Cyberpunk 2077: Tysiące twarzy, setki miraży/Pisces (Judy) - solucja Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 możesz znaleźć opis przejścia pobocznej misji Tysiące twarzy, setki miraży - Pisces. To czwarta poboczna misja Judy. Z naszej solucji dowiesz się m.in. jak zinfiltrować apartament, jak dostać się do biura Hiromiego i jakie są warianty zachowania podczas spotkania z Maiko i Tyger Claws.

Odblokowanie zadania

Jak zacząć quest: Musisz ukończyć poboczne zadanie Pizza party - Cyberpunk 2077: Tysiące twarzy, setki miraży/Pisces (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Musisz ukończyć poboczne zadanie Pizza party. Jakiś czas po opuszczeniu przyjęcia skontaktuje się z tobą ponownie Judy i poinformuje cię o planowanym spotkaniu w Megabloku H8 w Japantown w Westbrook.

Wyrusz do megabloku i po dotarciu do niego opcjonalnie oprzyj się o balustradę żeby zaczekać do godzin wieczornych.

Dotarcie do biura Hiromiego

Przejdź do miejsca spotkania z Judy, Tomem i Roxanne - Cyberpunk 2077: Tysiące twarzy, setki miraży/Pisces (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przejdź do miejsca spotkania z Judy, Tomem i Roxanne. Możesz zadać dodatkowe pytania rozmówcom lub od razu poruszyć temat przedostania się do biura Hiromiego. Wyrusz za Judy do windy.

Na nowym piętrze przebywa kilku gangsterów Tyger Claws. Trzeba się ich pozbyć. Możesz przystąpić do otwartych walk lub odwracać ich uwagę hakując obiekty z otoczenia i atakować ich z zaskoczenia. Po zabezpieczeniu okolicy pogadaj z Judy i użyj windy towarowej żeby dotrzeć na dach.

Skręć w lewo - Cyberpunk 2077: Tysiące twarzy, setki miraży/Pisces (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Skręć w lewo. Musisz ostrożnie zeskoczyć na duży niższy balkon - istnieje tu duże ryzyko spadnięcia w przepaść, także w trakcie rozpoczęcia ewentualnych kolejnych walk. Dzieje się tak dlatego, że w wielu miejscach nie ma balustrad i cofając się czy przemieszczając w bok łatwo można niechcący spaść z balkonu.

Biuro Hiromiego jest na piętrze jego apartamentu - Cyberpunk 2077: Tysiące twarzy, setki miraży/Pisces (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Biuro Hiromiego jest na piętrze jego apartamentu. Sam apartament jest pilnowany przez kolejnych gangsterów Tyger Claws, którzy zaatakują V w momencie wykrycia. Jeśli chcesz pozostawać w ukryciu to polegaj na broni z tłumikiem.

Do apartamentu możesz wejść dolnymi drzwiami lub skorzystać ze schodów prowadzących na jego dach. Są tam wielkie okna dachowe, które możesz wykorzystywać do atakowania wrogów z wysokości lub po prostu do tego żeby wskoczyć do apartamentu przez dach.

Wejście do biura pokazuje dołączony obrazek - Cyberpunk 2077: Tysiące twarzy, setki miraży/Pisces (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejście do biura pokazuje dołączony obrazek. Zanim wejdziesz do środka proponujemy zapisać stan gry, gdyż czeka cię wybór opcji zachowania i niektóre z wariantów będą mogły doprowadzić do wszczęcia walk.

Konfrontacja w biurze Hiromiego - ważne wybory

W biurze docelowo pozostaną cztery osoby - Maiko, Hiromi oraz dwóch członków gangu Tyger Claws, którzy zostaną wybudzeni z braindansu - Cyberpunk 2077: Tysiące twarzy, setki miraży/Pisces (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W biurze docelowo pozostaną cztery osoby - Maiko, Hiromi oraz dwóch członków gangu Tyger Claws, którzy zostaną wybudzeni z braindansu. Scena negocjacji nie będzie przebiegała w zaplanowany wcześniej sposób, gdyż Maiko postanowi inaczej się zachować.

Zostaniesz zmuszony do wyboru opcji zachowania - Cyberpunk 2077: Tysiące twarzy, setki miraży/Pisces (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zostaniesz zmuszony do wyboru opcji zachowania. Ważną informacją jest to, że jest to opcja zachowania ograniczona czasowo, tak więc decyzję musisz szybko podjąć. Jeśli nie zdążysz wybrać reakcji lub przez przypadek wybierzesz złą, to rozważ wczytanie poprzedniego stanu gry żeby spotkanie w biurze rozpocząć od nowa.

Główny wariant 1 - Bardziej oczywisty wariant to doprowadzenie do walki z Tyger Claws. Stanie się tak jeśli:

  1. Ogłosisz niepodległość lalek z Chmur.
  2. Wyciągniesz broń.
W obu przypadkach rozpocznie się bitwa z Tyger Claws - tymi z biura oraz tymi przebywającymi w pozostałych pomieszczeniach apartamentu (jeśli ich wcześniej nie wyeliminowałeś) - Cyberpunk 2077: Tysiące twarzy, setki miraży/Pisces (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W obu przypadkach rozpocznie się bitwa z Tyger Claws - tymi z biura oraz tymi przebywającymi w pozostałych pomieszczeniach apartamentu (jeśli ich wcześniej nie wyeliminowałeś). Jako że wrogowie z biura dążą do ataków w walce wręcz dobrym pomysłem jest ostrzeliwanie ich zza długiej kanapy utrudniając im zbliżenie się do V.

Po wygranej bitwie zmuszony zostaniesz dodatkowo do podjęcia decyzji w sprawie Maiko - możesz pozostawić ją przy życiu lub również ją zabić - Cyberpunk 2077: Tysiące twarzy, setki miraży/Pisces (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po wygranej bitwie zmuszony zostaniesz dodatkowo do podjęcia decyzji w sprawie Maiko - możesz pozostawić ją przy życiu lub również ją zabić. Decyzja ta nie wpłynie negatywnie na twoje relacje z Judy i z lalkami, aczkolwiek sama Judy będzie początkowo zszokowana wyeliminowaniem Maiko.

Główny wariant 2 - Wariant ten zakłada, że V podzieli zdanie Tyger Claws, że Hiromi musi odejść i że musi nastąpić zmiana kierownictwa - Cyberpunk 2077: Tysiące twarzy, setki miraży/Pisces (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Główny wariant 2 - Wariant ten zakłada, że V podzieli zdanie Tyger Claws, że Hiromi musi odejść i że musi nastąpić "zmiana kierownictwa".

Jeśli wybierzesz ten wariant to szef Tyger Claws zamorduje Hiromiego i dojdzie do porozumienia - Cyberpunk 2077: Tysiące twarzy, setki miraży/Pisces (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli wybierzesz ten wariant to szef Tyger Claws zamorduje Hiromiego i dojdzie do porozumienia.

Po zakończonym spotkaniu przejdź z Maiko na balkon - Cyberpunk 2077: Tysiące twarzy, setki miraży/Pisces (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po zakończonym spotkaniu przejdź z Maiko na balkon. Czeka cię tu kolejny ważny wybór:

  1. Jeśli przyjmiesz zapłatę od Maiko to efektem tego będzie pogorszenie relacji i utrata szans na romans z Judy (romans jest dostępny tylko dla V-kobiety).
  2. Jeśli nie przyjmiesz zapłaty od Maiko to nastawienie Judy nie pogorszy się i nadal będziesz mógł z nią romansować.

Zakończenie zadania

Niezależnie jak się zachowasz warto zabrać z biura unikalny loot - ikoniczną katanę Tsumetogi - Cyberpunk 2077: Tysiące twarzy, setki miraży/Pisces (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Niezależnie jak się zachowasz warto zabrać z biura unikalny loot - ikoniczną katanę Tsumetogi.

Skorzystaj z windy żeby opuścić apartament i megablok. Końcowe spotkanie z Judy będzie różniło się w zależności od tego jak się zachowałeś. Jej negatywnej reakcji spodziewaj się tylko jeśli dogadałeś się z Tyger Claws ORAZ przyjąłeś zapłatę od Maiko. Wszystkie pozostałe warianty pozwolą ci zająć się osttanim questem Judy - W topieli.