Cyberpunk 2077: Szybka i wściekła/The Beast In Me - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz opisy przejścia pobocznych questów z grupy Szybka i wściekła - The Beast In Me. Są to poboczne misje związane z wyścigami samochodowymi. Z naszej solucji dowiesz się jak przygotowywać się do wyścigów, jak wygrywać wyścigi i jakie ważne wybory oferuje finałowy wyścig.

Odblokowanie questów wyścigów samochodowych

Jak zacząć quest: Seria questów powiązanych z wyścigami samochodowymi nie jest dostępna od samego początku gry - Cyberpunk 2077: Szybka i wściekła/The Beast In Me - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Seria questów powiązanych z wyścigami samochodowymi nie jest dostępna od samego początku gry. Musisz najpierw ukończyć główną misję Trzecia część nocy.

Niedługo po zaliczeniu wspomnianej głównej misji z V powinna skontaktować się telefonicznie Claire Russell. Dowiesz się od niej, że potrzebuje kierowcy do wyścigów ulicznych. Jeśli wyrazisz zainteresowanie jej propozycją, to w twoim dzienniku pojawi się powiązane z nimi poboczne zadanie.

Musisz odwiedzić warsztat samochodowy Claire znajdujący się w dzielnicy Arroyo w Santo Domingo - Cyberpunk 2077: Szybka i wściekła/The Beast In Me - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz odwiedzić warsztat samochodowy Claire znajdujący się w dzielnicy Arroyo w Santo Domingo. Na miejscu do odbycia jest rozmowa z Claire, w trakcie której wyjaśni ci ogólne zasady wyścigów samochodowych w Night City - jedna osoba prowadzi samochód, a pasażer próbuje w tym czasie atakować konkurentów.

Szybka i wściekła - ogólne założenia zadania

1 - Cyberpunk 2077: Szybka i wściekła/The Beast In Me - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
  1. Do rozegrania są w sumie 4 wyścigi, przy czym rozpoczniesz od 3 wyścigów kwalifikacyjnych. W celu zaliczenia każdego z tych wyścigów trzeba ukończyć go na podium (w pierwszej trójce), przy czym odnoszenie zwycięstw w nich nagradzane jest dodatkowo kredytami.
  2. O lokalizacji wyścigów kwalifikacyjnych będziesz dowiadywał się od Claire. Powinieneś otrzymać od niej wiadomość po tym jak dotrzesz do dzielnicy lub części świata, w której ma się on rozegrać. Z przystąpieniem do wyścigu nie trzeba śpieszyć się. Możesz do niego dołączyć kiedy będziesz miał taką ochotę, nie od razu po otrzymaniu smsa od Claire.
  3. W wyścigach możesz używać własnego auta lub pojazdu Claire - Bestii. Samochód Claire jak najbardziej się sprawdza, aczkolwiek jeśli masz odblokowane lub zakupione jedno z szybszych aut w grze to możesz pozostać przy własnym. Bestię radzimy zabrać do wyścigu na pustkowiach, gdyż zakłada on zjechanie z asfaltowych dróg.
  4. Twoim zadaniem jest wyłącznie prowadzenie auta. Claire może ostrzeliwać inne auta biorące udział w wyścigu, ale nie jest to coś na co mógłbyś mieć jakiś wpływ. Nie możesz też zatrzymywać potencjalnych ataków ze strony konkurentów. Nie radzimy podejmować prób taranowania ich aut, bo łatwo o wywrotkę lub poślizg, które utrudnią odniesienie zwycięstwa w wyścigu.
  5. Musisz przejeżdżać przez kolejne bramki kontrolne. Ominięcie którejś z nich powinno doprowadzić do przywrócenia auta na trasę wyścigu, ale stracisz przez to mnóstwo czasu. Obserwuj strzałki i wysłuchuj komentarzy Claire, która będzie ostrzegała o ostrzejszych zakrętach. Staraj się je pokonywać z optymalną prędkością i nie przestrzeliwać ich ani nie doprowadzać do niepotrzebnych uślizgów tylnych kół.
  6. Wyścigi najlepiej rozgrywać mając ustawioną kamerę umieszczoną za pojazdem, dzięki czemu łatwiej będziesz zauważał skręty i przeszkody. Możesz też dodatkowo używać prawej gałki analogowej do umieszczania kamery nieco wyżej. Może ci to ułatwić śledzenie strzałek pojawiających się na ziemi.

Szybka i wściekła - bugi i problemy na PS4 i Xbox One

Możesz doświadczać bugów i problemów technicznych podczas rozgrywania wyścigów jeśli grasz na konsolach PS4 / Xbox One lub na słabszym PC - Cyberpunk 2077: Szybka i wściekła/The Beast In Me - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Możesz doświadczać bugów i problemów technicznych podczas rozgrywania wyścigów jeśli grasz na konsolach PS4 / Xbox One lub na słabszym PC. Pojawiają się one przede wszystkim w wyścigach rozgrywanych na terenie miasta i mogą dotyczyć:

  1. Spadków animacji / przycinania się gry.
  2. Poważnie opóźnionego doczytywania elementów otoczenia.
  3. Zanikania tekstur (w tym także tekstur podłoża - może to utrudniać lub uniemożliwiać podgląd trasy wyścigu).
  4. Błędów z wyświetlaniem pozycji aut przeciwników.

Nie ma niestety jednego sprawdzonego rozwiązania dla wymienionych błędów, gdyż wynikają one po prostu z niezadowalającego stanu technicznego gry. Oprócz zainstalowania najnowszej wersji Cyberpunk 2077 spróbuj pauzować co jakiś czas wyścig. Dzięki zatrzymaniu wyścigu na kilka sekund twój sprzęt będzie miał więcej czasu na doczytanie elementów otoczenia. Możesz też spróbować zmniejszyć rozdzielczość i jakość grafiki (na PC) oraz wyłączyć wszystkie filtry graficzne (na konsolach). Powinno to poprawić wydajność gry.

Wyścig kwalifikacyjny 1 - City Center

Wjedź do dzielnicy City Center i poczekaj na kontakt ze strony Claire - Cyberpunk 2077: Szybka i wściekła/The Beast In Me - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wjedź do dzielnicy City Center i poczekaj na kontakt ze strony Claire. Miejsce rozegrania wyścigu prezentuje dołączony obrazek.

Sam wyścig nie wyróżnia się niczym szczególnym - Cyberpunk 2077: Szybka i wściekła/The Beast In Me - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sam wyścig nie wyróżnia się niczym szczególnym. W trakcie pokonywania ostrzejszych zakrętów dbaj o to żeby zjechać z drogi i nie zderzyć się z latarnią czy barierką. Może to cię spowolnić, całkowicie zatrzymać lub doprowadzić do poślizgu. Miej też na uwadze ruch uliczny, choć nie powinien on być zbyt gęsty. Wyścig kończy się w dokach. Po wygranej możesz pogadać z Claire na temat wyścigów i podzielić się swoją opinią na ich temat (nie ma to żadnego znaczenia).

Na koniec każdego wyścigu Claire zapyta się czy potrzebujesz transportu do jej warsztatu. Warto zgadzać się, gdyż przejażdżkę z Claire można przyśpieszyć, a w lokacji, w której zakończył się wyścig, możesz nie odnaleźć żadnych punktów szybkiej podróży.

Wyścig kwalifikacyjny 2 - Badlandy

Wyrusz na Badlandy - pustkowia i poczekaj na kontakt ze strony Claire - Cyberpunk 2077: Szybka i wściekła/The Beast In Me - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wyrusz na Badlandy - pustkowia i poczekaj na kontakt ze strony Claire. Miejsce rozegrania wyścigu prezentuje dołączony obrazek. Jest to południowo-wschodnia część Badlandów, tuż obok tamy.

Do rozegrania tego wyścigu warto wybrać pojazd Claire (Bestię) lub własny pojazd dobrze radzący sobie w terenie - Cyberpunk 2077: Szybka i wściekła/The Beast In Me - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Do rozegrania tego wyścigu warto wybrać pojazd Claire (Bestię) lub własny pojazd dobrze radzący sobie w terenie. Może to być np. Thorton Colby CX410 Butte, którego lokalizacją pokazaliśmy na stronie Darmowe pojazdy. Za takim działaniem przemawia to, że dużą część wyścigu pokonuje się jadąc po bezdrożach. Musisz prowadzić auto, które dobrze radzi sobie w terenie.

Podczas zaliczania wyścigu unikaj dużych skoków, które mogą spowodować niepotrzebne kłopoty, a także zderzania się z dużymi głazami. W dalszej części wyścigu Badlandy nawiedzi burza piaskowa, ale w dalszym ciągu na ziemi widoczne będą strzałki pokazujące właściwą drogę.

Wyścig kwalifikacyjny 3 - Santo Domingo

Wjedź do dzielnicy Santo Domingo i poczekaj na kontakt ze strony Claire - Cyberpunk 2077: Szybka i wściekła/The Beast In Me - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wjedź do dzielnicy Santo Domingo i poczekaj na kontakt ze strony Claire. Miejsce rozegrania wyścigu prezentuje dołączony obrazek.

Sam wyścig nie ma żadnych istotnych cech - Cyberpunk 2077: Szybka i wściekła/The Beast In Me - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sam wyścig nie ma żadnych istotnych cech. Podobnie jak pierwszy wyścig rozgrywany jest on na terenie miasta i wymusza unikanie ruchu ulicznego, lamp ulicznych i innych przeszkód.

Ważna jest rozmowa z Claire po ukończonym wyścigu, a to dlatego, że zawiera ona ważny wybór, który wpłynie na zachowanie Claire w ścisłym finale tego zadania. Z rozmowy z Claire dowiesz się o śmierci jej męża Deana w zeszłorocznym finałowym wyścigu. Claire za śmierć Deana obwinia innego zawodnika Petera Sampsona, który jej zdaniem celowo doprowadził do śmiertelnego wypadku. Claire pragnie zemsty na Sampsonie i pomocy V w zamordowaniu go. Moment ważnego wyboru prezentuje obrazek:

  1. Zgodzenie się na zamordowanie Sampsona sprawi, że zginie w kolejnym queście (o ile go dościgniesz).
  2. Skupienie się na wyścigu sprawi, że V spróbuje nakłonić Claire do zrezygnowania z planu zamordowania Sampsona. Jest to potencjalnie najlepszy wybór, gdyż jako jedyny gwarantuje możliwość zdobycia unikalnego auta po finałowym wyścigu.
  3. Odmówienie Claire jest najgorszym wariantem, gdyż opisywana seria questów przedwcześnie zakończy się.

Finałowy wyścig - Watson

Po ukończeniu trzech wyścigów kwalifikacyjnych musisz odczekać pełny dzień - Cyberpunk 2077: Szybka i wściekła/The Beast In Me - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po ukończeniu trzech wyścigów kwalifikacyjnych musisz odczekać pełny dzień. W międzyczasie Claire może ci wysyłać wiadomości i możesz w nich wybierać dowolne odpowiedzi.

Finałowy wyścig rozgrywa się w dzielnicy Charter Hill w Westbrook. Przed rozpoczęciem wyścigu będziesz świadkiem kłótni Claire z Sampsonem. Dostępnych jest kilka czasowo ograniczonych reakcji, przy czym nie możesz już teraz wpłynąć na przebieg konfrontacji.

Główny wyścig rozgrywa się przede wszystkim na autostradach i w późniejszej części misji może też dotyczyć ścigania Sampsona - Cyberpunk 2077: Szybka i wściekła/The Beast In Me - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Główny wyścig rozgrywa się przede wszystkim na autostradach i w późniejszej części misji może też dotyczyć ścigania Sampsona. Rekomendowane jest wybranie do wyścigu własnego szybkiego auta, choć w ostateczności Bestia też sprawdzi się.

W początkowej części wyścigu skup się po prostu na bezbłędnej jeździe, przy czym staraj się nie pozwolić na to żeby Sampson za bardzo wam odjechał.

Po minięciu 25 z 33 checkpointów czeka cię ważny wybór jak zakończyć quest - Cyberpunk 2077: Szybka i wściekła/The Beast In Me - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po minięciu 25 z 33 checkpointów czeka cię ważny wybór jak zakończyć quest. Masz dwa główne wybory:

  1. Wariant 1 - Pozostanie w wyścigu i zignorowanie Sampsona - Jest to wybór, który z oczywistych względów rozzłości Claire. Jeśli uda ci się wygrać wyścig, to zdobędziesz kredyty. Claire i będzie jednak wściekła i nie zdobędziesz żadnego z darmowych pojazdów związanych z tym questem.
  2. Wariant 2 - Zignorowanie wyścigu i wyruszenie w pościg za Sampsonem - Jest to zdecydowanie lepsze rozwiązanie, gdyż będziesz mógł dzięki niemu zgarnąć co najmniej 1 unikalną maszynę oraz nie popsujesz swoich relacji z Claire.
Jeśli wybrałeś wariant 2, to ścigaj Sampsona - Cyberpunk 2077: Szybka i wściekła/The Beast In Me - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli wybrałeś wariant 2, to ścigaj Sampsona. Nie próbuj zatrzymywać jego pojazdu poprzez zderzanie się z nim, tylko ponownie skupiaj się na bezbłędnej jeździe i unikaniu pojazdów cywilnych oraz "niezniszczalnych" przeszkód. Pościg zakończy się w odgórnie zaplanowanym miejscu - Sampson będzie miał wypadek na jednym ze skrzyżowań.

Scena przy rozbitym samochodzie może rozegrać się na dwa główne sposoby - Cyberpunk 2077: Szybka i wściekła/The Beast In Me - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Scena przy rozbitym samochodzie może rozegrać się na dwa główne sposoby:

  1. Claire zamorduje Sampsona - Stanie się tak jeśli nie będziesz próbował jej powstrzymać lub jeśli ci się to nie uda.
  2. Claire odstąpi od zamordowania Sampsona - Jest to możliwe wyłącznie jeśli po ukończeniu trzeciego wyścigu kwalifikacyjnego (Santo Domingo) nie zgodziłeś się na jej plan zabicia Sampsona. Musisz ją dodatkowo przekonywać wybierając powiązane z ocaleniem Sampsona czasowo ograniczone opcje dialogowe.
Zaliczenie tego questu może wiązać się z pozyskaniem aż dwóch różnych darmowych pojazdów - Cyberpunk 2077: Szybka i wściekła/The Beast In Me - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zaliczenie tego questu może wiązać się z pozyskaniem aż dwóch różnych darmowych pojazdów:

  1. Mackinaw Beast - To "Bestia" należąca do Claire. Otrzymasz ją jeśli nie zdecydowałeś się na dokończenie wyścigu, tylko wyruszyłeś za Sampsonem. Pojazd zostanie ci podarowany niezależnie jak zachowałeś się podczas konfrontacji z rannym Sampsonem.
  2. Quadra Type-66 Cthulhu - To pojazd, którego Sampson użył w finałowym wyścigu. Auto to otrzymasz za darmo tylko jeśli Sampson przeżył w trakcie konfrontacji z Claire. W przypadku gdy zawaliłeś tę scenę i Claire zastrzeliła Sampsona, pojazd będziesz mógł później zakupić za 76000 kredytów.