Cyberpunk 2077: Sasquatch - boss, jak pokonać? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz informacje jak pokonać Sasquatch - Matildę K. Rose, która jest jednym z bossów głównego wątku fabularnego gry. Dowiesz się gdzie przebywa Sasquatch, jak unikać jej ataków, jak uniemożliwić Sasquatch regenerację zdrowia i jaka jest nagroda za rozprawienie się z Sasquatch.

Sasquatch - ogólne informacje

Sasquatch - Matilda K - Cyberpunk 2077: Sasquatch - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sasquatch - Matilda K. Rose to przywódczyni gangu Animals, czyli jednego z największych w świecie gry Cyberpunk 2077. To frakcja skupiająca zdziczałych i bezlitosnych członków społeczności Night City, którzy dążą do wysokiej sprawności fizycznej.

Do konfrontacji z Sasquatch dochodzi w trakcie rozgrywania misji fabularnej Rozpoznanie wzorca - I Walk the Line - Cyberpunk 2077: Sasquatch - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Do konfrontacji z Sasquatch dochodzi w trakcie rozgrywania misji fabularnej Rozpoznanie wzorca - I Walk the Line. Rozgrywa się ją podczas pobytu w dzielnicy Pacifica i po nawiązaniu współpracy z gangiem Voodoo Boys.

V musi zinfiltrować opuszczone centrum handlowe, które zostało zajęte przez wrogi gang Animals. Na Sasquatch wpadniesz w trakcie eksploracji centrum, a konkretnie podczas poszukiwań agenta NetWatch ukrywającego się w kinie.

Czy można uniknąć pojedynku z Sasquatch?

1 - Cyberpunk 2077: Sasquatch - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Tak, jest to możliwe - Cyberpunk 2077: Sasquatch - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tak, jest to możliwe. Na taki krok radzimy zdecydować się tylko jeśli twoja postać jest zbyt słaba żeby pokonać Sasquatch. Celowe uniknięcie walki pozbawi cię okazji do zdobycia punktów doświadczenia i unikalnego lootu pozostawianego przez Sasquatch. Do uniknięcia starcia nie potrzebujesz bardzo rozwiniętego skradania się. Zaczekaj aż Sasquatch zakończy rozmowę i nie zbliżaj się do niej. W międzyczasie warto zapisać stan gry na wypadek gdyby skradanie zakończyło się niepowodzeniem.

Możesz skradać się dzięki odwracaniu uwagi Sasquatch. Użyj hakowania na jednej z płyt w podłodze po to żeby ją wysunąć, a następnie aktywuj hack odwrócenia uwagi przeciwnika.

2 - Cyberpunk 2077: Sasquatch - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Zacznij skradać się przy lewej ścianie omijając dzięki temu Sasquatch - Cyberpunk 2077: Sasquatch - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zacznij skradać się przy lewej ścianie omijając dzięki temu Sasquatch. Docelowo będziesz mógł dotrzeć do przejścia do kina zlokalizowanego za miejscem, w którym początkowo stała Sasquatch.

Dwie uwagi:

  1. Skradania się możesz też użyć do ataku z zaskoczenia na Sasquatch. Po tym jak znajdziesz się za jej plecami możesz sabotować fioletowy pojemnik i skrócić czas trwania walki.
  2. Wyjście z areny będzie otwarte tylko jeśli nie doprowadziłeś do walki z Sasquatch. Jeśli zostaniesz zauważony, to wyjście to zamknie się i pozostanie zamknięte do momentu rozprawienia się z bossem.

Sasquatch - opis pojedynku z bossem

Sasquatch początkowo nie zauważy V i możesz to wykorzystać np - Cyberpunk 2077: Sasquatch - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sasquatch początkowo nie zauważy V i możesz to wykorzystać np. do zeskanowania jej i zainteresowania się dostępnymi hackami. Możesz też wstępnie rozejrzeć się po arenie walk polegając na skradaniu się oraz spróbować zakraść się do Sasquatch od tyłu i sabotować zbiornik na jej plecach (więcej informacji o skradaniu znajdziesz w poprzednim podpunkcie).

Nie możesz łatwo pokonać Sasquatch, gdyż początkowo będzie używała silnej regeneracji zdrowia. Praktycznie każdy atak w jej stronę zostanie zniwelowany, gdyż zdoła się uleczyć. Rozwiązanie tego problemu znajdziesz w dalszej części opisu.

Sasquatch dysponuje zaawansowanymi wszczepami i jednym z najczęściej używanych przez nią jest sprint slalomem w stronę V - Cyberpunk 2077: Sasquatch - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sasquatch dysponuje zaawansowanymi wszczepami i jednym z najczęściej używanych przez nią jest sprint slalomem w stronę V. Musisz być gotowy na to, że kobieta na sam koniec sprintu wykona silny atak dwuręcznym młotem. Najlepiej jest postarać się jej uciec lub wykonać unik w bok / do tyłu żeby nie zostać uderzonym.

Sasquatch może też rzucać młotem - także i w tym przypadku idealną reakcją jest wykonanie uskoku w bok.

Jeżeli zostaniesz powalony na ziemię, to Sasquatch może złapać bohatera i podjąć próbę zhakowania twoich systemów - Cyberpunk 2077: Sasquatch - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeżeli zostaniesz powalony na ziemię, to Sasquatch może złapać bohatera i podjąć próbę zhakowania twoich systemów. Będzie to skutkowało zniekształceniami obrazu i ostrzeżeniem od Placide'a o próbie włamu NetWatch. Jeżeli V zostanie "całkowicie" zhakowany, to będzie to równoznaczne z przegraną. Nie musisz na szczęście bardzo śpieszyć się z dokończeniem pojedynku z Sasquatch po tym jak dojdzie do włamu. Nadal powinieneś mieć dużo czasu na dokończenie walki.

Sasquatch jest w stanie również wysuwać bariery, które mogą utrudniać ostrzeliwanie jej na odległość - Cyberpunk 2077: Sasquatch - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sasquatch jest w stanie również wysuwać bariery, które mogą utrudniać ostrzeliwanie jej na odległość. Jest to na szczęście problem tylko w początkowej fazie tej konfrontacji.

Słaby punkt na ciele Sasquatch to fioletowy pojemnik na jej plecach - musisz zajmować się atakowaniem go - Cyberpunk 2077: Sasquatch - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Słaby punkt na ciele Sasquatch to fioletowy pojemnik na jej plecach - musisz zajmować się atakowaniem go. Najłatwiej jest czekać aż kobieta wykona jakiś silny powolny atak i uskakiwać w bok. Wykorzystuj to, że Sasquatch potrzebuje chwili żeby obrócić się w stronę V i ostrzeliwuj lub uderzaj bronią białą fioletowy pojemnik.

Jeśli grasz hakerem to możesz też ułatwić sobie sprawę w inny sposób - użyj hacka Restart optyki (Reboort Optics) na Sasquatch żeby ją tymczasowo oślepić i zatrzymać. Da ci to dużo czasu żeby znaleźć się za jej plecami i ostrzelać lub nawet od razu sabotować zbiornik.

Zniszczenie fioletowego pojemnika pozbawi Sasquatch około 1/4 paska zdrowia - Cyberpunk 2077: Sasquatch - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zniszczenie fioletowego pojemnika pozbawi Sasquatch około 1/4 paska zdrowia. Najważniejszą informacją jest jednak to, że boss nie będzie mógł się automatycznie leczyć. Od tego momentu będziesz mógł na poważnie zacząć osłabiać Sasquatch.

Od tego momentu Sasquatch będzie próbowała dążyć do wyprowadzania bardziej standardowych ataków w walce na wręcz - Cyberpunk 2077: Sasquatch - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Od tego momentu Sasquatch będzie próbowała dążyć do wyprowadzania bardziej standardowych ataków w walce na wręcz. Oznacza to, że dobrą taktyką może być atakowanie bossa na dystans wykorzystując do tego celu arsenał broni palnej. W razie odnoszenia obrażeń używaj sprintu żeby oddalić się od Sasquatch i rozpocząć leczenie.

Jeśli chcesz ukończyć grę nie zabijając żadnych postaci (nie ma za to żadnej nagrody), to możesz korzystać z technik obezwładniających (Non-Lethal) podczas pojedynku z Sasquatch.

3 - Cyberpunk 2077: Sasquatch - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Słabością Sasquatch jest ogień - Cyberpunk 2077: Sasquatch - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Słabością Sasquatch jest ogień. Jeśli chcesz zadawać jej większe obrażenia, to możesz polegać np. na granatach zapalających czy na ostrzach modliszkowych z zainstalowaną modyfikacją termalną.

Jeśli grasz postacią hakera, to warto też wyposażyć się przed walką w hacka bojowego Przegrzanie (Overheat). Jest on w stanie nakładać stan podpalenia na atakowanych przeciwników. Wszystkie wymienione techniki pozwolą ci szybciej wyczerpywać pasek zdrowia Sasquatch.

Pokonany boss pozostawi po sobie m - Cyberpunk 2077: Sasquatch - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pokonany boss pozostawi po sobie m.in. legendarny pistolet M-10AF Lexington, który posiada aż 5 slotów - na lunetę, lufę oraz 3 mody. Może on ponadto zadawać obrażenia termiczne i podpalać wrogów, a także oferuje premię do wielkości obrażeń przy trafieniach w głowę. Przy ciele Sasquatch znajdziesz też sporo kredytów.