Cyberpunk 2077: Rogue Amendiares - romans/seks Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 informuje czy można rozpocząć romans z Rogue Amendiares. Dowiesz się kim jest Rogue, w jakich okolicznościach można zacieśnić relacje z Rogue, a także czy przewidziane opcje pocałowania Rogue i związania się z nią.

Strona zawiera pewne spojlery na temat Johnny'ego Silverhanda i jego obecność w grze. Zanim zabierzesz się za lekturę tej strony radzimy ukończyć co najmniej pierwszy akt kampanii. Pozwoli ci to zrozumieć rolę Johnny'ego w grze oraz to jak wyglądają jego relacje z V.

Rogue Amendiares to starsza kobieta, która w Night City z 2077 roku jest fixerką oraz dodatkowo zajmuje się prowadzeniem klubu Afterlife - Cyberpunk 2077: Rogue Amendiares - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Rogue Amendiares to starsza kobieta, która w Night City z 2077 roku jest fixerką oraz dodatkowo zajmuje się prowadzeniem klubu Afterlife. Do pierwszych spotkań z Rogue dochodzi w trakcie zaliczania wybranych misji fabularnych gry. W dalszej fazie kampanii pojawia się również możliwość rozegrania linii questów Rogue.

Rogue to dawna bliska przyjaciółka Johnnyego Silverhanda - Cyberpunk 2077: Rogue Amendiares - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Rogue to dawna bliska przyjaciółka Johnny'ego Silverhanda. Ciekawostką jest to, że w trakcie rozgrywania questów dotyczących przeglądania wspomnień Johnny'ego pojawia się znacznie młodsza Rogue. Wynika to z tego, że są to wydarzenia sprzed kilkudziesięciu lat (przykładowa scena z dołączonego obrazka pochodzi z 2013 roku). Rogue w 2077 roku jest już ponad 80-letnią kobietą, przy czym dzięki zaawansowanym zabiegom wygląda znacznie młodziej i nadal ma dużo wigoru.

1 - Cyberpunk 2077: Rogue Amendiares - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
V nie może osobiście zacieśnić swoich relacji z Rogue - Cyberpunk 2077: Rogue Amendiares - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

V nie może osobiście zacieśnić swoich relacji z Rogue. Jedyną okazją do rozegrania romantycznych scen z jej udziałem jest tymczasowe oddanie Johnny'emu kontroli nad swoim ciałem.

Wymogiem do wybrania się na randkę z Rogue jest uzyskanie "pozytywnego" zakończenia pobocznej misji Gdzie jest Johnny?, która staje się dostępna po zbliżeniu się do finału kampanii. Istotna jest wyłącznie końcowa scena tej misji, która rozgrywa się na polach naftowych. Musisz utrzymać pozytywne relacje z Johnnym i oznacza to konieczność:

  1. Umieszczenie pozytywnego / neutralnego napisu na prowizorycznym nagrobku Johnny'ego.
  2. Wybieranie pozytywnych / neutralnych opcji dialogowych podczas rozmowy z Johnnym.
Jeżeli poprawnie zachowałeś się, to Johnny poprosi V o zaproszenie Rogue na randkę w jego imieniu - Cyberpunk 2077: Rogue Amendiares - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeżeli poprawnie zachowałeś się, to Johnny poprosi V o zaproszenie Rogue na randkę w jego imieniu. Rozpocznie to powiązany ze spotkaniem z Rogue kolejny poboczny quest W starym kinie.

W ramach nowej misji W starym kinie musisz zadzwonić do Rogue, przekazać jej, że Johnny chce się z nią spotkać i odebrać ją w klubie Afterlife - Cyberpunk 2077: Rogue Amendiares - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W ramach nowej misji W starym kinie musisz zadzwonić do Rogue, przekazać jej, że Johnny chce się z nią spotkać i odebrać ją w klubie Afterlife. Rogue na randkę możesz zabrać Porsche Johnny'ego (spodziewaj się jej unikalnej reakcji) lub korzystając z dowolnego innego pojazdu.

Po spotkaniu się z Rogue wybierz dowolną odpowiedź na to kiedy Johnny "przejmie kontrolę". Wyrusz do kina samochodowego w North Oak w Westbrook.

Quest W starym kinie wymusza otwarcie drzwi prowadzących do opuszczonej lokacji (kod do drzwi to 0000), a następnie dotarcie do sali projektora - Cyberpunk 2077: Rogue Amendiares - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Quest W starym kinie wymusza otwarcie drzwi prowadzących do opuszczonej lokacji (kod do drzwi to 0000), a następnie dotarcie do sali projektora. Po wejściu w interakcję z panelem projektora V połknie pigułkę i kontrolę nad ciałem bohatera przejmie Johnny Silverhand.

Randka z Rogue zakłada wspólne oglądanie filmu, przy czym możesz oczywiście w międzyczasie prowadzić z nią rozmowę - Cyberpunk 2077: Rogue Amendiares - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Randka z Rogue zakłada wspólne oglądanie filmu, przy czym możesz oczywiście w międzyczasie prowadzić z nią rozmowę. W trakcie rozmowy możesz wybierać dowolne opcje dialogowe, np. dotyczące żalu na temat straconej szansy związania się z Rogue w przeszłości.

Jedna z późniejszych opcji zachowania dotyczy pocałowania Rogue - Cyberpunk 2077: Rogue Amendiares - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jedna z późniejszych opcji zachowania dotyczy pocałowania Rogue.

2 - Cyberpunk 2077: Rogue Amendiares - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Załączy się gorąca scena z całowania się z Rogue - Cyberpunk 2077: Rogue Amendiares - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Załączy się gorąca scena z całowania się z Rogue.

Rogue przerwie scenę całowania się i nie jest to coś, czemu można było w jakiś sposób zapobiec - Cyberpunk 2077: Rogue Amendiares - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Rogue przerwie scenę całowania się i nie jest to coś, czemu można było w jakiś sposób zapobiec. Możesz zapytać się jej o powód takiej reakcji, a dowiesz się, że nie może udawać, że przez kilkadziesiąt lat od ostatniego spotkania z "żywym" Johnnym nic się nie zmieniło.

Dzięki zaliczeniu questu z randki w kinie Rogue może pojawić się w finale kampanii i wpłynąć na dostępność jednego z zakończeń gry. Temat ten szerej opisaliśmy w osobnym rozdziale Zakończenia.