Cyberpunk 2077: Na rozdrożach/Ghost Town - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Na rozdrożach (Ghost Town).
Takemura chce znaleźć Andersa Hellmana, a Rogue może mu w tym pomóc. Co ciekawe, to stara znajoma Johnny'ego więc porzuca on swoją chęć mordu V i decyduje się na współpracę.
- Udaj się do Afterlife (Head to the Afterlife)
- Porozmawiaj z Rogue (Talk to Rogue)
- Zadzwoń do Panam (Call Panam)
- Spotkaj się z Panam (Meet with Panam)
- Za pomocą Kiroshi przeskanuj miejsce spotkania (Scan the devices in the area)
- Odzyskaj wóz Panam (Take Panam's car)
- Pokonaj Nasha i jego ludzi (Defeat Nash and his people)
Udaj się do Afterlife (Head to the Afterlife)

Wejdź do klubu i udaj się na jego tyły, by spotkać się z Rogue - starą znajomą Johnny'ego. Kobieta będzie w trakcie intensywnej rozmowy z Panam więc będziesz musiał chwilę poczekać.

Rogue nie będzie pewna, czy chce Ci pomóc, bo dobrze wie jak skończyli wszyscy, którzy wcześniej współpracowali z V. Na szczęście Johnny pomoże Ci w trakcie rozmowy i dojdziecie w końcu do porozumienia, jednak pomoc fixerki będzie sporo kosztować - 15 000 €$. Po zapłacie, Rogue będzie potrzebować nieco czasu, by zdobyć potrzebne informacje. Usiądź przy barze i poczekaj.
Jeśli nie uzbierałeś jeszcze takiej kwoty to doskonały moment, by zając się kilkoma zadaniami pobocznymi. Możesz także sprzedać niepotrzebny sprzęt, by zdobyć nieco pieniędzy.
Porozmawiaj z Rogue (Talk to Rogue)

Wróć do Rogue i odbierz od niej drzazgę z informacjami. Netrunnerka znalazła Hellmana w zastrzeżonych kartotekach QianT (spółka zależna Kang Tao, chińskiej korporacji). Wykorzystywana jest jako przykrywka dla "wrażliwych" operacji. Wychodzi na to, że przygotowują Hellmana do przerzutu, a Rogue ma dla V odszyfrowany przebieg tras najbliższych transportów Kang Tao. Kobieta nawet zdołała ustalić w którym pojeździe będą przewozić Andersa.
Plan działania prezentuje się następująco: trzeba przechwycić Hellmana na obszarze Jacskon Plains, poza jurysdykcją Night City i poza zasięgiem Kang Tao. W wykonaniu tego zadania ma Ci pomóc najemnicza Panam Palmer. Pieniądze to nie jedyna zapłata, jaką Rogue przyjmie od V. Zanim Panam Palmer pomoże V, ten będzie musiał pomóc jej w odzyskaniu utraconej przesyłki i samochodu.
Zadzwoń do Panam (Call Panam)

Wykorzystaj kontakt, który otrzymałeś od Rogue i zadzwoń do Panam, by poinformować ją o tym, że możesz jej pomóc. Kobieta zaprosi Cię do składu kolejowego przy Bonita Street. Udaj się we wskazane miejsce.
Spotkaj się z Panam (Meet with Panam)

Porozmawiaj z Panam o tym, czego udało Ci się dowiedzieć od Rogue oraz o tym, dlaczego sam potrzebujesz jej pomocy. Najemniczka niezbyt chętnie, ale zgodzi się na współpracę. Zanim udacie się do Rocky Ridge, Panam chce najpierw spotkać się ze swoimi przyjaciółmi, którzy mogą pomóc w trakcie akcji.

Zajmij miejsce pasażera i jedź na spotkanie z Mitchem i Scorpionem. Mężczyźni chętnie by pomogli, ale Saul (dowódca) wyznaczył ich do roboty przy generatorach. Nie mogą ruszyć się z obozu, ale w zamian oddadzą wam nieco sprzętu.

Idź za Panam do namiotu i weź skrzynkę z dodatkowych wyposażeniem, a następnie wróć z Nomadką do samochodu, załaduj sprzęt do bagażnika i zajmij miejsce pasażera. Pora jechać do Rocky Ridge. Jeśli chcesz, w trakcie jazdy możesz pomówić z Panam na wiele różnych tematów lub pominąć drogę, by od razu znaleźć się na miejscu docelowym.
Za pomocą Kiroshi przeskanuj miejsce spotkania (Scan the devices in the area)

Pora zabrać się do działania i znaleźć coś, co można będzie wykorzystać do zasadzki. Zeskanuj trzy dowolne urządzenia elektryczne, by odkryć, że w miasteczku brakuje prądu - trzeba przywrócić zasilanie.

Idź za Panam i za pomocą Kiroshi zeskanuj transformator, a następnie źródło zasilania (na górze budynku). Porozmawiaj z Panam, by omówić dalszy plan działania.

Weź kable z bagażnika i podłącz je do akumulatora samochodu. Najpierw plus, a następnie minus.

Teraz musisz dostać się do pobliskiego budynku, by przywrócić zasilanie. Wyważ drzwi (wymagana budowa ciała co najmniej 8 punktów) lub wybij okno, a następnie podejdź do komputera i aktywuj lokalną sieć. Idź z Panam na dach i poczekaj na przybycie przeciwników.
Odzyskaj wóz Panam (Take Panam's car)
Po krótkiej chwili nadjadą Raffeni, a Panam poleci Ci włączyć zasilanie - zrób to. Zanim zaczniesz działać, przeskanuj otoczenie i oznacz wszystkie patrole Raffen Shiv. Twoim głównym celem jest odzyskanie samochodu Panam, a kluczki do niego trzyma jeden ze strażników - kobieta z irokezem o imieniu Wraith. Możesz oczywiście wszystkich wystrzelać, ale jeśli chcesz działać po cichu, skorzystaj z poniższych wskazówek.

Zejdź z dachu schodami i poczekaj, aż Raffeni rozdzielą się. Omiń lub zlikwiduj po cichu najbliższy cel (ukryj ciało, np. za samochodem).

Przejdź przez ulicę, wejdź do baru i zajmij się kolejnym przeciwnikiem. Kobieta siedząca na sofie nie jest zbyt aktywna więc zhakuj automat do gier zaznaczony na powyższym obrazku, by przykuć jej uwagę.

Gdy kobieta zacznie przyglądać się automatowi, podejdź do niego od tyłu i wyeliminuj - ciało możesz zostawić, nie zostanie zauważona.

Następnie wejdź na piętro i zajmij się Wraith. Zaatakuj w momencie, gdy będzie odwrócona w stronę okien. Pamiętaj żeby zabrać jej klucz do Thortona, samochodu Panam.

Teraz możesz zdecydować, czy zabieracie samochód po cichu i zwijacie się z Rocky Ridge, czy wykańczacie pozostałych zbirów. Jeśli wybierzesz drugą opcję, Panam pomoże Ci w walce i wsiądzie razem z Tobą do samochodu. Jeśli chcesz odjechać bez walki, będziesz musiał spotkać się z Panam pod miastem, od północnej strony.

To jeszcze nie koniec porachunków z Raffen Shiv. Panam chce zemścić się na Nashu - możesz jej w tym pomóc lub nie.
- Zgódź się: jedziecie do kryjówki Raffen Shiv do pobliskiej kopalni i czeka tam was ciężka walka;
- Odmów: chcesz trzymać się pierwotnego planu, który nie brał pod uwagę zemsty na Nashu. Panam nie będzie z tego powodu zadowolona, ale po jakimś czasie jej przejdzie.
Pokonaj Nasha i jego ludzi (Defeat Nash and his people)

Panam nie będzie się patyczkować i po prostu wjedzie do nory Raffenów, a walka od razu się rozpocznie. Przeciwnicy będą wszędzie - na głównej arenie, ale także na bocznych platformach. Najlepiej skorzystać z broni dalekiego zasięgu z celownikiem, dokładnie celować w głowę i likwidować członków gangu jednego po drugim.
Nash, ich przywódca, jest bardziej wytrzymały, a do tego ma na wyposażeniu znacznie mocniejszą broń (snajperka z dobrym przybliżeniem) więc nie wystawiaj się na odstrzał.

Po walce zbierz wszystkie fanty i pomów z Panam, a następnie wsiądź do jej samochodu na miejsce pasażera. Pojedziecie do Sunset Motel, by Panam dobiła interesu z Bozem.

Gdy towar zostanie dostarczony i zaakceptowany, spotkaj się z Panam w pobliskim barze. Porozmawiaj z nią i poprowadź rozmowę wedle własnego uznania. Misja dobiegnie końca i od razu przejdziesz do wykonywania kolejnego zadania głównego - Ostatni gasi światło (Lightning Breaks).
0
- Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
- Cyberpunk 2077: Opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Wątek główny
- Cyberpunk 2077: Akt 2
- Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Nieznane przyjemności/The Space In Between - solucja
- Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Trzecia część nocy/Double Life - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Na rozdrożach/Ghost Town - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Ostatni gasi światło/Lightning Breaks - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Stary znajomy/Down on the Street - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Przerwane milczenie/Play It Safe - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Mieszkanie nr 303/Search and Destroy - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Witaj w Pacifice/M'ap Tann Pelen - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Akt 2
- Cyberpunk 2077: Wątek główny
- Cyberpunk 2077: Opis przejścia
Komentarze czytelników
omara62889462cb Junior
Co mam zrobić jak niepojawia mi się w ekwipunku ręka silverhanda
Robie tą misjie już 13 raz a nadal nie chce się pojawić pomocyy
adamb6553798090 Junior
Gdzie zdobyć kurtkę Valetinas.Kurtka Misty zajebista.A poza tym podobna jest do kogoś z polskich śpiwaczek. I podobno się tam udaje
daria-wet Junior
Nie pojawia mi się na mapie Cyberpsychol “Krwawy Rytuał” mimo zrobionej misji “wielki sen”. To błąd czy ja robię coś nie tak?
Już pomijam fakt że nie mogę wezwać swojego auta od czasu nowej aktualizacji
prezydentm Junior
Melina Wakako, spotkanie z Takemurą - "Koty w ciemności" - widzę Takemurę i nic się nie dzieje ???
Kotoś wie o co chodzi ?
premium732490 Junior
Brawo rynsztok!!!! Jeszcze kilka dni temu nie musiałem kupić abonamentu żeby zobaczyć tekst.....to się widzę skończyło. No to powodzenia w szambie buahahaha
best.nick.ever Generał
Planujecie zrobić update poradnika do wersji 2.0? Rozumiem, że wymagałoby to sporo pracy, ale w chwili obecnej to poradnik jest trochę nieprzydatny.
trejangry Pretorianin
Wcale nie przydatny. Złe informacje są równie szkodliwe jak brak informacji (a może nawet bardziej?).
trejangry Pretorianin
Zaktualizujcie drzewka umiejętności - są stare a przecież już tyle czasu minęło od premiery nowych wersji z przebudowanymi drzewkami.
Tupolew Pretorianin
Dzięki za poradę. napewno skorzystam na tym.
dawidj25 Junior
Już się nie klika to mają w nosie update poradnika.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
