Cyberpunk 2077: Pizza party/Talkin Bout a Revolution (Judy) - solucja Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajduje się opis przejścia pobocznego zadania Pizza party - Talkin' 'Bout a Revolution. To trzecia poboczna misja Judy i dotyczy ona wzięcia udziału w mini przyjęciu w jej mieszkaniu. W queście z tym z nikim się nie walczy.

Jak zacząć quest: Musisz najpierw ukończyć poboczne zadanie Mechaniczna dziewczyna - Cyberpunk 2077: Pizza party/Talkin Bout a Revolution (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Musisz najpierw ukończyć poboczne zadanie Mechaniczna dziewczyna. Jakiś czas po jego zakończeniu zadzwoni do ciebie Judy z pytaniem o ulubioną odmianę pizzy. Wybór odpowiedzi nie odgrywa istotnej roli, choć jeśli zdecydowałeś się na jakiś konkretny smak pizzy, to taka właśnie będzie czekała w mieszkaniu Judy.

Ważne jest to żeby zgodzić się na udział w przyjęciu - Cyberpunk 2077: Pizza party/Talkin Bout a Revolution (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ważne jest to żeby zgodzić się na udział w przyjęciu. Jeśli odmówisz Judy, to zakończysz przedwcześnie jej serię questów i, jeśli grasz V-kobietą, stracisz również szanse na nawiązanie z nią romansu.

Dla przypomnienia mieszkanie V znajduje się w dzielnicy Kabuki w Watson - Cyberpunk 2077: Pizza party/Talkin Bout a Revolution (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dla przypomnienia mieszkanie V znajduje się w dzielnicy Kabuki w Watson. Cel misji mówi o tym żeby pojawić się na przyjęciu w godzinach wieczornych, ale jeśli dotrzesz o innej porze dnia to możesz oprzeć się o balustradę przy klatce schodowej. Gra automatycznie dokona przeskoku do właściwej pory dnia.

Podejdź do domofonu i użyj go żeby zostać wpuszczonym do środka.

Oprócz Judy w mieszkaniu będą przebywali Tom i Roxanne - Cyberpunk 2077: Pizza party/Talkin Bout a Revolution (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Oprócz Judy w mieszkaniu będą przebywali Tom i Roxanne. Możesz usiąść na stołku przy kuchennym blacie i zacząć zagadywać do osób przebywających w mieszkaniu (w tym również do samej Judy). Nie musisz pilnować się przy wyborze opcji dialogowych. Rozmowy mają wyłącznie na celu spędzenie czasu w oczekiwaniu na przybycie Maiko.

W dalszej części przyjęcia również nie musisz się w żaden sposób pilnować, gdyż quest ten nie zawiera żadnych ważnych wyborów - Cyberpunk 2077: Pizza party/Talkin Bout a Revolution (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W dalszej części przyjęcia również nie musisz się w żaden sposób pilnować, gdyż quest ten nie zawiera żadnych ważnych wyborów. Możesz m.in.:

  1. Opcjonalnie zagadać do Maiko (opcja ograniczona czasowo).
  2. Wybrać reakcję na zaginięcie Woodmana (opcja ograniczona czasowo) - będzie to miało miejsce tylko jeśli w poprzednim queście Mechaniczna dziewczyna go dopadliście i zamordowaliście.
  3. Wziąć udział w pokazie Tommy'ego - próba pokonania go w walce wręcz zakończy się niepowodzeniem i jest to odgórnie narzucona porażka.
  4. Opcjonalnie zadać Maiko pytania na temat Hiromi Sato.
Pod koniec przyjęcia V doświadczy kolejnych zawrotów głowy spowodowanych nieprawidłowym działanie Reliktu - Cyberpunk 2077: Pizza party/Talkin Bout a Revolution (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pod koniec przyjęcia V doświadczy kolejnych zawrotów głowy spowodowanych nieprawidłowym działanie Reliktu. Możesz opcjonalnie zapewnić Judy, że jest wszystko w porządku i wyjawić Judy (lub nie) na czym polega problem V.

Judy zaproponuje przespanie się na jej kanapie i nie jest to opcja w żaden sposób powiązana z potencjalnym romansem z Judy. Jeśli spędziłeś noc w jej mieszkaniu, to kolejnego dnia powita cię sms od Judy i możesz pozbierać jedzenie z lady kuchennej. Niezależnie od tego jak się zachowywałeś podczas przyjęcia quest zakończy się po wyjściu z budynku mieszkalnego.