Cyberpunk 2077: Koledzy z sąsiedztwa - quest pochodzenia Punk - solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz opis przejścia głównego questu Koledzy z sąsiedztwa - The Streetkid. Jest to zadanie wprowadzające do kampanii dla V o wybranej przeszłości Punk (Streetkid).
Temat wyboru przeszłości głównego bohatera dokładniej opisaliśmy na stronie Wybór pochodzenia postaci - jak wpływa na grę?. Wprowadzenia dla pochodzeń Nomada i Korp znajdziesz na osobnych stronach naszego opisu przejścia gry.
- Nastaw złamany los
- Znajdź Kirka na piętrze
- Wyjdź z baru
- Dotrzyj do Embers
- Dotrzyj windą do podziemnego garażu i znajdź Ricka
- Znajdź pojazd Rayfield
- Wyłącz blokadę zamka z pomocą urządzenia Kirka
Nastaw złamany los

Rozpoczynasz grę w barze El Coyote Cojo w dzielnicy The Glen w Heywood stojąc przed lustrem. Możesz od razu nastawić złamany nos lub najpierw łyknąć alkohol dla znieczulenia.
Porozmawiaj z barmanem Pepe. Dowiesz się o jego problemie i o konieczności spotkania się z Kirkiem.
Znajdź Kirka na piętrze

Najlepiej podążać za linią widoczną na mini-mapie znajdującej się w rogu ekranu. Doprowadzi cię ona do schodów prowadzących na piętro baru. Przebywa tam Kirk u musisz usiąść naprzeciw niego.
W trakcie spotkania możesz zagadać do Dużego Joe żeby się odczepił lub skupić się na Kirku. Rozmowa ma liniowy przebieg i dowiesz się z niej o planie ukradzenia luksusowego samochodu Rayfield Aerondight. Możesz wypytać Kirka o szczegóły kradzieży, ale jest to opcjonalne. Odbierz specjalny klucz, który posłuży ci do włamania się do auta.
Wyjdź z baru

Opuść budynek El Coyote Cojo i wyrusz oznaczoną przez grę alejką. Dotrzesz do miejsca, w którym spotkasz Padre - Sebastiana Ibarrę. Po odbyciu wstępnej rozmowy zajmij miejsce na kanapie w drugim rzędzie żeby rozpocząć przejazd.
Dotrzyj do Embers

W trakcie przejazdu możesz wybierać kolejne opcje dialogowe rozmowy z Padre. Zostaniecie zatrzymani przez gang 6th Street. Pojawia się tu pierwsza okazja do wyboru opcji dialogowej obarczonej limitem czasu. Jeśli nie zdążysz wybrać odpowiedzi, to V po prostu się nie odezwie. Wybierane przez ciebie kwestie dialogowe nie sprowokują gangsterów do otwarcia ognia i po zakończonym spotkaniu dokończysz przejazd do planowanego miejsca kradzieży. Odbierz wizytówkę od Padre i wysiądź z auta.
Dotrzyj windą do podziemnego garażu i znajdź Ricka

Wybierz alejkę prowadzącą do windy. Wejdź do niej i skorzystaj z panelu dotykowego żeby zjechać windą do podziemnego garażu. W międzyczasie wciśnij przycisk odebrania połączenia głosowego od Kirka.
Otrzymasz opcjonalny cel dotyczący odnalezienia Ricka - siedzi on w stróżówce po prawej stronie i możesz odbyć krótką rozmowę z nim.
Znajdź pojazd Rayfield

Rayfield Aerondight stoi zaparkowany na drugim końcu garażu - łatwo go rozpoznać, bo zajmuje podświetlone miejsce dla VIP-ów.
Wyłącz blokadę zamka z pomocą urządzenia Kirka

Podejdź do pojazdu od strony drzwi kierowcy i wciśnij przycisk złamania ich elektronicznego zamka. Po tym jak drzwi otworzą się usiądź na fotelu kierowcy.
Przy próbie odpalenia auta pojawi się Jackie i zacznie mierzyć z pistoletu w V. Wybór opcji zachowania nie odgrywa roli, gdyż nawet jeśli spróbujesz odjechać z miejsca parkingowego to próba ta zakończy się niepowodzeniem.

W garażu pojawi się policja i rozpocznie się rozmowa z dowodzącym akcją inspektorem Stintsem. Gra ponownie pozwoli ci wybrać opcje dialogowe obarczone limitem czasu wybrania reakcji. Nawet jeśli będziesz starał się wybierać prowokujące wypowiedzi, to nie doprowadzi to do żadnych niemiłych sytuacji.

Do sceny zatrzymania dołączy wkrótce Kaoru, który zasugeruje policjantom żeby pozbyć się problemu poprzez zamordowanie Jackiego i V.
Nie musisz na szczęście obawiać się śmierci na tak wczesnym stadium gry. Akcja wkrótce przeniesie się do bocznej alejki i dowiesz się, że bohaterowie zostali wypuszczeni przez policję. Pozostało ci już tylko odbyć nową rozmowę z Jackiem. Quest wkrótce zakończy się. Po obejrzeniu scenek przerywnikowych rozpocznie się nowa główna misja Ostatnia taka robota - The Rescue.
1
Komentarze czytelników
Już się nie klika to mają w nosie update poradnika.
Dzięki za poradę. napewno skorzystam na tym.
Zaktualizujcie drzewka umiejętności - są stare a przecież już tyle czasu minęło od premiery nowych wersji z przebudowanymi drzewkami.
Wcale nie przydatny. Złe informacje są równie szkodliwe jak brak informacji (a może nawet bardziej?).
Planujecie zrobić update poradnika do wersji 2.0? Rozumiem, że wymagałoby to sporo pracy, ale w chwili obecnej to poradnik jest trochę nieprzydatny.
Brawo rynsztok!!!! Jeszcze kilka dni temu nie musiałem kupić abonamentu żeby zobaczyć tekst.....to się widzę skończyło. No to powodzenia w szambie buahahaha
Melina Wakako, spotkanie z Takemurą - "Koty w ciemności" - widzę Takemurę i nic się nie dzieje ???
Kotoś wie o co chodzi ?
Nie pojawia mi się na mapie Cyberpsychol “Krwawy Rytuał” mimo zrobionej misji “wielki sen”. To błąd czy ja robię coś nie tak?
Już pomijam fakt że nie mogę wezwać swojego auta od czasu nowej aktualizacji
Gdzie zdobyć kurtkę Valetinas.Kurtka Misty zajebista.A poza tym podobna jest do kogoś z polskich śpiwaczek. I podobno się tam udaje
Co mam zrobić jak niepojawia mi się w ekwipunku ręka silverhanda
Robie tą misjie już 13 raz a nadal nie chce się pojawić pomocyy
Wyczyściłem całą mape z każdego pobocznego questa itp a dalej nie moge zdobyć osiągnięcia za Dzielnice Santo Domingo jakieś pomysły?
A czy masz wszystkie rzeczy johnnego silverhanda ,bo jeśli nie to w którymś zleceniu od wakako są spodnie silverhanda albo buty nie pamiętam a po skończeniu zleceń dla wakako to rouge się odezwię i da ci coś od johhnego
Jeśli nie masz rzeczy johnnego silverhanda to masz problem bo masz wszystko zrobione a na zleceniu od wakako są spodnie silverhanda więc musiał byś od początku
Misja Interregnum. Wziąłem sprzęt i zamieniłem się w zabójcę. Tyle, że pokazuje mi się ciągle zadanie porozmawiaj z mr handsem. Jest tylko jedna opcja o voodoo boysach i netwatch. Zadanie nie idzie do przodu.
Drugi zgrzyt to zadanie wdowa i i miecz ok Wakako. Stoję jak głupi przy mojej zbrojowni i nic się nie dzieje. Czy ktoś wie, co się dzieje z tymi dwoma zadaniami? Resztę wykonałem bez problemu.
Poza tym fantastycznie się grało a poradnik pomógł.
Japierdziele ???? To ja, jak kretyn skakałem po budynkach, rurach i kto wie czym jeszcze, żeby zdobyć tą karte nr 2, a wystarczylo uzyc windy...
Ja to samo. Nie mogłem znaleźć windy ani schodów więc wskoczyłem tam po innych budynkach.
A jest szansa zaktualizować poradnik w PDF? Nie ma w nim uwzględnionego dodatku, a jest tylko podstawa...
Witam bo w tym zadaniu zabiłem Angelica i po wyjściu od z pokoju gdzie napotkałem ripera powiedział mi że kosiarze nic nam nie zrobią ich też zabiłem i dostałem dodatkowy cel pokonaj animalsów i nie wiem jak tam się dostać bo cel znajduje się pod ziemią....
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
