jeden z nielicznych nie wyświetla wskaźników na mapie. Nie będziesz prowadzony do kolejnych lokacji, tylko musisz je odnajdywać samemu. Możesz na szczęście korzystać z mapek w naszym opisie przejścia, na których zaznaczyliśmy wszystkie miejsca do zbadania.

Początek zadania

1 - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Jak zacząć quest: Misji tej nie rozpoczyna się poprzez dotarcie do znacznika widocznego na mapie - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Misji tej nie rozpoczyna się poprzez dotarcie do znacznika widocznego na mapie. Miejsce rozpoczęcia zadania jest ukryte. Musisz konkretnie zainteresować sie garażem pokazanym na dołączonych obrazkach. Znajduje się on w dzielnicy Rancho Coronado w Santo Domingo. W sąsiedztwie garażu jest się m.in. ikona sklepu z bronią.

Wejdź w interakcję z bramą garażową żeby ją podnieść i zbadaj oparty o ścianę wrak motocykla - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź w interakcję z bramą garażową żeby ją podnieść i zbadaj oparty o ścianę wrak motocykla. Zainicjuje to rozmowę z Johnnym.

Wejdź w interakcję z komputerem w garażu żeby odczytać wiadomość od Jamesa - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź w interakcję z komputerem w garażu żeby odczytać wiadomość od Jamesa. V automatycznie znajdzie też zdjęcie z podpowiedzią odnośnie ulubionego miejsca Jamesa i Josie - właścicielki garażu.

Odnalezienie Jamesa

2 - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Gra nie wskaże ci lokalizacji Jamesa i wymusza zlokalizowanie go w oparciu o podpowiedzi ze zdjęcia znalezionego w garażu - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gra nie wskaże ci lokalizacji Jamesa i wymusza zlokalizowanie go w oparciu o podpowiedzi ze zdjęcia znalezionego w garażu. Musisz wyruszyć do dzielnicy Japantown w Westbrook - celem podrózy jest lokacja z małymi drzewami, krzakami i ławkami z powyższych obrazków.

Na jednej z ławek będzie siedział James - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Na jednej z ławek będzie siedział James. Podczas rozmowy z nim V pokaże mu zdjęcie. Zwróć też uwagę na rysunek serca na ławce - widoczna pod nim data jest podpowiedzią do rozwiązania mini-zagadki pod koniec questu.

Odnalezienie Josie

3 - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Gra ponownie ci nie pomoże w pokazaniu lokalizacji Josie - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gra ponownie ci nie pomoże w pokazaniu lokalizacji Josie. Trzeba ją odnaleźć samemu w oparciu o podpowiedź, że odbyła podróż metrem.

Dotrzyj do dzielnicy The Glen w Heywood. Cel podróży prezentują dołączone obrazki - to nieoznakowana stacja metra znajdująca się w niewielkiej odległości na wschód od punktu szybkiej podróży Metro: Glen - północ (Metro: Glen North). Tuż obok znajduje się też ikona skrytki (Drop Point).

Wejdź na stację metra i załącz skaner - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź na stację metra i załącz skaner. Odnajdziesz pierwszą kałużę krwi i pojawi się podejrzenie, że to krew Josie.

Musisz kontynuować używanie skanera i odnajdywać kolejne kałuże krwi - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz kontynuować używanie skanera i odnajdywać kolejne kałuże krwi.

4 - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Ślady krwi doprowadzą cię do wąskiej alejki między budynkami - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ślady krwi doprowadzą cię do wąskiej alejki między budynkami. Zwłoki Josie znajdują się za kontenerem na śmieci. Zeskanuj je i dodatkowo zabierz i przeczytaj leżącego obok ciała datapada.

Opcjonalny cel - drugi garaż i motocykl Josie

Zlokalizowanie motocykla Josie jest opcjonalne i nie pojawia się na liście zadań questu - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zlokalizowanie motocykla Josie jest opcjonalne i nie pojawia się na liście zadań questu. Warto mimo wszystko się tym zainteresować, bo możesz zdobyć darmowy motocykl.

Jako cel szybkiej podróży wybierz znacznik All Foods w dzielnicy Northside. Zgodnie z nazwą jest to fabryka All Foods, którą odwiedzałeś w jednej z początkowych misji fabularnych.

Udaj się na wschód od fabryki, a konkretnie do pokazanego na obrazku obszaru z kontenerami - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Udaj się na wschód od fabryki, a konkretnie do pokazanego na obrazku obszaru z kontenerami.

Znajdziesz tu pokazany na obrazku zamknięty garaż - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Znajdziesz tu pokazany na obrazku zamknięty garaż.

Wejdź w interakcję z klawiaturą na prawo od bramy garażowej - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź w interakcję z klawiaturą na prawo od bramy garażowej. Nie wciskaj domyślnego przycisku interakcji (Kwadrat na PS4/PS5), bo będziesz otrzymywał komunikat o braku dostępu. Zamiast tego wciskaj przyciski dotykania klawiszy (X na PS4/PS5).

Wprowadź w ten sposób kombinację 0214. Kod do wprowadzenia to część daty, która znajdowała się na ławce obok Jamesa.

Motocykl Nazare Istumade jest w garażu - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Motocykl Nazare Istumade jest w garażu. Wsiądź na niego żeby stał się twoją własnością, tzn. będziesz mógł go swobodnie przywoływać do siebie i nigdy już go nie zgubisz.

Konfrontacja z Jamesem

Pozostało ci już tylko powrócić do Jamesa w Japantown w Westbrook i jako że znasz już jego lokalizację jego położenie będzie widoczne na mapie - Cyberpunk 2077: J + J = WNM - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pozostało ci już tylko powrócić do Jamesa w Japantown w Westbrook i jako że znasz już jego lokalizację jego położenie będzie widoczne na mapie. Konfrontacja z Jamesem jest liniowa i nie musisz obawiać się konieczności stoczenia walki z nim. Zakończy ona misję.