Cyberpunk Phantom Liberty: Dzień próby - solucja, opis przejścia
Dzień próby to quest z ważnego wyboru z Phantom Liberty. Solucja z naszego poradnika do Cyberpunka 2077 informuje jak zaliczyć spotkanie z Kurtem Hansenem, kiedy pojawia się ważny wybór i jak uciec ze stadionu po udzieleniu pomocy Songbird lub Reedowi.
Aktualizacja:
Dzień próby jest jednym z najważniejszych głównych questów rozszerzenia Widmo Wolności do gry Cyberpunk 2077. Opis przejścia z naszego poradnika informuje jak dotrzeć na stadion, jak przygotować się do rozmowy, jakich odpowiedzi udzielać Hansonowi, kiedy pojawia się moment ważnego wyboru oraz jak uciec ze stadionu przy wsparciu ze strony Reeda lub Songbird.
- Dotarcie do stadionu i zaparkowanie pojazdu w garażu
- Podążanie za Murphym
- Spotkanie z Kurtem Hansenem
- Ważny wybór - sprzymierzenie się z Songbird lub Reedem
- Wariant 1 - Pomoc Songbird w ucieczce
- Wariant 2 - Pomoc Reedowi w pojmaniu Songbird
Dotarcie do stadionu i zaparkowanie pojazdu w garażu

- Quest rozpocznie się od razu po ukończeniu zadania Kryzys tożsamości z wyeliminowania pary netrunnerów. Nie możecie powrócić do swobodnej eksploracji do momentu ukończenia tego zadania. W drodze na stadion unikajcie łamania przepisów i niepotrzebnych zderzeń żeby nie doprowadzić do niechcianego pościgu.
- Wjedźcie do parkingu podziemnego i zatrzymajcie się przy punkcie weryfikacji tożsamości. Zaparkujcie w wyznaczonym miejscu i wysiądźcie z auta.
Podążanie za Murphym

- Alex powie Wam o możliwości przejrzenia akt postaci, pod którą się podszywacie. (domyślnie klawisz V). Dowiecie się o przeszłości Aymerica oraz o jego przyzwyczajeniach - wiedza ta przyda się podczas spotkania z Kurtem Hansenem.
- Po wyjściu z auta i rozmowie z Alex przywita Was Murphy. Musicie iść za nim do windy. Po drodze trzeba zostawić bronie w szafce (odzyskacie je w dalszej części questu). Możecie wypytać się Murphy'ego o szczegóły operacji lub skupić się na dotarciu do Hansena.
Akta możecie do woli wywoływać na ekranie i nie trzeba ich zapamiętywać.
Spotkanie z Kurtem Hansenem

- Rozmowę z Kurtem Hansenem powinniście potraktować w pewnym stopniu jako przesłuchanie. Musicie udzielać odpowiedzi i zachowywać się zgodne z aktami Waszego netrunnera.
- Pierwsza pomyłka zostanie odnotowana przez Hansena i możecie kontynuować spotkanie lub wybronić się specjalną opcją dialogową wysokiego Opanowania (wymagane 13 punktów atrybutu).

- Przy drugiej pomysłce jest ryzyko, że V i Alex zostaną zamordowani. Stanie się tak jeśli nie wybierzcie szybko opcji ucieczki.

Najważniejsze momenty rozmowy jako Aymeric to:
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
- Cyberpunk Phantom Liberty: Phantom Liberty
- Cyberpunk Phantom Liberty: Opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Główny wątek
- Cyberpunk Phantom Liberty: Terra Incognita - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Ostatni lot - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Wszyscy ludzie prezydentki - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Draft w Dogtown - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Głębokie rany i stare blizny - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Ręka rękę myje - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Czarne czy czerwone? - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Zasady gry - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Kryzys tożsamości - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Dzień próby - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Ciernie i gwiazdy - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Pętla - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Przesyłka do Los Padres - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Ku otchłani - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Powrót do domu - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Koniec gry - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Żywot spokojnego człowieka - solucja, opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Główny wątek
- Cyberpunk Phantom Liberty: Opis przejścia
- Cyberpunk Phantom Liberty: Phantom Liberty
Komentarze czytelników
Już się nie klika to mają w nosie update poradnika.
Dzięki za poradę. napewno skorzystam na tym.
Zaktualizujcie drzewka umiejętności - są stare a przecież już tyle czasu minęło od premiery nowych wersji z przebudowanymi drzewkami.
Wcale nie przydatny. Złe informacje są równie szkodliwe jak brak informacji (a może nawet bardziej?).
Planujecie zrobić update poradnika do wersji 2.0? Rozumiem, że wymagałoby to sporo pracy, ale w chwili obecnej to poradnik jest trochę nieprzydatny.
Brawo rynsztok!!!! Jeszcze kilka dni temu nie musiałem kupić abonamentu żeby zobaczyć tekst.....to się widzę skończyło. No to powodzenia w szambie buahahaha
Melina Wakako, spotkanie z Takemurą - "Koty w ciemności" - widzę Takemurę i nic się nie dzieje ???
Kotoś wie o co chodzi ?
Nie pojawia mi się na mapie Cyberpsychol “Krwawy Rytuał” mimo zrobionej misji “wielki sen”. To błąd czy ja robię coś nie tak?
Już pomijam fakt że nie mogę wezwać swojego auta od czasu nowej aktualizacji
Gdzie zdobyć kurtkę Valetinas.Kurtka Misty zajebista.A poza tym podobna jest do kogoś z polskich śpiwaczek. I podobno się tam udaje
Co mam zrobić jak niepojawia mi się w ekwipunku ręka silverhanda
Robie tą misjie już 13 raz a nadal nie chce się pojawić pomocyy
Wyczyściłem całą mape z każdego pobocznego questa itp a dalej nie moge zdobyć osiągnięcia za Dzielnice Santo Domingo jakieś pomysły?
A czy masz wszystkie rzeczy johnnego silverhanda ,bo jeśli nie to w którymś zleceniu od wakako są spodnie silverhanda albo buty nie pamiętam a po skończeniu zleceń dla wakako to rouge się odezwię i da ci coś od johhnego
Jeśli nie masz rzeczy johnnego silverhanda to masz problem bo masz wszystko zrobione a na zleceniu od wakako są spodnie silverhanda więc musiał byś od początku
Misja Interregnum. Wziąłem sprzęt i zamieniłem się w zabójcę. Tyle, że pokazuje mi się ciągle zadanie porozmawiaj z mr handsem. Jest tylko jedna opcja o voodoo boysach i netwatch. Zadanie nie idzie do przodu.
Drugi zgrzyt to zadanie wdowa i i miecz ok Wakako. Stoję jak głupi przy mojej zbrojowni i nic się nie dzieje. Czy ktoś wie, co się dzieje z tymi dwoma zadaniami? Resztę wykonałem bez problemu.
Poza tym fantastycznie się grało a poradnik pomógł.
Japierdziele ???? To ja, jak kretyn skakałem po budynkach, rurach i kto wie czym jeszcze, żeby zdobyć tą karte nr 2, a wystarczylo uzyc windy...
Ja to samo. Nie mogłem znaleźć windy ani schodów więc wskoczyłem tam po innych budynkach.
A jest szansa zaktualizować poradnik w PDF? Nie ma w nim uwzględnionego dodatku, a jest tylko podstawa...
Witam bo w tym zadaniu zabiłem Angelica i po wyjściu od z pokoju gdzie napotkałem ripera powiedział mi że kosiarze nic nam nie zrobią ich też zabiłem i dostałem dodatkowy cel pokonaj animalsów i nie wiem jak tam się dostać bo cel znajduje się pod ziemią....
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
