Cyberpunk 2077: Ciemna materia (Kerry)/Off the Leash - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 zawiera opis przejścia pobocznej misji Ciemna materia - Off the Leash. Jest to szóste poboczne zadanie, w którym pojawia się Kerry Eurodyne. Z solucji dowiesz się jak doprowadzić do spotkania z Kerrym w klubie Dark Matter i jak pocałować po raz pierwszy Kerry'ego.

Odblokowanie zadania

1 - Cyberpunk 2077: Ciemna materia (Kerry)/Off the Leash - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Jak zacząć quest: Quest ten odblokowywany jest jakiś czas po tym jak ukończysz piątą misję związaną z Kerrym - Na krzywy ryj - Cyberpunk 2077: Ciemna materia (Kerry)/Off the Leash - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Quest ten odblokowywany jest jakiś czas po tym jak ukończysz piątą misję związaną z Kerrym - Na krzywy ryj. Dla przypomnienia dotyczyła ona przedostania się do klubu Riot celem doprowadzenia do konfrontacji z Us Cracks. Opisywane nowe zadanie możesz otrzymać niezależnie jak zachowałeś się w sprawie Us Cracks i "ukradzionej" piosenki.

Musisz zaczekać kilkanaście godzin (czasu gry) na kolejny telefon od Kerry'ego. Tradycyjnie już rozważ skorzystanie z opcji przyśpieszenia upływu czasu. Kerry zaprosi V do klubu Dark Matter w Japantown w Westbrook. Musisz skorzystać z wejścia dla VIP-ów pokazanego na obrazku 1. Spotkasz ochroniarza, ale wystarczy, że powiesz mu o Kerrym i będziesz mógł skorzystać z windy. Dotrzyj nią do loży na 35. piętrze budynku.

Spotkanie z Kerrym w loży

Scena w loży inaczej będzie wyglądała w zależności od tego jak zachowałeś się w poprzednim queście Na krzywy ryj - Cyberpunk 2077: Ciemna materia (Kerry)/Off the Leash - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Scena w loży inaczej będzie wyglądała w zależności od tego jak zachowałeś się w poprzednim queście Na krzywy ryj. Jeśli doprowadziłeś do tego, że Kerry i Us Cracks dogadali się, to będzie tu trwała impreza. Możesz zacząć przeciskać się przez tłum żeby dotrzeć do Kerry'ego. Możesz następnie udzielić dowolnej odpowiedzi na pytanie dziennikarki oraz opcjonalnie porozmawiać z Us Cracks.

Jeśli nie sprzeciwiłeś się negatywnej reakcji w stosunku do Us Cracks, to obie strony bezpowrotnie poróżniły się i spotkasz wyłącznie Kerry'ego.

Rozmowa z Kerrym na tarasie - potencjalny romans

Niezależnie od przebiegu wydarzeń w loży Kerry zaprosi cię na taras na 42 piętrze i oznacza to konieczność ponownego skorzystania z windy - Cyberpunk 2077: Ciemna materia (Kerry)/Off the Leash - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Niezależnie od przebiegu wydarzeń w loży Kerry zaprosi cię na taras na 42 piętrze i oznacza to konieczność ponownego skorzystania z windy.

W trakcie rozmowy na balkonie pojawia się okazja do pocałowania Kerry'ego i jest to częścią potencjalnego romansu z tą postacią. Jego przebieg dokładniej opisaliśmy w rozdziale Romanse, przy czym musisz wiedzieć, że jest on możliwy wyłącznie dla V o męskiej budowie ciała i głosie mężczyzny. Opcja pocałowania Kerry'ego pojawi się ponadto tylko jeśli w trakcie rozmowy nie będziesz wybierał opcji równoznacznych z wyrażaniem brakiem zainteresowania jego osobą.

Niezależnie od tego czy pocałowałeś Kerry'ego czy też nie wkrótce się pożegnacie i quest dobiegnie końca.