Cyberpunk 2077: Widzimy się w Afterlife/Heroes - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz opis przejścia pobocznego zadania Widzimy się w Afterlife - Heroes. Jest to poboczny quest, który może załączyć się po ukończeniu aktu 1 kampanii i dotyczący Jackiego i Mamy Welles.

Strona zawiera spojlery co do losów Jackiego. Proponujemy rozegrać najpierw rozegrać finał aktu 1 kampanii i przejść do solucji po dotarciu do ważnego wyboru gdzie zawieźć Jackiego.

Odblokowanie zadania

Jak zacząć quest: Okazja do rozpoczęcia tego zadania pojawia się podczas zaliczania głównej misji Skok na głęboką wodę - Cyberpunk 2077: Widzimy się w Afterlife/Heroes - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Okazja do rozpoczęcia tego zadania pojawia się podczas zaliczania głównej misji Skok na głęboką wodę. Po tym jak uda ci się uciec z hotelu i wskoczyć do auta rozpocznie się scena ucieczki. Po jej zaliczeniu Delamain zapyta się V gdzie zawieźć ciało Jackiego - musisz wybrać wysłanie pojazdu do rodziny Jackiego.

1 - Cyberpunk 2077: Widzimy się w Afterlife/Heroes - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Opisywanym zadaniem możesz zająć się po awansowaniu do aktu 2 kampanii - Cyberpunk 2077: Widzimy się w Afterlife/Heroes - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Opisywanym zadaniem możesz zająć się po awansowaniu do aktu 2 kampanii. Dostaniesz wiadomość od Mamy Welles (matki Jackiego) z prośbą o skontaktowanie się z nią. Wybierz telefon i odszukaj ją na liście kontaktów. Zostaniesz zaproszony na ceremonię pogrzebową i musisz przyjąć zaproszenie.

Opis przejścia

Uroczystości odbędą się w barze El Coyote Cojo zlokalizowanym w The Glen w Heywood - Cyberpunk 2077: Widzimy się w Afterlife/Heroes - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Uroczystości odbędą się w barze El Coyote Cojo zlokalizowanym w The Glen w Heywood. Po dotarciu na miejsce zacznij od porozmawiania z Mamą Welles. Możesz się też opcjonalnie napić. V zaoferuje pomoc w uroczystościach pogrzebowych. Od Mamy Welles otrzymasz klucz do garażu Jackiego i V wyruszy na poszukiwania pamiątki po zmarłym przyjacielu.

Przy wejściu do garażu spotkasz Misty, z którą Jackie był w związku - Cyberpunk 2077: Widzimy się w Afterlife/Heroes - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przy wejściu do garażu spotkasz Misty, z którą Jackie był w związku. Użyj klucza do otwarcia garażu i rozpocznij jego eksplorację.

W odnajdywaniu interaktywnych przedmiotów do zbadania może ci pomagać skaner. W pierwszym pomieszczeniu garażu znajdziesz dwie potencjalne pamiątki - piłkę do koszykówki z autografem oraz książkę Ernesta Hemingwaya.

Opcjonalnie możesz odblokować drzwi do drugiej części garażu - klucz do pokoju Jackeigo leży na biurku - Cyberpunk 2077: Widzimy się w Afterlife/Heroes - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Opcjonalnie możesz odblokować drzwi do drugiej części garażu - klucz do pokoju Jackeigo leży na biurku.

W drugim pomieszczeniu garażu możesz ponownie porozmawiać z Misty. Znajdują się tu dwie inne możliwe pamiątki - butelka rzadkiej tequilli oraz skórzany pas. Możesz zabrać ze sobą tylko jedną pamiątką lub wziąć wszystkie cztery.

Misty nie będzie chciała brać udział w ceremoniach pogrzebowych z uwagi na niechęć do jej osoby ze strony Mamy Welles - Cyberpunk 2077: Widzimy się w Afterlife/Heroes - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Misty nie będzie chciała brać udział w ceremoniach pogrzebowych z uwagi na niechęć do jej osoby ze strony Mamy Welles. Możesz opcjonalnie porozmawiać z Misty i uszanować jej decyzję lub nakłonić ją do dołączenia do obrzędu. Jej obecność (lub jej brak) nie zmieni w żaden sposób końcowej części questu.

Powróć do baru, w którym rozpocznie się ceremonia ofrenda. W trakcie ceremonii nadejdzie docelowo kolej na V - możesz pozostać na miejscu lub wstać z kanapy i podzielić się własną historią na temat Jackiego, a następnie położyć na ołtarzu wybraną przez siebie pamiątkę.

Po zakończonej ofrendzie możesz pogadać z Mamą Welles i przekonać ją żeby dała Misty szansę - Cyberpunk 2077: Widzimy się w Afterlife/Heroes - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po zakończonej ofrendzie możesz pogadać z Mamą Welles i przekonać ją żeby dała Misty szansę. Od Mamy Welles otrzymasz klucz do motocykla Jackiego, który stanie się własnością V. Od tej pory możesz przyzywać motocykl z listy posiadanych pojazdów.

Zanim wyjdziesz z baru i zakończysz quest możesz opcjonalnie porozmawiać z kilkoma postaciami obecnymi na pożegnaniu Jackiego - są to członkowie gangu Valentinos, barman, Padre i Viktor.

Ciekawostka - Jeśli podczas rozgrywania głównej misji Bilet wstępu wykazałeś się znajomością motocykli i podpowiedziałeś Jackiemu jak usprawnić jego maszynę, to uzyskasz dostęp do motocykla poddanego tuningowi (Jackie's Tuned Arch). W przeciwnym razie będzie to "zwykły" model.

Alternatywne rozwiązanie

Cały quest z wzięcia udziału w ofrendzie zostanie pominięty jeśli w trakcie sceny w samochodzie w głównym zadaniu Skok na głęboką wodę zdecydowałeś się na wysłanie ciała Jackiego do Viktora - Cyberpunk 2077: Widzimy się w Afterlife/Heroes - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Cały quest z wzięcia udziału w ofrendzie zostanie pominięty jeśli w trakcie sceny w samochodzie w głównym zadaniu Skok na głęboką wodę zdecydowałeś się na wysłanie ciała Jackiego do Viktora.

W tym przypadku twoja interakcja z Mamą Welles ograniczy się do otrzymania od niej wiadomości tekstowej i opcjonalnie porozmawiania z kobietą drogą telefoniczną. Przy wejściu do mieszkania V znajdziesz karton z kluczem do motocykla Jackiego, który stanie się teraz własnością bohatera. Nie stracisz więc szansy dodania tej maszyny do swojego garażu.