Cyberpunk 2077: W topieli/Pyramid Song (Judy) - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 możesz znaleźć opis przejścia pobocznej misji W topieli - Pyramid Song. To ostatnia piąta poboczna misja Judy. Nasza solucja podpowiada kiedy można spotkać się z Judy, jakie czynności wykonywać podczas nurkowania, jak przespać się z Judy i kiedy możliwe jest nawiązanie z nią romansu.

Odblokowanie zadania

Jak zacząć quest: Musisz ukończyć poboczne zadanie Tysiące twarzy, setki miraży oraz odpowiednio się w nim zachować - nie możesz porozumieć się z Tyger Claws i dodatkowo przyjąć zapłaty od Maiko - Cyberpunk 2077: W topieli/Pyramid Song (Judy) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Musisz ukończyć poboczne zadanie Tysiące twarzy, setki miraży oraz odpowiednio się w nim zachować - nie możesz porozumieć się z Tyger Claws i dodatkowo przyjąć zapłaty od Maiko. Musisz wybrać jeden z innych wariantów finału tego questu (również taki, który zakłada porozumienie się z Tyger Claws przy jednoczesnym odmówieniu Maiko).

Czekaj na kolejny telefon od Judy, która tym razem zaprosi V do domku nad jeziorem Laguna Bend sąsiadującym z Tamą na Badlandach. W trakcie rozmowy z Judy możesz zapytać się czy jest to randka. Jej odpowiedź będzie uzależniona od budowy ciała V. Judy nie jest zainteresowana romansem / związkiem z osobą o męskiej budowie ciała, ale nawet grając V-mężczyzną będziesz mógł mile spędzić z nią czas. Po dotarciu na miejsce od razu spotkasz Judy lub będziesz mógł oprzeć się o balustradę i poczekać do godzin wieczornych.

Wspólne nurkowanie z Judy

Pogadaj z Judy siedzącą na masce auta o planie wspólnego ponurkowania - Cyberpunk 2077: W topieli/Pyramid Song (Judy) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pogadaj z Judy siedzącą na masce auta o planie wspólnego ponurkowania. Możesz ją też wypytać o sytuację z Chmurach i odpowiedź będzie uzależniona jak zachowałeś się w queście Tysiące twarzy, setki miraży.

Możesz zgodzić się lub odmówić na propozycję wspólnego nurkowania. Jeśli odmówisz Judy to nie będziesz mógł nawiązać z nią ewentualnego romansu. Na szczęście możesz zmienić zdanie i zadzwonić do niej w dalszej części gry. Załóż specjalny strój do nurkowania leżący w pudle. Możesz też poflirtować z Judy stwierdzając, że atrakcyjnie wygląda w kostiumie do nurkowania.

Wskocz do wody i zanurkuj - Cyberpunk 2077: W topieli/Pyramid Song (Judy) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wskocz do wody i zanurkuj. Musisz płynąć za Judy i nie trzeba martwić się w międzyczasie o jakiekolwiek zagrożenia w postaci skażenia czy podwodnych stworzeń.

Wkrótce do wykonania będzie kilka prostych czynności - skalibruj sprzęt patrząc na Judy i opłyń Judy od dowolnej strony. Na koniec złap za rączkę, dzięki czemu wyruszycie na dno jeziora.

Ponownie płyń za przyjaciółką aż dotrzecie do znajdujących się na dnie zbiornika jadłodajni i domu rodzinnego Judy - Cyberpunk 2077: W topieli/Pyramid Song (Judy) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ponownie płyń za przyjaciółką aż dotrzecie do znajdujących się na dnie zbiornika jadłodajni i domu rodzinnego Judy. Możesz tu opcjonalnie odnaleźć i zeskanować 4 ślady, oraz doprowadzić do krótkiej wymiany zdań na temat każdego znaleziska. Do odnalezienia są szyld jadłodajni, ramka ze zdjęciem, aparat fotograficzny, który możesz podnieść, oraz kij do hokeja.

Powróć do Judy. Jeśli znalazłeś aparat, to możesz go podarować Judy.

Kolejne miejsce, które możesz opcjonalnie zbadać to stacja benzynowa - Cyberpunk 2077: W topieli/Pyramid Song (Judy) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kolejne miejsce, które możesz opcjonalnie zbadać to stacja benzynowa. Są tu 3 potencjalne ślady - rozłożona parasolka, wrak samochodu oraz lalka. Podobnie jak w przypadku poprzedniej lokacji możesz podpłynąć do każdego znaleziska i je skomentować.

Kontynuuj eksplorację. Wkrótce dopłyniecie do kościoła. Główne wejście jest zamknięte. Zbadaj prawą ścianę kościoła, a znajdziesz dużą dziurę, przez którą można wpłynąć. V doświadczy wkrótce kolejnej awarii bioczipu i straci przytomność.

Powrót na powierzchnię i potencjalny romans z Judy

Do zmysłów powrócisz na pomoście i dowiesz się, że Judy wyciągnęła cię na powierzchnię - Cyberpunk 2077: W topieli/Pyramid Song (Judy) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Do zmysłów powrócisz na pomoście i dowiesz się, że Judy wyciągnęła cię na powierzchnię. Możesz opowiedzieć Judy na temat bioczipu lub zachować tę wiedzę dla siebie. Jeśli chcesz kontynuować spotkanie z Judy i/lub mieć szanse na przespanie się z nią, to zgódź się pozostać na noc w domku nad jeziorem.

Po wejściu do chatki okaże się, że nie ma prądu. Wyjdź na zewnątrz i dotrzyj do generatora. Po tym jak przywrócić dostawy prądu powróć do domku i udaj się do łazienki. Zapukaj i wejdź do środka.

Scena spotkania z Judy w łazience może inaczej przebiec w zależności od płci głównego bohatera - Cyberpunk 2077: W topieli/Pyramid Song (Judy) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Scena spotkania z Judy w łazience może inaczej przebiec w zależności od płci głównego bohatera.

Jeśli grasz V-mężczyzną, to nie będziesz mógł przespać się z Judy. Po odbytej rozmowie z nią Judy położy się na spać. Będziesz mógł zadecydować czy również położyć się do snu (w osobnym łóżku) czy przedwcześnie opuścić tę lokację.

1 - Cyberpunk 2077: W topieli/Pyramid Song (Judy) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Jeśli grasz V-kobietą, to w trakcie rozmowy w łazience pojawi się okazja do pocałowania lub przytulenia Judy - Cyberpunk 2077: W topieli/Pyramid Song (Judy) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli grasz V-kobietą, to w trakcie rozmowy w łazience pojawi się okazja do pocałowania lub przytulenia Judy. Akcja ta może doprowadzić do sceny seksu z Judy. Po więcej informacji na ten temat zajrzyj do strony o Judy w rozdziale Romanse.

Jeżeli zostałeś na noc w chatce nad jeziorem, to możesz nad ranem ponownie spotkać się z Judy - Cyberpunk 2077: W topieli/Pyramid Song (Judy) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeżeli zostałeś na noc w chatce nad jeziorem, to możesz nad ranem ponownie spotkać się z Judy. W zależności od tego jak wyglądają twoje relacje z Judy może pojawić się okazja do związania się z Judy i zostania parą. Sama Judy może postanowić pozostać w Night City lub opuścić miasto.

Niezależnie od wcześniejszych wydarzeń otrzymasz klucz do mieszkania Judy. Będziesz mógł korzystać z tej lokacji na identycznych zasadach do mieszkania V, a więc m.in. wywoływać okno skrytki na niepotrzebny sprzęt. Zostaniesz też nagrodzony trofeum Judy w Wielkim Mieście za ukończenie jej linii fabularnej.