Cyberpunk 2077: Gdzie jest Johnny? (Rogue i Johnny)/Chippin' In - solucja Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajduje się opis przejścia pobocznej misji Gdzie jest Johnny? - Chippin' In. Jest to pierwszy z dodatkowych questów powiązanych z postaciami Johnny'ego Silverhanda oraz Rogue. Nasza solucja wyjaśnia jak zinfiltrować doki, jak zachować się w sprawie Graysona i jak odblokować darmowe auto - Porsche 911 Turbo należące do Johnny'ego.

Odblokowanie zadania

Jak zacząć quest: Zadanie to automatycznie zostanie dodane do twojego dziennika po tym jak ukończysz dwa questy poprzedzające finał kampanii, czyli tzw - Cyberpunk 2077: Gdzie jest Johnny? (Rogue i Johnny)/Chippin In - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Zadanie to automatycznie zostanie dodane do twojego dziennika po tym jak ukończysz dwa questy poprzedzające finał kampanii, czyli tzw. punkt bez powrotu (point of no return). Mowa tu o questach:

  1. Mieszkanie nr 303 (Search and Destroy) - Dotyczył on spotkania się z Hanako Arasaką zaaranżowanego przez Takemurę.
  2. Metamorfozy (Tapeworm) - Był to quest przewijający się przez całą grę i dotyczący odbywania rozmów z Johnnym na temat Reliktu. Do rozmów tych dochodziło w zaplanowanych momentach fabuły i nie mogłeś przegapić zadania.

Wizyta w Afterlife

Z Rogue musisz spotkać się w klubie Afterlife w Little China w Watson - Cyberpunk 2077: Gdzie jest Johnny? (Rogue i Johnny)/Chippin In - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Z Rogue musisz spotkać się w klubie Afterlife w Little China w Watson. Po wejściu do Afterlife musisz odszukać Johnny'ego i zgodzić się na połknięcie pigułki, dzięki której Johnny tymczasowo przejmie kontrolę nad ciałem V.

Gra wyświetli teraz "przegląd scen" z udziałem Johnny'ego. W trakcie ich rozgrywania możesz zachowywać się w dowolny sposób (np. zamówić dowolnego drinka przy barze, wybrać dowolną pigułkę od Nieznajomego, zaatakować ochroniarza lub nie) i wybierać dowolne opcje dialogowe. Nie ma to żadnego wpływu na dalsze wydarzenia w ramach tego questu.

Spotkanie się z Rogue

V odzyska świadomość w mieszkaniu w regionie Pacifica i załączy się rozmowa z Rogue - Cyberpunk 2077: Gdzie jest Johnny? (Rogue i Johnny)/Chippin In - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

V odzyska świadomość w mieszkaniu w regionie Pacifica i załączy się rozmowa z Rogue. Spotkanie to ma liniowy przebieg. Po jego zakończeniu załączy się nowa rozmowa z Johnnym. Porozmawiaj z nim na temat odnalezienia Graysona.

Musisz teraz odczekać jeden dzień na telefon Rogue. Jeśli chcesz szybciej kontynuować ten quest, to po prostu skorzystaj z opcji przyśpieszenia upływu czasu lub udania się na odpoczynek w mieszkaniu V. Rogue powie ci o dokach zajmowanych przez gang Maelstrom. Ponownie wybierz się do Afterlife żeby osobiście się z nią spotkać. Potwierdź gotowość do wyruszenia na misję.

Infiltracja doków

Wyjdź z klubu Afterlife i otwórz bagażnik auta Claire - Cyberpunk 2077: Gdzie jest Johnny? (Rogue i Johnny)/Chippin In - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wyjdź z klubu Afterlife i otwórz bagażnik auta Claire. Wyjmij z niego replikę kurtki Johnny'ego Silverhanda, którą V automatycznie założy. Zajmij miejsce na fotelu pasażera i zalicz przejazd do doków w Northside w Watson. Możesz wysłuchać planu działania, bądź też od razu wyrazić gotowość. Gra dokona przeskoku do godzin wieczornych.

Skradanie się w dokach nie jest obowiązkowe, aczkolwiek może ci znacząco ułatwić przeprawę - Cyberpunk 2077: Gdzie jest Johnny? (Rogue i Johnny)/Chippin In - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Skradanie się w dokach nie jest obowiązkowe, aczkolwiek może ci znacząco ułatwić przeprawę. W przypadku wykrycia spodziewaj się tego, że do walk przystąpi duża grupa członków gangu Maelstrom i walki te mogą okazać się wymagające jeśli V nie ma dostatecznie wysokiego poziomu doświadczenia.

Jeżeli planujesz pozostawać niewykrytym, to skradaj się początkowo za Rogue. Doprowadzi ona V do przejścia, dzięki któremu ominiecie wartowników pilnujących wejścia na teren doków. Dobrze jest dysponować bronią z tłumikiem i być gotowym do hakowania / wyłączania / cichego niszczenia kamer ochrony.

Twój cel to Dataterm i komputer ten znajduje się w budynku na prawo od wejścia do doków - Cyberpunk 2077: Gdzie jest Johnny? (Rogue i Johnny)/Chippin In - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Twój cel to Dataterm i komputer ten znajduje się w budynku na prawo od wejścia do doków. Możesz wybrać dowolną ścieżkę prowadzącą w to miejsce. Na szczęście nawet jeśli zostaniesz zauważony nie zawalisz żadnego z celów misji.

Do oznaczonego przez grę budynku prowadzi kilka wejść. Łatwiej dostępne wejścia mogą wymagać wykazania się rozwiniętymi atrybutami V (np. Zdolnościami technicznymi), aczkolwiek możesz też skorzystać z drzwi z powyższego obrazka, które nie są zabezpieczone.

Dataterm to stanowisko komputerowe, z którym trzeba wejść w interakcję - Cyberpunk 2077: Gdzie jest Johnny? (Rogue i Johnny)/Chippin In - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dataterm to stanowisko komputerowe, z którym trzeba wejść w interakcję. Najważniejsze jest to żeby odczytać wiadomość, która nakieruje bohaterów na zacumowany w dokach statek Ebunike. Zapoznanie się z pozostałymi mailami, jak również z plikami zapisanymi na komputerze, jest opcjonalne.

Infiltracja statku Ebunike i konfrontacja z Graysonem

Na pokład statku prowadzą kładki - Cyberpunk 2077: Gdzie jest Johnny? (Rogue i Johnny)/Chippin In - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Na pokład statku prowadzą kładki. Ponownie możliwe (choć nie wymagane) jest skradanie się. Powinno ono być dostępne nawet jeśli wcześniej brałeś udział w walkach w dokach, gdyż doki i statek są od siebie oddalone.

Na statku Ebunike nie znajdziesz Smashera, ale za to spotkasz Graysona, którego trzeba pokonać. Taktyka walki z Graysonem jest dowolna - możesz od razu przystąpić do bezpośredniej wymiany ognia lub zaatakować go silnym atakiem z zaskoczenia (np. z użyciem snajperki). Pozbądź się też zwykłych wrogów ze statku.

Grayson nie zginie w trakcie walki, gdyż chodzi wyłącznie o konieczności pokonania go po to żeby go przesłuchać - Cyberpunk 2077: Gdzie jest Johnny? (Rogue i Johnny)/Chippin In - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Grayson nie zginie w trakcie walki, gdyż chodzi wyłącznie o konieczności pokonania go po to żeby go przesłuchać. Zacznij od odebrania mężczyźnie ikonicznego pistoletu, który należał do Johnny'ego.

W trakcie przesłuchania możesz wybierać dowolne opcje dialogowe. Istotny jest tylko końcowy wybór z powyższego obrazka. Możesz:

  1. Zamordować Graysona.
  2. Darować Graysonowi życie.

Porsche 911 Turbo - darmowy samochód Johnny'ego

Jeżeli postanowiłeś darować Graysonowi życie, to otrzymasz kartę dostępu i informacje o wartościowym prezencie przechowywanym w kontenerze - Cyberpunk 2077: Gdzie jest Johnny? (Rogue i Johnny)/Chippin In - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeżeli postanowiłeś darować Graysonowi życie, to otrzymasz kartę dostępu i informacje o wartościowym prezencie przechowywanym w kontenerze.

Kartę dostępu możesz też pozyskać przeszukując zwłoki zamordowanego Graysona, aczkolwiek sposób jej wykorzystania nie będzie wtedy tak oczywisty.

Z kartą dostępu wyrusz do pokazanej na obrazku drabiny umożliwiającej dotarcie na metalowy balkonik - Cyberpunk 2077: Gdzie jest Johnny? (Rogue i Johnny)/Chippin In - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Z kartą dostępu wyrusz do pokazanej na obrazku drabiny umożliwiającej dotarcie na metalowy balkonik. Wdrap się na górę i skorzystaj z mechanizmu żurawia. Doprowadzi to do opuszczenia kontenera.

1 - Cyberpunk 2077: Gdzie jest Johnny? (Rogue i Johnny)/Chippin In - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Możesz już zejść z pokładu statku i dotrzeć do kontenera - Cyberpunk 2077: Gdzie jest Johnny? (Rogue i Johnny)/Chippin In - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Możesz już zejść z pokładu statku i dotrzeć do kontenera. Otwórz go z pomocą karty dostępu. W kontenerze znajdziesz darmowy samochód - Porsche 911 Turbo, które w przeszłości było własnością Johnny'ego Silverhanda i które posiada malowanie zespołu Samurai. Wsiądź do auta żeby dodać na stałe Porsche 911 do swojego garażu.

Przegapienie okazji do otwarcia kontenera pozbawi cię szans do pozyskania Porsche 911. Samochodu tego nie można później odnaleźć ani zakupić!

Odnalezienie grobu Johnny'ego na polach naftowych

2 - Cyberpunk 2077: Gdzie jest Johnny? (Rogue i Johnny)/Chippin In - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Na pola naftowe możesz wyruszyć dowolnym pojazdem - nie musi to być Porsche 911 zabrane z kontenera w porcie - Cyberpunk 2077: Gdzie jest Johnny? (Rogue i Johnny)/Chippin In - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Na pola naftowe możesz wyruszyć dowolnym pojazdem - nie musi to być Porsche 911 zabrane z kontenera w porcie. Pola naftowe są w północnej części Badlandów. Znacznik celu doprowadzi cię do miejsca gdzie miało zostać pochowane ciało Johnny'ego. Porozmawiaj z Johnnym.

Możesz pozostawić w tym miejscu jakiś symbol i jest to ważny wybór w relacjach z Johnnym. Jeśli chcesz odblokować kolejny quest W starym kinie powiązany z postaciami Johnny'ego i Rogue to nie wybieraj obraźliwego napisu (np. o tym, że Johnny był terrorystą) ani wrogich / agresywnych opcji dialogowych. Wybierz jakiś "pozytywny" napis do pozostawienia na symbolicznym nagrobku oraz przyjacielskie / pozytywne opcje dialogowe w dalszej części rozmowy z Johnnym.

Jeśli poprawnie zachowałeś się w scenie na polach naftowych, to Johnny poprosi V o zaproszenie Rogue na randkę w jego imieniu - Cyberpunk 2077: Gdzie jest Johnny? (Rogue i Johnny)/Chippin In - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli poprawnie zachowałeś się w scenie na polach naftowych, to Johnny poprosi V o zaproszenie Rogue na randkę w jego imieniu. Będzie to już jednak częścią nowego zadania W starym kinie.