Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Skok na głęboką wodę (The Heist).
V wykonał wszystkie wstępne zadania zlecone mu przez Dexa: spotkał się z Evelyn Parker, a do tego zdobył od gangu Maelstromu robota Flathead. Pora udać się na spotkanie z DeShawnem, by omówić dalszy plan działania.
Nagrody za wykonanie misji: 1 Street Cred, 1 Punkt Atrybutów, 1 Punkt Atutów.
- Udaj się do Afterlife (Head to the Afterlife)
- Weź udział w briefingu (Take part in the briefing)
- Idź za Jackiem (Follow Jackie)
- Za pomocą skanera znajdź wejście dla Flatheada (Scan for an entry point for the Flathead)
- Idź do apartamentu Yorinobu (Head to Yorinobu's penthouse)
- Idź do drzwi balkonowych (Go to the balcony door)
- Idź do windy (Reach the elevator)
- Dostań się do windy do garażu (Reach the elevator to the garage)
- Wejdź do Delamaina (Enter the Delamain)
- Idź do pokoju 204 (Head to room 204)
Udaj się do Afterlife (Head to the Afterlife)
Przy magazynach All Foods znajdziesz punkt szybkiej podróży dzięki któremu możesz natychmiast przenieść się do klubu Afterlife bez konieczności przebijania się przez miasto.

Gdy będziesz już na miejscu, idź porozmawiać z Jackiem, który czeka na V przed zejściem do klubu. Po krótkiej rozmowie idź za przyjacielem i poczekaj przy barze na spotkanie z Dexem.
Weź udział w briefingu (Take part in the briefing)

Gdy ochroniarz przyjdzie po was do baru, idź na spotkanie z Dexem do jego prywatnej kabiny. T-bug będzie już na miejscu. Włóż Flatheada do walizki.

Zanim zaczniecie briefing, Dex będzie miał jedno pytanie do V - jak poszło spotkanie z Evelyn Parker.
- Bardzo dobrze. Pokazała mi wnętrze Konpeki Plaza (Pretty well. Saw Konpeki Plaza from the inside): mówisz o nagraniu z wnętrza apartamentu Yorinobu Arasaki, które zobaczyłeś w Lizzie's. Gdy wybierzesz tę opcję, Dex nie będzie co do tego przekonany więc ponownie zapyta, czy kryje się za tym coś więcej. Możesz dalej trzymać się planu Evelyn (wykluczenie Dexa), zasiać w fixerze ziarnko niepewności (Jest w niej coś dziwnego) lub powiedzieć mu prawdę (Tak. Twierdzi, że Cię nie potrzebujemy);
- Nieźle. Chce Cię wykiwać (Not bad. But She wants to cut you loose): jeśli powiesz co planuje Evelyn, Dex w ramach podziękowania zwiększy później Twoją działkę do 40%. Jeśli nie zdradzisz tej informacji możesz próbować negocjować, ale nie dostaniesz więcej niż 35%.

Po tym krótkim wstępie weź drzazgę od Dexa i użyj jej, by obejrzeć szczegóły zlecenia. Zadanie ma zostać przeprowadzone po cichu, bez zwracania na siebie uwagi i bez ofiar. Po prezentacji możesz zadać Dexowi kilka dodatkowych pytań. Gdy Jackie zapyta, czy jesteś gotów, możesz od razu przytaknąć lub powiedzieć, że potrzebujesz więcej czasu. Jeśli chcesz wykonać inne zlecenia przed podjęciem się zadania głównego, pamiętaj, by wychodząc z loży zabrać garnitur.
Idź za Jackiem (Follow Jackie)
Po krótkiej przejażdżce luksusową taksówką sieci Delamain, wraz z Jackiem dotrzecie pod wejście do luksusowego hotelu Konteki Plaza.

Poczekaj aż Jackie wyciągnie walizkę z Flatheadem, a następnie idź z nim do hotelu. Gdy Jackie zostanie zatrzymany przez ochroniarzy musisz wcielić się w swoją role i powiedzieć, że jesteście handlarzami bronią.

Podejdź do lady recepcji i porozmawiaj z recepcjonistką. Kobieta droid zechce poinformować pana Takiego o waszym przybyciu, a to trochę komplikuje przebieg misji. Musisz zagadać recepcjonistkę, a do wyboru możesz mieć różne warianty odpowiedzi, w zależności od rozwoju Twojej postaci. Jako Korp możesz ją zastraszyć, a w innym przypadku Jackie opowie przekonującą historyjkę.
Nie ma większego znaczenia, jak potoczy się ta rozmowa, ponieważ służy jedynie do zbudowania odpowiedniego klimatu.

Wsiądź z Jackiem do windy i pojedź do wynajętego apartamentu Lapis Lazuli na 42 piętrze. Gdy przekroczysz próg pokoju, porozmawiaj z T-Bug. Pora rozpocząć misję.
Za pomocą skanera znajdź wejście dla Flatheada (Scan for an entry point for the Flathead)

Włącz skaner i znajdź wejście do szybu, by wpuścić tam Flatheada. Znajduje się on przy oknie, na prawej ścianie od wejście, za zasłoną.

Robot niestety utknie. Weź od Jackiego chip kontrolny i przejmij kontrolę nad Flatheadem. Gdy T-Bug przełączy Cię na widok z kamery hotelowej będziesz musiał włączyć skaner i poprowadzić robota do następnego otworu wentylacyjnego. Znajdziesz go po prawej stronie, zaraz pod sufitem. Rozkaż robotowi wejść do szybu.

Gdy zostaniesz przełączony na widok z kolejnego pokoju, przeskanuj wejście do szybu wentylacyjnego, który znajduje się przy podłodze, przy oknie po lewej stronie.

Dopóki pokojówka stoi w tym miejscu, Flathead nie będzie mógł się przecisnąć. Zeskanuj termoregulator terrarium, który znajdziesz po prawej stronie, a następnie przy pomocy Flatheada obniż temperaturę.

Gdy pokojówki pójdą sprawdzić co dzieje się z terrarium, rozkaż Flatheadowi wejść do wcześniej przeskanowanego szybu wentylacyjnego.

Następna sekcja jest bardzo prosta. Skieruj Flatheada do szybu wentylacyjnego na końcu korytarza, by dostać się do pokoju ochrony.

Teraz musisz sforsować zamek, by dostać się do pomieszczenia rezydenta. Robot niestety nie poradzi sobie z tym zadaniem więc musisz poszukać innego rozwiązania. Włącz skaner i poszukaj gniazda sieci CCTV. Znajdziesz je po przy podłodze, po lewej stronie od drzwi. Podłącz do niego Flatheada, a następnie przełącz się na widok z kamery znajdującej się za drzwiami.
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
- Cyberpunk 2077: Opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Wątek główny
- Cyberpunk 2077: Akt 1
- Cyberpunk 2077: Miasto snów/The Ripperdoc - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Pierwsza zasada Afterlife/The Ride - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Operacja Firestorm/Love Like Fire - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk 2077: Akt 1
- Cyberpunk 2077: Wątek główny
- Cyberpunk 2077: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Już się nie klika to mają w nosie update poradnika.
Dzięki za poradę. napewno skorzystam na tym.
Zaktualizujcie drzewka umiejętności - są stare a przecież już tyle czasu minęło od premiery nowych wersji z przebudowanymi drzewkami.
Wcale nie przydatny. Złe informacje są równie szkodliwe jak brak informacji (a może nawet bardziej?).
Planujecie zrobić update poradnika do wersji 2.0? Rozumiem, że wymagałoby to sporo pracy, ale w chwili obecnej to poradnik jest trochę nieprzydatny.
Brawo rynsztok!!!! Jeszcze kilka dni temu nie musiałem kupić abonamentu żeby zobaczyć tekst.....to się widzę skończyło. No to powodzenia w szambie buahahaha
Melina Wakako, spotkanie z Takemurą - "Koty w ciemności" - widzę Takemurę i nic się nie dzieje ???
Kotoś wie o co chodzi ?
Nie pojawia mi się na mapie Cyberpsychol “Krwawy Rytuał” mimo zrobionej misji “wielki sen”. To błąd czy ja robię coś nie tak?
Już pomijam fakt że nie mogę wezwać swojego auta od czasu nowej aktualizacji
Gdzie zdobyć kurtkę Valetinas.Kurtka Misty zajebista.A poza tym podobna jest do kogoś z polskich śpiwaczek. I podobno się tam udaje
Co mam zrobić jak niepojawia mi się w ekwipunku ręka silverhanda
Robie tą misjie już 13 raz a nadal nie chce się pojawić pomocyy
Wyczyściłem całą mape z każdego pobocznego questa itp a dalej nie moge zdobyć osiągnięcia za Dzielnice Santo Domingo jakieś pomysły?
A czy masz wszystkie rzeczy johnnego silverhanda ,bo jeśli nie to w którymś zleceniu od wakako są spodnie silverhanda albo buty nie pamiętam a po skończeniu zleceń dla wakako to rouge się odezwię i da ci coś od johhnego
Jeśli nie masz rzeczy johnnego silverhanda to masz problem bo masz wszystko zrobione a na zleceniu od wakako są spodnie silverhanda więc musiał byś od początku
Misja Interregnum. Wziąłem sprzęt i zamieniłem się w zabójcę. Tyle, że pokazuje mi się ciągle zadanie porozmawiaj z mr handsem. Jest tylko jedna opcja o voodoo boysach i netwatch. Zadanie nie idzie do przodu.
Drugi zgrzyt to zadanie wdowa i i miecz ok Wakako. Stoję jak głupi przy mojej zbrojowni i nic się nie dzieje. Czy ktoś wie, co się dzieje z tymi dwoma zadaniami? Resztę wykonałem bez problemu.
Poza tym fantastycznie się grało a poradnik pomógł.
Japierdziele ???? To ja, jak kretyn skakałem po budynkach, rurach i kto wie czym jeszcze, żeby zdobyć tą karte nr 2, a wystarczylo uzyc windy...
Ja to samo. Nie mogłem znaleźć windy ani schodów więc wskoczyłem tam po innych budynkach.
A jest szansa zaktualizować poradnik w PDF? Nie ma w nim uwzględnionego dodatku, a jest tylko podstawa...
Witam bo w tym zadaniu zabiłem Angelica i po wyjściu od z pokoju gdzie napotkałem ripera powiedział mi że kosiarze nic nam nie zrobią ich też zabiłem i dostałem dodatkowy cel pokonaj animalsów i nie wiem jak tam się dostać bo cel znajduje się pod ziemią....
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
