Cyberpunk 2077: Najgorsze zakończenie Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Z tej strony dowiesz się, jak wygląda zakończenie gry Cyberpunk 2077, jeśli zdecydowałeś się na "najprostsze" rozwiązanie, na dachu jednego z budynków Night City.

Po spotkaniu z Hanako w Embers, V po raz kolejny traci przytomność. Budzi się dopiero w klinice Viktora, gdy sytuacja została już opanowana, a funkcje życiowe przywrócone. Jak się okaże, V dostał się tutaj z pomocą Johnny'ego, który przejął chwilowo nad nim kontrolę.

Viktor prosi V, by ten wziął sprawy w swoje ręce i wskazuje na mały stoliczek na którym leżą dwa potencjalne rozwiązania: tabletki blokujące Johnnyego oraz broń - Cyberpunk 2077: Najgorsze zakończenie - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Viktor prosi V, by ten wziął sprawy w swoje ręce i wskazuje na mały stoliczek na którym leżą dwa potencjalne rozwiązania: tabletki blokujące Johnny'ego oraz broń. Przy wyjściu z kliniki czeka na Ciebie Misty, która chcąc pomóc, zaprowadzi V nad dach jednego z pobliskich budynków, by ten mógł na spokojnie zastanowić się nad swoim dalszym losem.

W trakcie rozmowy z Johnnym możesz zdecydować się na przemyślenie sytuacji - Cyberpunk 2077: Najgorsze zakończenie - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie rozmowy z Johnny'm możesz zdecydować się na przemyślenie sytuacji. Spojrzysz wtedy na swoją dłoń w której później mocno ściśniesz tabletki i otrzymasz dodatkową możliwość poprowadzenia dialogu: wiesz już co należy zrobić.

Tabletki zostaną wyrzucone poza dach budynku, a V spojrzy na broń, którą otrzymał od Viktora - Cyberpunk 2077: Najgorsze zakończenie - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tabletki zostaną wyrzucone poza dach budynku, a V spojrzy na broń, którą otrzymał od Viktora. Jak sam stwierdzi - to najczystsza i najmniej krwawa opcja. Nie będzie musiał przy tym narażać zdrowia i życia swoich przyjaciół.

Dojdzie do krótkiej, ale bardzo szczerej rozmowy pomiędzy V i Johnnym w której obydwoje zgodzą się, że jednak czegoś się od siebie nauczyli - Cyberpunk 2077: Najgorsze zakończenie - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dojdzie do krótkiej, ale bardzo szczerej rozmowy pomiędzy V i Johnny'm w której obydwoje zgodzą się, że jednak czegoś się od siebie nauczyli. Pomimo zdziwienia V, Silverhand nie będzie się sprzeczał i pogodzi się z tą decyzją. Po chwili widok kamery przeniesie się nad Night City, a w oddali usłyszysz pojedynczy strzał. Nie będzie żadnej dodatkowej misji, jak w przypadku innych zakończeń, a na ekranie pojawią się napisy końcowe.