Cyberpunk 2077: Chłopiec z pistoletem/Following the River (River) - solucja Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 zawiera opis przejścia pobocznej misji Chłopiec z pistoletem - Following the River. Jest to finałowy trzeci quest River Warda. Z naszej solucji dowiesz się kiedy można spotkać się z detektywem oraz jakie są wymagania do rozpoczęcia romansu z River Wardem.

Jak zacząć quest: Zadanie to rozpocznie się jakiś czas po ukończeniu misji Kwestia czasu (niezależnie od jej przebiegu) - Cyberpunk 2077: Chłopiec z pistoletem/Following the River (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Zadanie to rozpocznie się jakiś czas po ukończeniu misji Kwestia czasu (niezależnie od jej przebiegu). River zadzwoni do ciebie i zaprosi cię "na grilla" do domu Joss w Rancho Coronado w Santo Domingo. Przyjmij to zaproszenie.

V musi spotkać się w godzinach dziennych. Jeśli do celu podróży dotrzesz o innej porze dnia, to gra pozwoli ci poczekać przy beczkach i automatycznie przyśpieszy czas. Po dotarciu do domu Joss możesz opcjonalnie przywitać się z dziećmi lub od razu pogadać z Riverem. Pomóż Riverowi w mieszaniu i przy okazji możesz rozpocząć rozmowę. Zostaniesz poproszony o przyniesienie ryżu - jest on w kuchni i nie musisz zagadywać do Joss żeby go zabrać.

W trakcie kolejnej rozmowy z Riverem możesz dopytać się go jak zachował się w sprawie seryjnego mordercy oraz bliżej poznać samego Rivera - Cyberpunk 2077: Chłopiec z pistoletem/Following the River (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie kolejnej rozmowy z Riverem możesz dopytać się go jak zachował się w sprawie seryjnego mordercy oraz bliżej poznać samego Rivera.

Dzieci poproszą o wspólną zabawę z użyciem gogli rzeczywistości rozszerzonej. Dotyczy ona podróżowania ustaloną trasą i trafiania w pojawiające się tarcze - przeciwników. Otrzymasz opcjonalny cel misji dotyczący pozwolenia żeby dzieci wygrały. Możesz unikać w tym celu oddawania strzałów. Nie spodziewaj się żadnej nagrody za zaliczenie tego celu poza wdzięcznością Rivera za sprawienie dzieciom przyjemności.

W kolejnej części questu do zaliczenia są wspólna kolacja oraz wyprawa z Riverem na szczyt wieży - Cyberpunk 2077: Chłopiec z pistoletem/Following the River (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W kolejnej części questu do zaliczenia są wspólna kolacja oraz wyprawa z Riverem na szczyt wieży. Na teren wokół wieży możesz przedostać się np. pozwalając żeby River podsadził V i otwierając Riverowi bramę od drugiej strony.

Spotkanie z Riverem na szczycie wieży to okazja do zaprzyjaźnienia się z nim lub do rozpoczęcia romansu. Od Rivera otrzymasz też prezent - jego pistolet.

W trakcie rozgrywania questu dwukrotnie można pocałować Rivera, przy czym odwzajemni on uczucie wyłącznie jeśli grasz V o kobiecej budowie ciała - Cyberpunk 2077: Chłopiec z pistoletem/Following the River (River) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie rozgrywania questu dwukrotnie można pocałować Rivera, przy czym odwzajemni on uczucie wyłącznie jeśli grasz V o kobiecej budowie ciała.

Po ukończeniu sceny na wieży obudzisz się kolejnego dnia w przyczepie. Jeśli pocałowałeś wcześniej Rivera grając V-kobietą, to możesz wyrazić raz jeszcze zainteresowanie Riverem. V oraz River staną się parą. Po więcej szczegółów na ten temat przejdź do rozdziału Romanse.

Quest po chwili zakończy się i otrzymasz trofeum Ochraniać i służyć za ukończenie linii fabularnej River Warda.