Cyberpunk 2077: Mechaniczna dziewczyna/Ex-Factor (Judy) - solucja Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajduje się opis przejścia pobocznego zadania Mechaniczna dziewczyna - Ex-Factor. To druga poboczna misja Judy i dotyczy ona spotkania się z nowym zarządem Chmur. Opcjonalnie może też dojść do konfrontacji z Woodmanem (potencjalna walka z bossem).

Strona zawiera spojlery co do losów Evelyn. Najlepiej zacząć lekturę od opisu przejścia pobocznego zadania Anihilacja.

Odblokowanie zadania

Jak zacząć quest: Musisz najpierw ukończyć poboczne zadanie Anihilacja - Cyberpunk 2077: Mechaniczna dziewczyna/Ex-Factor (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Musisz najpierw ukończyć poboczne zadanie Anihilacja. Jakiś czas po jego zaliczeniu otrzymasz wiadomość tekstową od Judy, z której dowiesz się m.in. o tym, że zorganizowała pogrzeb dla Evelyn. Możesz wybierać dowolne opcje dialogowe.

Ponownie zaczekaj, tym razem na telefon od Judy - Cyberpunk 2077: Mechaniczna dziewczyna/Ex-Factor (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ponownie zaczekaj, tym razem na telefon od Judy. Dowiesz się o planowanej "zmianie kierownictwa" w Chmurach (Clouds). Judy poprosi o pomoc i musisz się zgodzić. Jeśli jej odmówisz, to stracisz szanse na kontynuowanie jej linii fabularnej.

Należy w tym miejscu zaznaczyć, że przypadkowe wybranie złej opcji dialogowej nie oznacza automatycznie zaprzepaszczenia szans na kontynuowanie wątku Judy. Możesz do niej zadzwonić i zmienić zdanie.

Spotkanie się z Judy i z Maiko

Musisz wyruszyć do odwiedzanego już wcześniej Megabloku H8 w Japantown w Westbrook - Cyberpunk 2077: Mechaniczna dziewczyna/Ex-Factor (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz wyruszyć do odwiedzanego już wcześniej Megabloku H8 w Japantown w Westbrook. Wejdź do bloku mieszkalnego i skorzystaj z windy - wybierz podróż na 12 piętro.

Twoim zadaniem nie jest wejście do Clouds, tylko podróżowanie balkonami megabloku. Po drodze m.in. przejdziesz za dużym billboardem i skorzystasz z drabiny. Z Judy trzeba spotkać się w godzinach porannych (pomiędzy 5 i 8 rano). Nie musisz "ręcznie" zmieniać godziny. Możesz usiąść na krześle obrotowym i gra automatycznie zmieni porę dnia na właściwą.

Po tym jak pojawi się Judy możesz jej zadać dodatkowe pytania m - Cyberpunk 2077: Mechaniczna dziewczyna/Ex-Factor (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym jak pojawi się Judy możesz jej zadać dodatkowe pytania m.in. na temat Maiko lub od razu wyruszyć na spotkanie. Zaczekaj aż Judy dokona włamu (możesz wybrać specjalną opcję dialogową rozwiniętych Zdolności technicznych) i wyrusz za nią do biura Maiko. Dla pewności przed wkroczeniem do biura zapisz stan gry.

Spotkanie z Maiko będzie miało nieco inny przebieg w zależności od tego czy podczas głównego zadania Dom Lalek (Automatic Love) zamordowałeś Woodmana czy też pozostawiłeś go przy życiu (tzn - Cyberpunk 2077: Mechaniczna dziewczyna/Ex-Factor (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Spotkanie z Maiko będzie miało nieco inny przebieg w zależności od tego czy podczas głównego zadania Dom Lalek (Automatic Love) zamordowałeś Woodmana czy też pozostawiłeś go przy życiu (tzn. wydobyłeś informacje na temat Evelyn bez inicjowania walki z nim).

Jeśli Woodman nadal żyje, to warto wybrać opcję dialogową dotyczącą wykorzystania Evelyn przez Woodmana. Jeśli byłeś dostatecznie uprzejmy wobec Maiko w trakcie spotkania, to dowiesz się od niego gdzie aktualnie przebywa Woodman.

Niezależnie jak się zachowasz spotkanie z Maiko zakońcyz się w pokojowej atmosferze. Opuść biuro, skorzystaj z windy i podążaj za Judy.

Opcjonalny cel misji - konfrontacja z Woodmanem

Judy wkrótce zatrzyma się i nowa rozmowa z nią może przebiec na kilka sposobów - Cyberpunk 2077: Mechaniczna dziewczyna/Ex-Factor (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Judy wkrótce zatrzyma się i nowa rozmowa z nią może przebiec na kilka sposobów:

1) Jeśli Woodman już nie żyje lub jeśli nie dowiedziałeś się od Maiko gdzie przebywa, to po prostu opuścicie wspólnie megablok.

2) Jeśli Woodman nadal żyje i jeśli pozyskałeś od Maiko informacje o miejscu jego pobytu, to Judy będzie chciała dopaść gwałciciela i ostatecznie się z nim rozprawić. Możesz:

  1. Zgodzić się na pomoc w dopadnięciu Woodmana.
  2. Zniechęcić ją do pomysłu pozbycia się Woodmana.
Jeżeli wiesz gdzie Woodman przebywa i zgodziłeś się pomóc Judy w dopadnięciu go, to wyrusz windą na poziom 3 - techniczny (Maintenance) - Cyberpunk 2077: Mechaniczna dziewczyna/Ex-Factor (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeżeli wiesz gdzie Woodman przebywa i zgodziłeś się pomóc Judy w dopadnięciu go, to wyrusz windą na poziom 3 - techniczny (Maintenance).

Przed spotkaniem z Woodmanem warto ponownie zapisać grę. W trakcie spotkania bohaterowie oskarżą go o napaść na Evelyn podczas gdy najbardziej potrzebowała pomocy.

1 - Cyberpunk 2077: Mechaniczna dziewczyna/Ex-Factor (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Załączy się starcie z Woodmanem - Oswaldem Forrestem - Cyberpunk 2077: Mechaniczna dziewczyna/Ex-Factor (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Załączy się starcie z Woodmanem - Oswaldem Forrestem. Pomimo posiadania "dużego" paska energii nie jest on pełnoprawnym bossem. Możesz go osłabiać w dowolny sposób, przy czym jeśli będziesz korzystał z opcji walki wręcz, to utrudnisz mu używanie broni palnej. Staraj się też nie przerywać ataków żeby nie dać Woodmanowi szansy na zregenerowanie się. Woodman może pozostawić po sobie m.in. bardzo rzadki (epicki) karabin szturmowy M251s Ajax.

Zakończenie zadania

W celu dokończenia questu musisz powrócić windą na parter i opuścić megablok - Cyberpunk 2077: Mechaniczna dziewczyna/Ex-Factor (Judy) - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W celu dokończenia questu musisz powrócić windą na parter i opuścić megablok. Cel ten otrzymasz niezależnie od tego czy zająłeś się opcjonalnym celem wyeliminowania Woodmana czy też nie. Porozmawiaj z Judy, która obieca skontaktować się z V w najbliższym czasie. Będzie to jej kolejny quest.