Cyberpunk 2077: Zawsze wiatr w oczy - quest pochodzenia Nomada - solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz opis przejścia głównego questu Zawsze wiatr w oczy - The Nomad. Jest to zadanie wprowadzające do kampanii dla V o wybranej przeszłości Nomada (Nomad).
Temat wyboru przeszłości głównego bohatera dokładniej opisaliśmy na stronie Wybór pochodzenia postaci - jak wpływa na grę?. Wprowadzenia dla pochodzeń Punk i Korp znajdziesz na osobnych stronach naszego opisu przejścia gry.
- Porozmawiaj z mechanikiem
- Wsiądź do auta
- Dotrzyj do wieży telekomu
- Wyrusz na miejsce spotkania
- Dotrzyj do posterunku granicznego
- Wejdź do budynku kontroli granicznej
- Zgub pościg
- Porozmawiaj z Jackiem
Porozmawiaj z mechanikiem

Rozpoczynasz grę w warsztacie samochodowym w Yucca na Badlandach stojąc przed lustrem. Zerwij łatę klanu nomadów, z którym rozstała się sterowana postać.
Podejdź do samochodu głównego bohatera. Pogadaj z mechanikiem i następnie samemu zajrzyj pod maskę. Pojawi się opcja tymczasowej naprawy pojazdu.
Wsiądź do auta

Zajmij miejsce na fotelu kierowcy i zapal silnik (potrzeba kilku prób żeby "zaskoczył"). Podłącz się do stacji radiowej.
Przy próbie wyjechania z garażu pojawi się lokalny szeryf Andrew Jones. Możesz być uprzejmy w trakcie rozmowy z szeryfem lub bardziej opryskliwy. Wybierane opcje dialogowe nie sprowokują szeryfa do ataku. Nie musisz też śpieszyć się z reakcją na niektóre pytania szeryfa. Niezależnie jak się zachowasz będziesz mógł wyjechać autem z garażu.
Dotrzyj do wieży telekomu

Wieża telekomu zlokalizowana jest w niewielkiej odległości od stacji benzynowej, przy której rozpocząłeś zmagania. Po dotarciu na miejsce wysiądź z auta. Podejdź do bramy i wybierz opcję otwarcia jej kopniakiem.
Rozpocznij wspinaczkę. Nie musisz dotrzeć na sam szczyt wieży, tylko na jeden z jej górnych balkoników. Docelowo musisz dotrzeć do skrzynki kontrolnej. Otwórz ją i podłącz się do systemu wieży żeby pogadać z McCoy'em.
Wyrusz na miejsce spotkania

Zejdź z wieży tą samą drogą i wsiądź do auta. Cel podróży znajduje się na wschód stąd w obszarze Dry Creek. Wejdź do domu na pustkowiach, w którym przebywa Jackie Welles. Podczas rozmowy z Jackiem dowiesz się o zleceniu przetransportowania ładunku do Night City.
Powróć do auta i otwórz bagażnik po to żeby umieścić w nim ładunek.
Dotrzyj do posterunku granicznego

Wsiądź do auta i po tym jak dołączy do ciebie Jackie wyrusz główną drogą na północ w stronę Night City. Musicie dotrzeć do posterunku kontrolnego na granicy pomiędzy miastem i Badlandami.
Zatrzymaj się przed pierwszą barykadą, zaczekaj na zwolnienie punktu kontroli i wjedź do niego. Odbierz od Jackiego dokument dotyczący przewożonego ładunku oraz kredyty na poczet przekazania łapówki.
Wejdź do budynku kontroli granicznej

Zostaniesz poproszony o to żeby wysiąść z auta. Wejdź do prawego budynku. Po wejściu do środka oddaj broń mężczyźnie z bocznego pomieszczenia. Przejdź do pomieszczenia numer 2 żeby rozpocząć rozmowę ze strażnikiem granicznym.
Zacznij od przekazania strażnikowi papierów, a następnie wręcz mu łapówkę - kredyty otrzymane od Jackiego. Po zakończonej kontroli odbierz broń i powróć do auta. Zajmij miejsce na fotelu pasażera.
Zgub pościg

Niedługo po odjechaniu od posterunku granicznego pojawią się wrogie pojazdy pracowników korporacji nasłanych przez strażnika granicznego.
Musisz wychylić się przez okno pojazdu i rozpocząć ostrzeliwanie wrogich maszyn. Nie trzeba dokładnie celować w kierowców wojskowych pojazdów ani w najemników prowadzących ostrzał. Trafiane wrogie pojazdy będą dość szybko eksplodowały.
Porozmawiaj z Jackiem

Niedługo po tym jak uda się wam zgubić pościg Jackie dotrze do garażu, w którym ukryje pojazd. Porozmawiaj z Jackiem i zaczekaj aż otworzy klapę bagażnika. Otwórz ładunek żeby odkryć jego zawartość. Podejmij próbę dotknięcia transportowanej iguany.
Quest wkrótce zakończy się. Po obejrzeniu scenek przerywnikowych rozpocznie się nowa główna misja Ostatnia taka robota - The Rescue.
Komentarze czytelników
Już się nie klika to mają w nosie update poradnika.
Dzięki za poradę. napewno skorzystam na tym.
Zaktualizujcie drzewka umiejętności - są stare a przecież już tyle czasu minęło od premiery nowych wersji z przebudowanymi drzewkami.
Wcale nie przydatny. Złe informacje są równie szkodliwe jak brak informacji (a może nawet bardziej?).
Planujecie zrobić update poradnika do wersji 2.0? Rozumiem, że wymagałoby to sporo pracy, ale w chwili obecnej to poradnik jest trochę nieprzydatny.
Brawo rynsztok!!!! Jeszcze kilka dni temu nie musiałem kupić abonamentu żeby zobaczyć tekst.....to się widzę skończyło. No to powodzenia w szambie buahahaha
Melina Wakako, spotkanie z Takemurą - "Koty w ciemności" - widzę Takemurę i nic się nie dzieje ???
Kotoś wie o co chodzi ?
Nie pojawia mi się na mapie Cyberpsychol “Krwawy Rytuał” mimo zrobionej misji “wielki sen”. To błąd czy ja robię coś nie tak?
Już pomijam fakt że nie mogę wezwać swojego auta od czasu nowej aktualizacji
Gdzie zdobyć kurtkę Valetinas.Kurtka Misty zajebista.A poza tym podobna jest do kogoś z polskich śpiwaczek. I podobno się tam udaje
Co mam zrobić jak niepojawia mi się w ekwipunku ręka silverhanda
Robie tą misjie już 13 raz a nadal nie chce się pojawić pomocyy
Wyczyściłem całą mape z każdego pobocznego questa itp a dalej nie moge zdobyć osiągnięcia za Dzielnice Santo Domingo jakieś pomysły?
A czy masz wszystkie rzeczy johnnego silverhanda ,bo jeśli nie to w którymś zleceniu od wakako są spodnie silverhanda albo buty nie pamiętam a po skończeniu zleceń dla wakako to rouge się odezwię i da ci coś od johhnego
Jeśli nie masz rzeczy johnnego silverhanda to masz problem bo masz wszystko zrobione a na zleceniu od wakako są spodnie silverhanda więc musiał byś od początku
Misja Interregnum. Wziąłem sprzęt i zamieniłem się w zabójcę. Tyle, że pokazuje mi się ciągle zadanie porozmawiaj z mr handsem. Jest tylko jedna opcja o voodoo boysach i netwatch. Zadanie nie idzie do przodu.
Drugi zgrzyt to zadanie wdowa i i miecz ok Wakako. Stoję jak głupi przy mojej zbrojowni i nic się nie dzieje. Czy ktoś wie, co się dzieje z tymi dwoma zadaniami? Resztę wykonałem bez problemu.
Poza tym fantastycznie się grało a poradnik pomógł.
Japierdziele ???? To ja, jak kretyn skakałem po budynkach, rurach i kto wie czym jeszcze, żeby zdobyć tą karte nr 2, a wystarczylo uzyc windy...
Ja to samo. Nie mogłem znaleźć windy ani schodów więc wskoczyłem tam po innych budynkach.
A jest szansa zaktualizować poradnik w PDF? Nie ma w nim uwzględnionego dodatku, a jest tylko podstawa...
Witam bo w tym zadaniu zabiłem Angelica i po wyjściu od z pokoju gdzie napotkałem ripera powiedział mi że kosiarze nic nam nie zrobią ich też zabiłem i dostałem dodatkowy cel pokonaj animalsów i nie wiem jak tam się dostać bo cel znajduje się pod ziemią....
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
