Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Czynnik ludzki (Transmission).
V udało się przeniknąć do centrum handlowego (GIM) w Pacifice i odkryć tożsamość netrunnera współpracującego z gangiem Animalsów. Dzięki temu, Brigitte i Ti Neptun zostali uwolnieniu z LOD-u NetWatchu, co otworzyło V możliwość porozmawiania z przywódczynią Voodoo Boys.
Nagroda za wykonanie zadania: punkty doświadczenia, punkty Reputacji.
- Idź za Brigitte (Follow Brigitte)
- Never Fade Away
- Porozmawiaj z Alt (Talk to Alt)
- Wydostań się z siedziby Voodoo Boys (Escape the Voodoo Boys hideout)
Idź za Brigitte (Follow Brigitte)

Idź za Brigitte do podziemnej kryjówki Voodoo Boys, która została urządzona w podziemiach. Przejście jest za ołtarzem.

Brigitte chce wprowadzić V w Cyberprzestrzeń, by mieć możliwość spotkania się z Alt Cunningham - starą znajomą Johnny'ego. Wejdź do wanny z lodem.
Never Fade Away

Gdy pojawisz się w Cyberprzestrzeni, podejdź do Brigitte i porozmawiaj z nią. Po chwili na ekranie zaczną wyświetlać się wspomnienia Silverhanda związane z Alt.

Gdy wcielisz się w Johnny'ego, najpierw złap za mikrofon na scenie, a następnie porozmawiaj z Kerrym i wejdź do garderoby. W środku będzie czekać na Ciebie Alt Cunningham.

Po krótkim przerywniku filmowym będziesz mógł odbyć rozmowę z Alt. Następnie para rozdzieli się i automatycznie przeniesiesz się do kolejnej sekwencji z tej samej nocy - tym razem akcja rozgrywa się na zewnątrz.

Do Johnny'ego i Alt podejdzie kilku oprychów. Możesz wyciągnąć broń i spróbować zlikwidować kilku bandziorów jednak i tak Johhny zostanie przebity ostrzami przez napastnika, który zaatakuje od tyłu.

Będziesz światkiem sceny w której Alt Cunningham zostaje zaciągnięta siłą do furgonetki i uprowadzona.

Johny obudzi się w klinice Milta Naumana. Dostarczył go tam niejaki Thompson, a ripperdock zdołał go poskładać. Gdy zapytasz o Alt dowiesz się, że Thompson był na miejscu zdarzenia, ale nie mógł zareagować, bo dopadliby również i jego. Akcja została przeprowadzona przez Arasakę i z myślą o porwaniu Alt, a Johnny znalazł się po prostu w złym miejscu o nieodpowiednim czasie.
- Udaj się do Atlantis (Go to the Atlantis)
- Ucieknij z Atlantis (Escape form the Atlantis)
- Ucieknij przed agentami Arasaki (Escape from the Arasaka agents)
- Znajdź mainframe (Find the mainframe)
Udaj się do Atlantis (Go to the Atlantis)
Johnny chce przeprowadzić szturm na Arasaka Tower, by spróbować odbić Alt jednak w pierwszej kolejności chce pojechać się do Atlantis, by zgarnąć do pomocy kilku swoich ludzi.
Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
- Cyberpunk 2077: Opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Wątek główny
- Cyberpunk 2077: Akt 2
- Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Nieznane przyjemności/The Space In Between - solucja
- Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Trzecia część nocy/Double Life - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Na rozdrożach/Ghost Town - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Ostatni gasi światło/Lightning Breaks - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Stary znajomy/Down on the Street - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Przerwane milczenie/Play It Safe - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Mieszkanie nr 303/Search and Destroy - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Witaj w Pacifice/M'ap Tann Pelen - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Akt 2
- Cyberpunk 2077: Wątek główny
- Cyberpunk 2077: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Już się nie klika to mają w nosie update poradnika.
Dzięki za poradę. napewno skorzystam na tym.
Zaktualizujcie drzewka umiejętności - są stare a przecież już tyle czasu minęło od premiery nowych wersji z przebudowanymi drzewkami.
Wcale nie przydatny. Złe informacje są równie szkodliwe jak brak informacji (a może nawet bardziej?).
Planujecie zrobić update poradnika do wersji 2.0? Rozumiem, że wymagałoby to sporo pracy, ale w chwili obecnej to poradnik jest trochę nieprzydatny.
Brawo rynsztok!!!! Jeszcze kilka dni temu nie musiałem kupić abonamentu żeby zobaczyć tekst.....to się widzę skończyło. No to powodzenia w szambie buahahaha
Melina Wakako, spotkanie z Takemurą - "Koty w ciemności" - widzę Takemurę i nic się nie dzieje ???
Kotoś wie o co chodzi ?
Nie pojawia mi się na mapie Cyberpsychol “Krwawy Rytuał” mimo zrobionej misji “wielki sen”. To błąd czy ja robię coś nie tak?
Już pomijam fakt że nie mogę wezwać swojego auta od czasu nowej aktualizacji
Gdzie zdobyć kurtkę Valetinas.Kurtka Misty zajebista.A poza tym podobna jest do kogoś z polskich śpiwaczek. I podobno się tam udaje
Co mam zrobić jak niepojawia mi się w ekwipunku ręka silverhanda
Robie tą misjie już 13 raz a nadal nie chce się pojawić pomocyy
Wyczyściłem całą mape z każdego pobocznego questa itp a dalej nie moge zdobyć osiągnięcia za Dzielnice Santo Domingo jakieś pomysły?
A czy masz wszystkie rzeczy johnnego silverhanda ,bo jeśli nie to w którymś zleceniu od wakako są spodnie silverhanda albo buty nie pamiętam a po skończeniu zleceń dla wakako to rouge się odezwię i da ci coś od johhnego
Jeśli nie masz rzeczy johnnego silverhanda to masz problem bo masz wszystko zrobione a na zleceniu od wakako są spodnie silverhanda więc musiał byś od początku
Misja Interregnum. Wziąłem sprzęt i zamieniłem się w zabójcę. Tyle, że pokazuje mi się ciągle zadanie porozmawiaj z mr handsem. Jest tylko jedna opcja o voodoo boysach i netwatch. Zadanie nie idzie do przodu.
Drugi zgrzyt to zadanie wdowa i i miecz ok Wakako. Stoję jak głupi przy mojej zbrojowni i nic się nie dzieje. Czy ktoś wie, co się dzieje z tymi dwoma zadaniami? Resztę wykonałem bez problemu.
Poza tym fantastycznie się grało a poradnik pomógł.
Japierdziele ???? To ja, jak kretyn skakałem po budynkach, rurach i kto wie czym jeszcze, żeby zdobyć tą karte nr 2, a wystarczylo uzyc windy...
Ja to samo. Nie mogłem znaleźć windy ani schodów więc wskoczyłem tam po innych budynkach.
A jest szansa zaktualizować poradnik w PDF? Nie ma w nim uwzględnionego dodatku, a jest tylko podstawa...
Witam bo w tym zadaniu zabiłem Angelica i po wyjściu od z pokoju gdzie napotkałem ripera powiedział mi że kosiarze nic nam nie zrobią ich też zabiłem i dostałem dodatkowy cel pokonaj animalsów i nie wiem jak tam się dostać bo cel znajduje się pod ziemią....
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
