Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 zawiera opis przejścia pobocznej misji Stróże bezprawia - I Fought the Law. Jest to pierwszy quest, w którym pojawia się detektyw River Ward - potencjalny kandydat do romansu dla V-kobiety. Zadanie to dotyczy śledztwa w sprawie śmierci burmistrza Night City. Z naszej solucji dowiesz się m.in. jak poprawnie przeanalizować braindans burmistrza i jak zbadać magazyn/klub Red Queen's Race.

Odblokowanie zadania

Jak zacząć quest: Na potrzeby rozpoczęcia tego questu do V musi zadzwonić Elizabeth Peralez - Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Na potrzeby rozpoczęcia tego questu do V musi zadzwonić Elizabeth Peralez. Jest to osoba, którą bohater wcześniej w ogóle nie znał. Elizabeth może dowiedzieć się o V i jego umiejętnościach w toku gry.

Telefon od Elizabeth nie nastąpi wcześniej niż po ukończeniu głównego zadania Pasażer. Jeśli nadal Elizabeth nie zadzwoniła, to popracuj nad zwiększeniem reputacji V w niektórych dzielnicach miasta (np. w Heywood albo w Westbrook), czyli po prostu zajmuj się kontraktami i reaguj na prośby o pomoc ze strony NCPD.

Elizabeth nie będzie chciała przez telefon wyjawić szczegółów zadania, które chce zlecić V, ale mimo wszystko musisz zgodzić się na spotkanie w dzielnicy The Glen w Heywood - Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Elizabeth nie będzie chciała przez telefon wyjawić szczegółów zadania, które chce zlecić V, ale mimo wszystko musisz zgodzić się na spotkanie w dzielnicy The Glen w Heywood.

Po dotarcu na miejsce znajdziesz zaparkowaną limuzynę. Wsiądź do niej. W środku będą na ciebie czekali Elizabeth Peralez oraz jej mąż Jefferson Peralez. Dowiesz się, że chcą oni sprawdzić sprawę śmierci burmistrza Luciusa Rhyne'a. Od Jeffersona otrzymasz drzazgę z nagraniem BD, które będzie trzeba przeanalizować.

Obejrzenie braindansu i odnalezienie śladów

Rozpocznij od obejrzania całego braindanceu - trwa on około 1 minuty i 30 sekund - Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Rozpocznij od obejrzania całego braindance'u - trwa on około 1 minuty i 30 sekund. Przewiń następnie braindans do początku żeby zacząć go szczegółowo analizować.

W okolicach 0:11 możesz na warstwie wizualnej przeskanować Weldona Holta - zastępcę zmarłego burmistrza.

Przełącz się na warstwę audio i pozostań skupiony na postaci Welda Holta - Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przełącz się na warstwę audio i pozostań skupiony na postaci Welda Holta. Chodzi o to żeby podsłuchać jego rozmowę. Dowiesz się o Red Queen's Race.

Powróć na warstwę wizualną - Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Powróć na warstwę wizualną. W okolicach 0:30 możesz zeskanować framugę drzwi, którymi wyszedł Weldon Holt. Wyceluj dokładnie w podświetloną na żółto framugę, gdyż tylko wtedy rozpocznie się skanowanie i ślad zostanie uznany za zbadany.

Przewiń nagranie do około 1:00 i zeskanuj Petera Horvatha, który pojawił się w drugim pomieszczeniu - Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przewiń nagranie do około 1:00 i zeskanuj Petera Horvatha, który pojawił się w drugim pomieszczeniu.

Pozostań w tym samym miejscu na linii czasu i zeskanuj ekran CCTV znajdujący się niedaleko miejsca, z którego przyszedł Horvath, po drugiej stronie bramki ochrony - zaznaczyliśmy go na dołączonym obrazku - Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pozostań w tym samym miejscu na linii czasu i zeskanuj ekran CCTV znajdujący się niedaleko miejsca, z którego przyszedł Horvath, po drugiej stronie bramki ochrony - zaznaczyliśmy go na dołączonym obrazku.

To wszystkie główne ślady i możesz zakończyć braindans lub odkryć jeszcze jeden, opcjonalny ślad - Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

To wszystkie główne ślady i możesz zakończyć braindans lub odkryć jeszcze jeden, opcjonalny ślad. Przełącz się w tym celu na warstwę audio i cofnij nagranie do okolic 1:00, czyli momentu pojawienia się Horvatha. Namierz go w trybie audio i ustaw kamerę w taki sposób żeby można było usłyszeć piosenkę, którą nuci pod nosem.

Po zakończeniu analizy i powrocie do prawdziwego świata wysłuchaj rozmowy z Elizabeth i Jeffersonem, którzy odlecą na pokładzie AV. V wypyta się rozmówców o detektywa z nagrania - dowiesz się kim jest River Ward i gdzie go znaleźć.

Spotkanie się z detektywem Wardem

Musisz zacząć od zadzwonienia do River Warda - numer telefonu detektywa znalazł się automatycznie na liście kontaktów V - Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz zacząć od zadzwonienia do River Warda - numer telefonu detektywa znalazł się automatycznie na liście kontaktów V.

Miejsce spotkania z Wardem to jadłodajnia Chubby Buffalo's znajdująca się w dzielnicy The Glen w Heywood. W restauracji będzie też przebywał detektyw Han. W trakcie spotkania nie czekają cię wybory i V zawsze wyjawi, że wynajęło go małżeństwo Peralez.

Po rozmowie wsiądź do auta Warda - Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po rozmowie wsiądź do auta Warda. Możesz wybrać kolejny cel podróży:

  1. Spotkanie się z szefową Horvatha - Christine Markov
  2. Spotkanie się z informatorem Warda

Nie jest to istotny wybór, gdyż bohaterowie docelowo zbadają obie lokacje.

Spotkanie z Christine Markov

W celu odnalezienia Christine Markov trzeba przeszukać oznaczone na mini-mapie na żółto targowisko Cherry Blossom Market - Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W celu odnalezienia Christine Markov trzeba przeszukać oznaczone na mini-mapie na żółto targowisko Cherry Blossom Market. Możesz opcjonalnie wypytywać się napotykanych handlarzy o miejsce pobytu kobiety - jej stoisko pokazuje dołączony obrazek.

Po tym jak dokończysz przepytywanie jej pogadaj ponownie z Riverem.

Po powrocie do auta zauważysz kręcących się przy nim zbirów z gangu Tyger Claws - Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po powrocie do auta zauważysz kręcących się przy nim zbirów z gangu Tyger Claws. Możesz zachować się na dwa sposoby:

  1. Nie reagować w żaden sposób na zaczepki i pozwolić Riverowi przejąć inicjatywę.
  2. Zareagować w dowolny sposób i doprowadzić do walki z gangsterami. Będzie to dodatkowy kłopot dla Rivera i do kolejnego celu misji będziesz musiał dotrzeć we własnym zakresie, nie podróżując jego autem. Nie wpływa to jednak negatywnie na dalszy przebieg questu.

Jeśli V ma przeszłość punk, to dołączenie do konfrontacji niekoniecznie równoznaczne będzie z walką. Będziesz miał szansę załagodzić sytuację.

Spotkanie z informatorem

Informator (CI) pracujący dla Warda przebywa w dzielnicy Corpo Plaza w City Center - Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Informator (CI) pracujący dla Warda przebywa w dzielnicy Corpo Plaza w City Center. Zostaniesz wysłany do sex shopu na spotkanie z Neilem. Po tym jak powiesz mu kto cię przysłał mężczyzna rzuci się do ucieczki.

Możesz wyważyć drzwi wyjściowe polegając na atrybucie Budowa ciała. Alternatywnie możesz wybiec z budynku i pobiec do bocznej alejki. Niezależnie jak się zachowasz Neil zostanie doścignięty i przepytany. Do wskazanej przez Neila lokacji możesz dotrzeć wspólnie z Riverem lub w pojedynkę.

Zbadanie Red Queen's Race

Po dotarciu na miejsce dowiesz się od Rivera, że magazyn Red Queens Race, który musicie zbadać, jest pod kontorlą wrogiego gangu Animals, przy czym budynek jest bardzo słabo pilnowany i nie powinieneś mieć żadnych problemów z dostaniem się do środka - Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce dowiesz się od Rivera, że magazyn Red Queen's Race, który musicie zbadać, jest pod kontorlą wrogiego gangu Animals, przy czym budynek jest bardzo słabo pilnowany i nie powinieneś mieć żadnych problemów z dostaniem się do środka.

Zbadaj wnętrze magazynu. Musisz otworzyć kontener z powyższego obrazka, dzięki czemu odkryjesz sekretne zejście do windy. Użyj windy i wybierz poziom -4 - Klub.

Spodziewaj się spotkania kolejnych Animalsów tuż po wyjściu z windy - Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Spodziewaj się spotkania kolejnych Animalsów tuż po wyjściu z windy. Jeśli korzystasz z broni będących w stanie obezwładniać przeciwników, to pojawia się okazja do przesłuchania pokonanego bossa Animalsów po to żeby wydobyć więcej informacji. Jest to jednak opcjonalny cel i nic złego się nie wydarzy jeśli wszyscy wrogowie zginą.

Musisz dotrzeć do biura zlokalizowanego na przeciwległym końcu klubu - Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz dotrzeć do biura zlokalizowanego na przeciwległym końcu klubu. Wejdź w interakcję z komputerem, przejdź do zakładki Plików (Files) i odtwórz nagranie z kamery przemysłowej. Wysłuchaj komentarza Rivera na temat zawartości nagrania obciążającej detektywa Hana. Możesz opuścić klub wspólnie z Riverem lub opcjonalnie rozejrzeć się po klubie za lootem.

Konfrontacja z detektywem Hanem

Docelowo V i River muszą powrócić do jadłodajni Chubby Buffalo - Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Docelowo V i River muszą powrócić do jadłodajni Chubby Buffalo. Detektyw Han przebywa na parkingu. Na finał konfrontacji z Hanem nie będziesz miał wpływu niezależnie jakie będziesz wybierał opcje dialogowe. Nie ma też znaczenia czy doradzisz Riverowi ponowne otwarcie śledztwa czy porzucenie sprawy.

Spotkanie się z Elizabeth w jej apartamencie

Zadzwoń do Elizabeth Peralez, a następnie wyrusz do apartmentu państwa Peralez znajdującego się w dzielnicy Charter Hill w Westbrook - Cyberpunk 2077: Stróże bezprawia/I Fought the Law (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zadzwoń do Elizabeth Peralez, a następnie wyrusz do apartmentu państwa Peralez znajdującego się w dzielnicy Charter Hill w Westbrook. Użyj windy. W trakcie przejażdżki windą opcjonalnie możesz pogadać z Johnnym.

Podczas spotkania z Elizabeth i Jeffersonem możesz wybrać dowolną opcję dialogową żeby podzielić się wynikami śledztwa. Quest wkrótce zakończy się i otrzymasz zapłatę.