Cyberpunk 2077: Niespodzianka! (Kerry)/Holdin' On - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 zawiera opis przejścia pobocznej misji Niespodzianka! - Holdin' On. Jest to pierwsze spośród kilku pobocznych zadań, w których pojawia się Kerry Eurodyne - dawny członek zespołu rockowego Samurai. Z naszej solucji dowiesz się kiedy po raz pierwszy można spotkać się z Kerrym i jak dokładnie można doprowadzić do spotkania.

Jak zacząć quest: Pierwsza poboczna misja Kerryego automatycznie rozpocznie się po ukończeniu pierwszego lub drugiego pobocznego questu Johnnyego Silverhanda i Rogue - Cyberpunk 2077: Niespodzianka! (Kerry)/Holdin On - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Pierwsza poboczna misja Kerry'ego automatycznie rozpocznie się po ukończeniu pierwszego lub drugiego pobocznego questu Johnny'ego Silverhanda i Rogue:

  1. Jeśli podczas zaliczania pobocznej misji Gdzie jest Johnny? byłeś wrogi w stosunku do Johnny'ego w scenie na polach naftowych, to opisywany quest rozpocznie się od razu.
  2. Jeśli byłeś przyjazny / neutralny w scenie na polach naftowych, to quest Kerry'ego rozpocznie się dopiero po zaliczeniu pobocznej misji W starym kinie.

W obu przypadkach musisz dotrzeć do wielkiego znaku North Oak znajdującego się obok małego ronda w dzielnicy North Oak w Westbrook. Po dotarciu na miejsce pogadaj z Johnnym, a dowiesz się, że w pobliżu znajduje się willa Kerry'ego i że Johnny chce mu złożyć niespodziewaną wizytę. Musisz się ponadto zgodzić na to żeby po dotarciu na miejsce Johnny przejął na chwilę kontrolę nad ciałem V.

Willa jest w niewielkiej odległości na północny-wschód od miejsca rozpoczęcia zadania - Cyberpunk 2077: Niespodzianka! (Kerry)/Holdin On - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Willa jest w niewielkiej odległości na północny-wschód od miejsca rozpoczęcia zadania. Możesz spróbować użyć domofonu przy bramie wejściowej, ale będzie to próba zakończona porażką.

Obejdź mury willi, dzięki czemu znajdziesz miejsce do łatwej wspinaczki i przedostania się na teren posiadłości.

Obszar wokół willi patroluje pojedynczy robot - możesz przekraść się jak wyruszy w inną stronę, zniszczyć go (nie będzie kary za to) albo zhakować i np - Cyberpunk 2077: Niespodzianka! (Kerry)/Holdin On - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Obszar wokół willi patroluje pojedynczy robot - możesz przekraść się jak wyruszy w inną stronę, zniszczyć go (nie będzie kary za to) albo zhakować i np. sabotować.

Na mini-mapie znajdziesz znacznik prowadzący do wejścia do willi - Cyberpunk 2077: Niespodzianka! (Kerry)/Holdin On - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Na mini-mapie znajdziesz znacznik prowadzący do wejścia do willi. Możesz opcjonalnie się po niej rozejrzeć i zbadać np. kolekcję gitar Kerry'ego. Po tym jak będziesz gotowy awansować dalej pogadaj z Johnnym i połknij pigułkę, dzięki której Johnny przejmie tymczasowo kontrolę nad ciałem V.

Możesz wybrać dowolny utwór - Cyberpunk 2077: Niespodzianka! (Kerry)/Holdin On - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Możesz wybrać dowolny utwór. Johnny zacznie grać na gitarze i doprowadzi do konfrontacji z Kerrym. Po tym jak pojawi się Kerry nie musisz obawiać się tego, że użyje broni. Możesz kontynuować grę na gitarze lub od razu przekonać go do tego, że V to Johnny. Całe dalsze spotkanie z Kerrym nie zawiera żadnych ważnych wyborów. Jego kulminacją będzie chęć zorganizowania ostatniego koncertu kapeli Samurai.

Po tym jak V odzyska kontrolę nad ciałem pogadaj z Kerrym i zgodnie z jego życzeniem zadzwoń do Nancy Hartley - Cyberpunk 2077: Niespodzianka! (Kerry)/Holdin On - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym jak V odzyska kontrolę nad ciałem pogadaj z Kerrym i zgodnie z jego życzeniem zadzwoń do Nancy Hartley. Telefon odbierze jej asystent, od którego dowiesz się gdzie będzie można znaleźć kobietę. Na jej poszukiwania wyruszysz w ramach kolejnej pobocznej misji Second Conflict.